2.628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 71 Svar

Børn kaster med sten og slår med pinde. Børn kaster med sten og slår med pinde.

Min svigermor bor ved siden af en skole. Der har igennem en længere periode været børn der er kravlet over hegnet og indtil min svigermor selv de gentagende gange har fået af vide de sku lade være , for hente en bold. Min svigermor har gentagende gange været på skolen og snakke med de ansatte , som der bare lover snakke med børnene. Men nu er vi kommer i den situation min svigermor har set dem kaste sten og slå ud efter en af hundene med en pind. Hun kontaktede self skolen igen, og har ydermere politianmeldt det nu. Jeg er så rasende! Jeg har fornemmelse af de har slået / kastet sten flere gange, for den ene af der altid har elsket børn , vil slet ikke i nærheden af børn nu. Min lille vio smiley jeg er så rasende! Så jeg holder fri fra arbejde imorgen og så står jeg på den skole indtil de har fundet løsning! De for vide på skolen at de sten blir kastet retur meget hårdt frem over fra min side! Og hvis de ikke finder en løsning , så må det blive hegn med strøm i , da de jo også har ødelagt det andet hegn min svigerforældre har sat op.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn kaster med sten og slår med pinde.
  • #1   28. aug 2018 Lidt en vild ting at holde fri for arbejde for...

• #2   28. aug 2018 Som man ser på det... jeg ser ikke sådan på det når de kaster sten i hovederne på hundene og slår dem med pinde. Jeg bliver rasende! Skal hundene ende med frygt for børn fordi de ikke kan styre de møgunger. Har kontaktet dem utallige gange uden nogen virkning.

• #3   28. aug 2018 Og desuden jeg kan tillade mig holde fri for det. Er selvstændig og har arbejdet 40-45 timer ugentligt de sidste 4 uger.

• #4   28. aug 2018 Jeg ville sætte sedler op omkring skolen så forældrene kan se det og lærene måske kan se hvor stort problem det er

• #5   28. aug 2018 Nok er nok nu. Mine svigerforældre har brugt mange penge på hegn som også er blevet smadret 2gange. Så de for også regningen nu

• #7   28. aug 2018 Det er uacceptabelt, og jeg synes det er en helt rimelig årsag til, at holde fri for arbejde, for at få taget hånd, om det her.

Og jeg ville kræve at skolen nu indblandede børnenes forældre, i og med, der nu foreligger en politianmeldelse, skal de børn, stå til ansvar, for deres handlinger. Bare vildt, at skolen ikke tager det mere seriøst.

Jeg stod selv i et lign. problem, hvor jeg var bange for, at min hund ville komme til at hade børn, med de konsekvenser det kunne få. Heldigvis blev det løst, via kommunikation og så det, at børnene kom til at stå ansigt til ansigt med hunden, på dens territorie. Det var en mulighed for, at forklare børnene om konsekvenserne for hunden, at det ikke bare, var drengestreger.

• #8   28. aug 2018 Jeg ville ikke ty til vold, men jeg synes det er fint, du tropper op og vil have fundet en løsning på det.
    Det er ikke rart, at ungerne ikke kan finde ud af at holde sig udenfor hegnet (Det troede jeg man lærte hjemmefra?)

• #9   28. aug 2018 Pia - Det kræver jo at forældrene ved det for at de kan sige noget

• #10   28. aug 2018 Jeg bliver bare så gal og frustreret over det! Netop også fordi at jeg ved hundene ikke engang vil ud i haven nu... og jeg kan allerede se hvordan tingene kan ende hvis de fortsat kravler ind i haven om det er uden stenkast , så tror jeg sku ikke hundene ser "venligt" på dem mere.

• #11   28. aug 2018 Frk Jensen. Skolens ledelse er kontaktet flere gange og de burde jo så tag tingene derfra med forældre og børn eller få sat et kæmpe hegn op. De for også af vide at kommer der ikke til ske noget nu , så må jeg jo selv træde til og gøre mit for det. Og det blir hegn med el.

• #12   28. aug 2018 Og så er der nogle kloge typer, der siger, at vi ikke har brug for de store vogterracer her i DK. Jeg siger, at der kom ingen ind i vores have, når 'tykke' havde vagten, og hun var en meget lille vogter smiley
    Godt du tager hånd om det. Børn er børn. Det er skole og forældres ansvar

• #13   28. aug 2018 Synes det er fint.
    Der er satme ingen der skal kaste sten efter mine hunde eller slå dem!!

