{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP! blomster/farver!!
  • #1   23. feb 2007 Hov er du også her inde? *GG*

• #2   23. feb 2007 hihi ja jeg er! smiley

jeg må jo søge hjælp hvor jeg kan! *GG*

• #3   23. feb 2007 tløk først og fremmest, vi havde limefrugter, blommer (bordeux) hvide roser nogle underlige grønlige tingester der var runde men lidt pigget og så grønt + sandfarvet dug og nogle orange gerbora, lyder mystisk men skideflot og bananblade var der i.
    Held og lykke i din søgning SS

• #4   23. feb 2007 anna mange tak lyder specielt men er sikker på det har været flot!

frk. A mange tak smiley

• #5   23. feb 2007 orw kommer i tanke om at jeg har set nogle afrikanske tingester i orangelignede nuancer, rigtig flotte og de var ikke stærkt orange..men det må du næsten bedre kunne finde hos blomsterhandleren eller torvet..solsikker mini er også flotte.
    Endnu engang tløk med giftemålet..

• #6   24. feb 2007 husk når du laver dekrationer at :

-ikke bruge for mange forskellige farver (max 3 kraftige og en neutral feks. hvid eller creme)

- blomster formerne skal passe sammen, altså være nogenlunde ens (sæt feks. ikke rosen`s runde kronblede sammen med Magurittens lange, lidt spidse kronblade)

- brug masser af grønt (fyld) det er billigere end blomster.

- brug ulige antal blomster i dekorationen... ( 3, eller 5 stk.)

- blomsterne skal stikke op over det grønne.

- brug årstidens blomster, (de er nemmere at få fat i på de givne tidspunkter, og sikkert også lidt billigere, end hvis de skal skaffes uden for seson)

- skal du have det lavet af en prof. blomsterbinder, så STOL på at han/ hun ved bedst, lad ham/ hende komme med ders forslag og lyt til dem.... husk de laver ikke andet hver dag, og har bedst tjek på hvad der ser godt ud...farve, form, og sammensætning af materialer....

- Tag på biblioteket, og lån nogle forskellige bøger af kendte blomsterkunstnere: Erik Bering (har lavet meget for kongehuset), Peter Ødegaard, Tage Andersen...for bare at nævne nogen.... se deres stil og lad dig inspirerer, på den måde får du en ide om hvad du vil ha, og kan nemmere få det ført ud i livet....

Lykke

• #7   24. feb 2007 jeg ligger et billede ind i mit album, af en dekoration jeg lavede til en 40 års fødselsdag, den er nem og ikke så dyr at lave....

og et andet billede af en dekoration fra en konfirmation (det er dog ikke mig selv der har lavet den)

Lykke

Kommentér på:
HJÆLP! blomster/farver!!

Annonce