603 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP! blomster/farver!! {{forumTopicSubject}}
hej jeg skal giftes til sommer og ku godt bruge lidt inspiration til farver dekorationer, bord, pynt o.lign!
jeg havde lidt en idé om noget lime noget solgul og noget mildt orange... men hvilke blomster/frugter m.m. kender DU i de farver?? og har du nogen gode idéer?
maj 2005
Følger: 102 Følgere: 101 Hunde: 2 Emner: 545 Svar: 14.726
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 66
jeg må jo søge hjælp hvor jeg kan! *GG*
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.176
Held og lykke i din søgning SS
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 66
frk. A mange tak
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.176
Endnu engang tløk med giftemålet..
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
-ikke bruge for mange forskellige farver (max 3 kraftige og en neutral feks. hvid eller creme)
- blomster formerne skal passe sammen, altså være nogenlunde ens (sæt feks. ikke rosen`s runde kronblede sammen med Magurittens lange, lidt spidse kronblade)
- brug masser af grønt (fyld) det er billigere end blomster.
- brug ulige antal blomster i dekorationen... ( 3, eller 5 stk.)
- blomsterne skal stikke op over det grønne.
- brug årstidens blomster, (de er nemmere at få fat i på de givne tidspunkter, og sikkert også lidt billigere, end hvis de skal skaffes uden for seson)
- skal du have det lavet af en prof. blomsterbinder, så STOL på at han/ hun ved bedst, lad ham/ hende komme med ders forslag og lyt til dem.... husk de laver ikke andet hver dag, og har bedst tjek på hvad der ser godt ud...farve, form, og sammensætning af materialer....
- Tag på biblioteket, og lån nogle forskellige bøger af kendte blomsterkunstnere: Erik Bering (har lavet meget for kongehuset), Peter Ødegaard, Tage Andersen...for bare at nævne nogen.... se deres stil og lad dig inspirerer, på den måde får du en ide om hvad du vil ha, og kan nemmere få det ført ud i livet....
Lykke
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
og et andet billede af en dekoration fra en konfirmation (det er dog ikke mig selv der har lavet den)
Lykke
HJÆLP! blomster/farver!!