• #14   28. aug 2018 Jeg ved godt børn er børn. Og i starten tog jeg set også meget fint. Lige indtil der kom sten og store kæppe ind i det. Det har resulteret i at min ene hund der bor der står henne og holder vagt ved hegnet. Også hende der er blevet slået idag. Hun er 1 år gammel og skal ikke få det indtryk af børn som hun jo er ved at danne nu..

• #15   28. aug 2018 Sikke noget l... Jeg var også blevet rasende.

Det er da også surt, at I så skal til at betale for ekstra hegn, med eller uden el. Da jeg gik i skole for godt nok mange år siden, var der altid mindst en lærer, der gik rundt i skolegården og holdt vagt over børnene og hvad der foregik i frikvartererne, men det er måske sparet væk ?

• #16   28. aug 2018 Jeg tror sku det er sparet væk smiley nu er det bare blevet princippet i det hele for mig. Jeg synes selv jeg er large mht børn og drengestreger. Men nu har jeg det sådan at de for hele lortet smidt i hovedet der ovre.

• #17   28. aug 2018 Sæt stød til hegnet

• #18   28. aug 2018 Det blir også næste skridt hvis ikke skolen gør noget drastisk. Men det løser desværre ikk stenkast?? Jeg har overvejet gå ud og vente i smug med en håndfuld sten og så..

• #19   28. aug 2018 Da jeg var barn, boede der nogen med en Rottweiler ved siden af skolen. Mange af mine klassekammerater stod og kørte den op, men ejerne reagerede sjældent på, at den stod og gøede hele tiden. De voksne bad os om at holde os væk, fordi den var farlig. Sagde ikke noget om det forkerte i at kaste sand på den smiley
    Stod man alene med hunden, kunne man sagtens snakke med den, hvor den slikkede ens hænder, men gradvist blev den jo mere og mere arrig når der stod børn på den anden side af hegnet smiley

• #21   28. aug 2018 Michael - Nogle skoleledere er desværre ret dovne hvad gælder forældre kontakt

• #22   28. aug 2018 Hold da kæft, jeg var blevet ederspiltterhamrende rasende smiley smiley smiley
    Respekt for at du ikke har gennemtævet ungerne !! Det havde jeg sgu nok gjort smiley
    Håber at du får fundet en holdbar løsning, så hundene kan gå i fred.

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 667 Svar: 5.765
    #23   28. aug 2018 sæt kamera op. det behøver ikke være tændt. og skilt med at der filmes

• #25   28. aug 2018 #18 DET GØR DU SIMPELTHEN BARE IKKE! Tag det fra en, der har fået kastet en sten i hovedet, som barn, og fik smadret en fortand!( det var dog et barn der gjorde det, men smerterne og traumet :'()
    (Og så er der selvfølgelig det lovmæssige, hvis du gør det og rammer et barn uheldigt)

Jeg forstår TIL FULDE, din vrede og afmagt!! Tro ikke andet, men det er ikke løsningen.

Der må og skal bankes i bordet, til de fatter alvoren af det.
    Ønskeløsning kunne være, skolen får sat et hegn op der kan fange boldene, eller, alt efter hvor i skolegården , og hvordan den er indrettet, ku forbyde boldspil der? Kan du evt tage et par billeder?

Jeg krydser fingre for at der findes en løsning-det skal der- Det må virkelig være uudholdeligt at leve med smiley

• #26   29. aug 2018 Salla , slap du nu bare af smiley jeg har meget lyst til kaste sten tilbage , men der er langt fra tanke til handling når det kommer til sådan noget smiley jeg har bare brug for komme ud med det. Jeg tager over på den skole imorgen , og forlanger en løsning ASAP og en regning på det ødelagte hegn.
    Der blev monteret kamera i eftermiddags, men jeg tvivler sku nu på det har nogen virkning på små unger der vil ha deres fodbold.

• #28   29. aug 2018 Skolen må komme med en løsning nu. Vi skal ikke bruge flere kræfter eller penge på det. Det er jo skolens ansvar børnene. Så må de sku også tag og leve op til ansvaret nu. Jeg forventer heller ikke naboen sidder hegn op for holde mine hunde ude? Og der er allerede massere buske fra skolen og ind mod svigers have.

