1.060 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Lidt sjov til sprog/korrekturnørderne... Lidt sjov til sprog/korrekturnørderne...

Så har jeg samlet lidt perler igen fra de sidste dage - hvor korrekturlæserne ikke har gjort deres job, og/eller hvor folk bare får talt, før de tænker smiley

I dag kan man på BT læse:
Brigitte Nielsen blev gift med sin nuværende mand i 2006. Det er hendes femte ægteskab. Hun har tidligere været gift med den danske sanger og producer Kasper Winding (1983-1984), actionstjernen Sylvester Stallone (1985-1997), fotograf og forfatter Sebastian Copeland (1990-1992) og skuespilleren Raoul Meyer.
Så må man vel konstatere, at hun var bigamist fra 1990? smiley smiley

I går så jeg et fint opslag i en salgsgruppe, hvor man kunne købe en Hudekurv. Det lyder faktisk ret klamt...

Og min søde kollega kom med lidt af en perle i morges.
Jeg spurgte pænt, om det havde regnet ind i nattens løb (det gør det indimellem i den her gamle bygning) og hans svar var, at "Nej, det tror jeg ikke, for jorden er jo så tør".
Er faktisk lidt imponeret over, at jorden er SÅ tør, at den kan suge al væde, inden det rammer taget og drypper ind smiley smiley smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt sjov til sprog/korrekturnørderne...
Kommentér på:
Lidt sjov til sprog/korrekturnørderne...

Annonce