{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Sikke en morgen.... {{forumTopicSubject}}

Ja sikke en morgen eller nat .....

Her komme hele historien.

Ligger og sover sååå godt i min seng, men bliver vækket af Tyson knurren. jeg slår øjene op og ser at der bliver lyst op vores soveværelses vindue.
Kigger ud af vinduet men ser inegn. Det jo også mørkt....
Nå opdager at kæresten er væk og går ind i stuen. Han kommer ind i stuen, når man skal så skal man.*SS
Jeg hører lige pludselig nogle der står og banker på min nabos dør. Hvilket resultere at Tyson knurrer endnu mere. Ja, så nysgerrig som jeg er kigger jeg ud gennem dørspionen og ser at det er POLITIET.
Hva f..... tænker jeg, hvad er klokken. Jeg går ind i stuen og ser hvad klokken er. Gud der er ikke mere end 04,00.
Hvad pokker vil de så tidligt tænker jeg. Jeg klan jo så ikke lade være med at kigge ud af vinduet. Og der ser jeg til min store overraskelse at der sørme holder 3 politibier og 2 civilbiler. Der står en betjent neden foran opgangen og lyser op på min nabos vinduer og siger"der er ingen aktivitet i lejligheden".
Kæresten er nu også halv vågen og jeg fortæller så hvad der sker. han ryger bare på sin smøg og undre sig lidt.
Pludselig lyder der en frygtelig larm fra opgangen og jeg kigger igennem spionen igen.
Nu står de 3 betjente og er ved at sparke døren ind. Hmm tænker jeg, han må virkelig have lavet noget alvorligt min nabo.
Men han er nu en stille og rolig fyr. Han har lige mistet sin bror, som blev kørt ihjel. meget tragisk....
Nå ind til vinduet igen og kigge ud...
Nu råber de nede foran at "han er her nede nu, han er her nede nu"
Også lyde det som 10 elefanter der løber ude i opgangen.
Min nabo bliver anholdt og jeg hører betjentene sige att han har blod på hænerne.
Jeg tænker nå så har han prøvet at tage sit eget liv, skal lige siges at min nabo har en depression efter det med hans bror.
Betjentene går ind i hans lejlig hed og der kan jeg hører at de siger "her er mere blod herinde".
Nu holder der så næsten det dobbelte af politibiler nede foran. Sikke spændene det er synes jeg.
De tager min nabo med og jeg såtr så her med min undren over hvad han kan have gjort.

Jeg har undret mig til for ca en time siden, da jeg kunne læse på tekst tv at der er en mand der er blevet stukket ned her i Bolbro i Odense.
Ja og gerningsmanden er så min nabo....

Er faktisk meget rystet, da jeg ikke regnede med han kunne finde på sådan noget....

Sikke en morgen/nat og start på dagen...

Ville bare lige ud med det, da jeg sidder med dårlig smag i munden......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en morgen....
Kommentér på:
Sikke en morgen....

Annonce