• #31   29. aug 2018 Jeg er på vej over på skolen nu og så blir det hele taget derfra. Men uanset hvor de så bor, så er privat grund nu engang privat grund og med adskillige varsler så må tingene sku få en konsekvens om det er børn eller ej.

• Ansofie K
    Ansofie K Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Svar: 46
    #33   29. aug 2018 husk lige at læse loven omkring overvågning. mere hvis politiet skal ind over. jeg ville sætte strømhegn op (husk at skilte med det) og har skolen ikke Facebook side og evt by området. så slå noget op der (hvis skolen ikke vil gøre noget)

• #34   29. aug 2018 Har lige været inde på skolen. Inspektøren var der ikke, men hun beklagede meget og lovede fået gjord noget ved det. Og hun mente det var helt uacceptabelt og se skulle nok tag dialog med ungerne og prøve se om de kunne få en ekstra gårdvagt der over og drøfte et hegn. Men det er samme smører som sidst , det fik hun også af vide. Hun undskyldte så med at det må være enkelte individer af eleverne , for børnene er generelt søde på skolen. Sagde at det kunne jeg ikke bruge til så meget. Og det havde konsekvens nu i form af politi anmeldelse og kamera i haven. Ydermere vil min svigermor ikke bo der ovre mere pga det her. Fortalte så også bekymringerne i det i forhold til hvis de ikk kan holde styr på ungerne, for til tider render der 3 bulldogs rundt der over og det vil være noget rigtig pis hvis de pludselig for nok af de unger hvor de er inde i haven. Både i form af hvad der kan ske med ungerne og så tænker jeg også på hundeloven. De har fået mit tlf nr og så vil de ringe inden dagen er omme fra skolen.

• #35   29. aug 2018 Ansofie jeg kender godt reglerne , og jeg må filme alt hvad jeg vil hvad der foregår på min grund smiley bare jeg ikke filmer offentligt. Så de peger ikke ud af haven:)

• Ansofie K
    Ansofie K Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Svar: 46
    #37   29. aug 2018 du skal skilte med det også stort ellers må du ikke bruge det i retssag eller politiet må ikke bruge det. mine forældre nabo have indbrud 2 gange af den samme. og første gange kunne de intet gøre for billederne måtte ikke bruges. pga de ikke skiltede nok med det.

• #38   29. aug 2018 Ja men når man har haft en dialog flere gange , så for tingene sku konsekvenser. Uanset om du er barn eller voksen. Blir din chef ved med give dig advarsler omkring du kommer for sent eller tror du det ender med fyring? Og ja jeg ved sku udmærket godt børn er børn. Jo jeg er sure på børnene men børn er børn ja. Derfor er jeg stadig sur og frustreret over det her. Mindst lige så meget på ledelsen på skolen, for de har fandme ansvar for børnene! Ellers må de jo melde ud de ikke kan magte opgaven. Og når det nu er over tilbage til maj månede de fik første besked om de sku få styr på de børn, så synes jeg fandme det er for dårligt. Og så kan man argumenter så meget man vil for ar børn er børn. Min datter her hjemme ved fandme godt at man skal være sød mod dyr og det synes jeg sku hører med i den almen opdragelse i dagens Danmark.

• #39   29. aug 2018 Skolen har fået af vide og har skrevet det op og meddeler forældre og alting om der er kamera og det er politianmeldelse. Og ser jeg noget på kamera, så blir et billede printet ud og så står jeg på skolen igen og vil be dem om at få gang i en dialog med den pågældendes forældre ASAP

• #40   29. aug 2018 Michael, du skal forvente et andet svar fra hg, end hvis du havde været en af jammerkommoderne. Så havde det lydt sådan her - nej, hvor er det synd for dig, krammer, kæmpekrammer og videre i den dur smiley

• #42   29. aug 2018 Ahr, Søren. smiley

Jeg synes nu de fleste af os, skriver at vi også ville være blevet godt og grundigt sure, og at det behøver man ikke finde sig i.

• #43   29. aug 2018 Lene
    Burde ikke alle? Vi er her, fordi vi holder af hunde.

• #44   29. aug 2018 Børnene går i 6 klasse ca , så burde de kunne engelsk smiley

profilbillede
  • #45   29. aug 2018 Der er vel heller ikke nogen, der giver udtryk for at det er ok. Og det kunne da også lige passe, men der er måske forskel på, hvordan man ville håndtere det.

