{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De sku ha samme tur!!
  • #2   27. apr 2018 Sikke dog syge folk smiley

  • #3   27. apr 2018 Ja det for sindsygt! Klamme stoddere!!!:o

  • #4   28. apr 2018 sådan nogle mennesker er bare klamme der kan finde på sådan noget osse at nogen kan finde på at smide hundemad blandet med papir klipse med andet genstande som stader hunden når de spiser det i en skov for mange syge mennesker i denne verden.

  • #5   28. apr 2018 Jeg kan overhovedet ikk ha sådan noget! Ville ønske jeg mødte nogen af de mennesker der gør sådan noget , så kunne det godt være man kunne finde på gøre nogen onde ting ved dem også smiley

  • #6   29. apr 2018 Nah jeg ville aldrig kunne finde på at gøre sådan noget mod et andet menneske, men fair nok hvis man pludselig synes den handling er OK så længe det er én selv der gør det... smiley

  • #7   29. apr 2018 Der er vi så forskellige smiley at gøre sådan ved dyr, så synes jeg kun man har fortjent samme behandling. Det er da en mærkelig måde og dreje tingene på? Det er sku ikk fordi jeg siger sådan en handling er ok , men kan du behandle andre på sådan en beskidt måde, så har man kun fortjent at få samme behandling! Om det er fordi de sidder ild til dyr , så sku de ha samme tur, ligesom voldtægtsmænd og pædofile også bare selv ha tur af dem værste kaliber! (Dermed mener jeg at det aldrig kan blive slemt nok til pædofile!)

  • #8   29. apr 2018 Jeg synes ikke det er en mærkelig måde at dreje det på: du siger det er en sindssyg handling der skal straffes, men hvem skal så straffe dig, når du udfører den - for det er vel stadig en sindssyg handling?

    Kan du se den onde cirkel? Det er mig fuldkommen uforståeligt, at man foragter disse forbrydelser men samtidig mener, at man rent faktisk gerne... vil gøre det præcis samme mod andre?!

    Nej, jeg forstår sørme ikke, hvis man oprigtigt vil mishandle og dræbe andre mennesker på den måde. Så er du ikke et hak bedre end de forbrydere, du snakker om.


  • #9   29. apr 2018 Sa hvis en voldtager skal han have dilleren af eller voldtages selv?

    Var det min datter ville jeg nok gøre det og tage min straf uden anger. Men umiddelbart kan jeg ikke lide tanken om øje for øje og tand for tand...


  • #10   29. apr 2018 Det er jo så som man tager det. Og godt folk så ser forskelligt på det. Men forskellen er om man gør det ved et uskyldigt væsen, eller ej. Ja jeg mener at hvis man voldtager , så har man gjord sig fortjent til samme tur selv eller værrere. Det kan godt være du ikk mener jeg vil være et hak bedre, men det mener jeg selv og vil aldrig fortryde det smiley og bestemt med det danske system vi har. Hvis nogen havde brændt din hund af , så vil de højest få er par måneder i danske luksus fængsel og kunne sidde og grine. Bliver din datter voldtaget, så hvis du lod det danske retsvæsen ordne tingene , så vil der max gå halvandet - til to år så er han ude igen. Og Intet har lært fordi de alle af den type forbrydere sidder under samme tag og kan hygge sig med snakke om deres handling. Skete sådan noget for nogen jeg kender , så vil jeg aldrig overlade det til det danske retssystem, for det mener jeg ikk er straf nok i de her tilfælde. Så bare bur mig inde i 2 år for selv straffe sådan en person.

Kommentér på:
De sku ha samme tur!!

Annonce