{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Ny hund *GG* aarj . . {{forumTopicSubject}}

Var på udstilling igår og udstillede en lille norsk buhund i baby klassen og blev Bis 2 Baby med ham senere i stor ring .. ;o))) han er helt kanon og er den nye stjerne er vi blevet enige om .. ;o))) han er bare søøø . .
se ham på Kambei's sidste billede . . ;o)))

Da udstillingen var slut kom den dommer hen som ikke havde dømt ham og sagde det er en meget meget smuk norsk buhunde hvalp du har .. og jeg stod bare .. øøøøhm tak . . fik ikek sagt det ikek var min hund .. *GGGGG* og jeg skal bare aldrig have en Norsk buhund . . *GGGGG* . . handler dem kun . . ;o)))
Så jeg har åbenbart fåed ny . . :o/ somom jeg ikke har rigeligt .. *GGGGGGGGG*

Men jeg skal træne ham op til udstilling .. udstiller i øjeblikket en af hendes tæver som er nået ret langt og blevet dkk racevinder i et par år og blevet bir mange gange og jaaa . . . ;o)) . . og vi er blevet enige om han er den nye Birka bare i Han version . . loooooool . . også må vi se ad .. han er rigtig flot .. tror han kan nå langt . . så det er skønt .. ;o)))) og har nogen rigtig smukke forældre også .. ;o)) sååh .. det bliver spændene .. ;o))

Men som sagt se ham på Kambei's sidste billede . . billedet blev taget igår . . ;o)))
Ejeren af ham er faktisk herinde på hg men hun har ikek fået ham oprettet . . øv bøv . . . ;o)))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund *GG* aarj . .
Kommentér på:
Ny hund *GG* aarj . .

Annonce