• #47   29. aug 2018 Hvis de går i 6. klasse burde de også være gamle nok til at fatte en besked, og til at fatte at dens slags har konsekvenser.

• #48   29. aug 2018 Shit, jeg var også blevet rasende hvis nogen kastede sten og pinde efter min hund i MIN have.

Håber virkelig skolen tager sagen alvorligt og får gjort noget ved problemet nu. Og at forældrene også får besked om konsekvensen af deres ungers opførsel.

• #49   29. aug 2018 Børn er nok børn, det har jeg ikke den store forstand på eller interesse i .. men hunde er også hunde, og den model der er afbilledet i #44 er magen til "min" model .. og vil folk sige sådan " hunde er hunde " når ungerne bliver overfaldet og bidt voldsomt, hvis de kommer ind i haven, når han er derude ??

Som sagt, jeg har ikke ret meget forstand på unger - men jeg tænker sådan helt lavpraktisk, at de vel også skal efterleve almindelige regler for god opførsel .. eller .. ???

Respekt TS - jeg tror ikke jeg havde taget det så pænt, som du trods alt gør.

Og "noget underligt noget at tage fri for" ???
    Skal vi bare tage på job og så sige til Fido "klar dig" .. det kan man da ikke mene ???

• #50   29. aug 2018 Jessie. Hvis du nu tog og læste det igennem, så vil du nok også kunne læse til at jeg ikk vil kaste sten , men man kunne ha lyst til det! Men der er langt fra tanke til handling i sådan situation smiley jo der har været fred i sommerferien. Men det var jo for at understrege at det ligesom både er sker før og efter ferien. Og der har været dialog med skolen inden ferien også , men der sker jo tydeligvis ikke en skid.

• #51   29. aug 2018 Engang imellem er "dialog" bare et bæ-ord og "konsekvens" må tage over .. sry to say ...

• #53   29. aug 2018 Lige præcis Martine. Jeg tog der heller ikke helt pænt da jeg fik det af vide. Som i slet ikke! Jeg fik en sammenbrænding i hovedet og er glad for jeg Fik afløb for meget af det inden jeg snakkede med skolen smiley jeg kan bare sagtens se hvordan tingene vil kunne ende. Jeg har 3 hunde som hører ind under kategori muskelhunde , og hvordan tror man det vil ende hvis en af dem ender med bide en et barn fordi ungen slår den med en kæp?

• #54   29. aug 2018 #53

Velkommen på forsiden af Ekstra Bladet .. sådan tror jeg det ville ende smiley

• #55   29. aug 2018 Nu synes jeg ihvertfald jeg har gjord mit for være mest muligt pædagogisk korrekt.

• #56   29. aug 2018 Lige præcis. Og hundene vil blive aflivet selvom de er blevet slået med kæppe og kastet sten i hovederne af de møgunger. Nu har jeg så fået en hund ud af der her som ikk længere kan li børn. Det er også bare super fedt når jeg har en 6 årig datter der jævnligt har veninder på besøg. Det er en unghund på 1 år. Super super dejligt...

• #57   29. aug 2018 Bestemt ... men om det virker kan man være lidt i tvivl om ???

Jeg husker engang hvor vi var til VM-udtagelse. Alle biler med hunde i var parkeret på p-pladsen og selve banen lå et lille stykke derfra.
    Da jeg på et tidspunkt skal ned i bilen og hente noget, hører jeg vores 2 hunde gø voldsomt. Jeg kunne se, at der stod to drenge i nærheden af bilen, men de flyttede sig lidt væk, da de så mig komme.

Jeg sagde hej til dem og spurgte hvad de lavede. "Ingenting" - "Okay, I står ikke og driller hundene vel ?" "Nahaaaj"
    "Godt," sagde jeg så, "for de her hunde er politihunde og de har lært, at hvis folk driller dem, er det OK for dem at bide når de kommer ud af burene - og jeg skal til at lufte dem nu, men vil naturligvis ikke lukke dem ud, hvis I havde drillet dem .. for så bider de altså. Men, det har I jo ikke, så ingen problemer her .. " - imens jeg begyndte at åbne det ene bur.
    "NEEEEJJJJ" - råbte de der to snotunger - "du må ikke lukke dem ud"
    "Jamen, de gør ikke noget, hvis I ikke har drillet dem"

- så måtte de jo krybe til korset og indrømme, at de måske nok havde drillet dem lidt ....

Jeg synes faktisk børn er OK fede - men for F.. hvor ødelægger forældre meget for dem ind imellem ...

• #58   29. aug 2018 Søren , jeg bliver nødt til komme ud med det nu! HG vil ikke være det samme uden dig og dine indputs! smiley det så fedt!!! smiley

• #59   29. aug 2018 Hold da kæft jeg var blevet tosset!!

Hvis det er en kommuneskole så ville jeg skrive en mail til skoleinspektøren pronto og cc. kommunalbestyrelsen.

Jeg ville nok forlange erstatning for ødelagt hegn samt opsætning af ny, sikret hegn med boldsikring.

• #61   29. aug 2018 Haha fedt martine! Jeg har lige stået og sagt til min kæreste at jeg tager ned og køber to mundkurve idag , tager dem på de andre to hunde der ELSKER børn, gå over på skolen i frikvarteret tag mundkurvene af derinde og så bare råbe puds smiley haha min kæreste var desværre ikke med på den. Hehe (skal lige siges til dem der tror jeg mener det seriøst at jeg ville det , at nogen ting blir sagt i "sjov")

• #63   29. aug 2018 Michael
    Du kan spare dig. Jeg er til piger smiley
    Hov hov. Jeg har rettighederne til hajbeskyttelse i EU og alle lande, der slutter på -stan

• #64   29. aug 2018 Det er netop pga bolden ryger ind. Og de kravler igennem tjørnebuske og smadre hegn for komme ind og så skræmme hundene væk bruger de pinde og sten. De går den vej , for det er den eneste vej de ikke bliver opdaget af lærer. Og det er da træls de mester bolden og ikk kan spille. Men det er netop skolens ansvar og de må gøre noget ASAP.

• #65   29. aug 2018 #63

Og jeg er til min kæreste, men synes stadigvæk at du er MAX fantastisk smiley

• #66   29. aug 2018 Jeg er også til piger , men der er nu ikk noget som kærlighed mellem mænd smiley og bliver der holdt på nuværende stadie , så tror heller ikk damen siger så meget til det smiley

• #67   29. aug 2018 Martine
    Lad os tale om det smiley
    Tilbage til emnet

• #68   29. aug 2018 Love is all around smiley smiley

Michael, jeg synes faktisk at du håndterer det her ret flot. Meget, meget pænere end jeg ville smiley Jeg har en evne til at eksplodere i det vildeste raseri, og det sker sjovt nok kun når folk gør skade på mine hunde, bevist eller fordi de har hovedet oppe i røven.

Lige på dét punkt, kan jeg ikke styre mig, og ingen er nogensinde i tvivl om at jeg er dødsens alvorlig. Det er sket to gange, og det behøver aldrig ske igen, for jeg bliver så rasende, at jeg næsten bliver bange for mig selv smiley

Og i den her situation havde jeg uden at blinke, monteret pigtråd på toppen af hegnet og sendt regningen til skolen. Og så er jeg bedøvende ligeglad med om der er nogle poder der får et lille sår - det overlever de sgu nok, og meget bedre end at blive ædt af 3 hunde.

• #69   29. aug 2018 A - jeg kan også fortælle at jeg er meget meget glad for jeg fik det af vide igår aftes! Så jeg kunne få afløb for raseri inden jeg stod på skolen. Hører jeg ikke fra skolen idag , så står jeg derovre igen imorgen tidlig. Jeg vil ha en løsning NU. Har også ringer til sviger at de skal sige til ASAP som de har noget på kameraet , for så står jeg på skolen 5min efter med billede og kræver de tager kontakt til forældre imens jeg er der.

• #70   29. aug 2018 Det første jeg foreslog var også pigtråd MED strøm. Hehe men forsøger også tackle det bedst muligt smiley ellers så har jeg en fornemmelse For at tingene vil blive drejet og så er det pludselig hundene der er noget i vejen med.. kan jo lige hører nogen tåber skrige op omkring "farlige kamphunde" der ikk kan li børn bor klods op af skole.

• #72   29. aug 2018 Jeg var dælme også blevet stikhamrende tosset. Jeg stemmer i med pigtråd, strøm, landminer, voldgrav med hajer, fælder, sømmåtter osv smiley

"Børn er børn" er simpelthen en af de mest latterlige sætninger i min verden, bare fordi man er barn har man sgu ikke fripas til at te sig som en idiot , og skide højt og helligt på regler og almindelig pli.

Håber skolen tager problemet seriøst nu, og der så endelige sker et eller andet, og dine svigerforældres hunde kan få lov at være i haven i fred.

• #75   29. aug 2018 De burde få af vide rundt i klasserne at det de laver er ulovligt , både i form af indtrængen på privat grund og dyremishandling og stopper det ikke promte , så vil de pågældende elever blive smidt ud af den skole, Plus at det blir politianmeldt fra vores side. Og det vil blive opdaget , for der er sat flere kameraer op.

• #76   29. aug 2018 Skolen ringede for et par timer siden og meddelte at de har haft fat i de knægte som har været der ovre, og skolen sagde de var 100% sikre på de ikke vil gå der over igen. Men hvis det sker , så skal jeg endelig komme til skolen igen med det samme. Der understregede jeg så at det kommer ikke til og sku ske igen uanset hvilke midler de skal bruge, for jeg vil ikk ha hundene blir udsat for nogen ting , eller i værste fald at ungerne blir bidt i forsvar og jeg risikere miste hundene..

• #78   29. aug 2018 Jeg sagde vil ha at det ikke kommer til og ske igen uanset hvilke midler de må tag i brug. Skolen sagde var 100% men hvis det skete så vil de at jeg ringede, så sagde jeg bare de må gøre så de er sikre på det ikke sker. Om det betyder trusler om at blive smidt ud og bold fanger hegn og i det hele taget hegn mod naboer. Jeg sagde ikk jeg er sikker smiley

• #79   29. aug 2018 Det er klart, at skolen skal føre tilsyn med eleverne, når de er i skole, men det er en meget udbredt misforståelse, at skolen skal stå for opdragelsen af børnene. Det er og har altid været forældrenes pligt, men det kan jo være vanskeligt at magte samtidigt med, at man flasher det perfekte liv på de sociale medier.

• #80   29. aug 2018 Self skal de ikk stå for opdragelse , men de må jo gøre noget for at eleverne ikke chikanere naboer. Det er derfor som jeg skrev tidligere at hvis jeg ser det på kamera vil jeg kræve og komme i dialog med de pågældendes forældre smiley så må de sku holde fri fra sociale medier i den halve time og så bagefter brok sig over mig på de sociale medier smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#81   29. aug 2018 ellers må du gerne låne mit kæledyr Meggi TS.... Du PBer bare

https://www.youtube.com/watch?v=udm5jUA-2bs

smiley smiley smiley

• #82   29. aug 2018 Bor du ikk i Skive? Jeg har trailer med og henter kæledyr imorgen smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

#83   29. aug 2018 deal hahaha

husk presenning! og en stor mundkurv

• #86   31. aug 2018 Håber at skolen virkeligt har taget affære, og ikke bare snakker dig efter munden. Men det kan kun tiden vise.
    Kommer møgungerne igen, er jeg sikker på at nogen herinde kender nogen, som kender nogen, der kender nogen, som kan grave en voldgrav, skaffe en hvidhaj, nedgrave 400 landminer, samt hyre Lundin som vikar i deres klasse smiley

PS. Det er bare for sjov....altså delen med Lundin smiley

• #87   31. aug 2018 Det er skolens ansvar at holde børnene på skolens grund - de SKAL finde en løsning. Hvordan skolen så håndterer sagen er op til dem - fx om de vil inddrage forældre, bygge hegn eller holde ungerne inde/på et andet område. Men det er som sagt deres ansvar.

• #88   31. aug 2018 Noget nyt?
    Og beklager mit tidligere indlæg..

• #89   31. aug 2018 Arbejder i dyrehandel, sig til, så bestiller jeg en haj, eller er det brdre med to?

• #90   31. aug 2018 Du skal endelig ikk beklage smiley

Jeg har købt 3 sultne krokodiller , alle i voksen størrelse (ingen under 4 meter) så jeg venter bare nu smiley

Ej skolen meldte tilbage samme dag at de havde haft fat i unger og jeg tror også forældre, så det ikke vil ske igen. Og jeg foreslog de stadig sku få noget bold hegn op , så der ikke senere hen kommer nye unger der vil lave samme situation fordi de mangler bold smiley

Kommentér på:
Børn kaster med sten og slår med pinde.

Annonce