{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.662 visninger | Oprettet:

Når man glemmer sin hund... {{forumTopicSubject}}

Ja, når man simpelthen bliver så stresset at man glemmer hunden smiley
Sådan en situation havde vi lige i går.

Knægten havde taget hunden med på arbejde, han skulle lave resten på den bil der skal til omsyn, og blive færdig med en del til farmors lift, så hun kan komme ud af deres hus.
Så Baby ( hans hund ) hyggede sig med Anton og Dana smiley

Da knægten skal hjem, skal han lige i stark og købe det der mangles til farmors lift, og stresser rundt om sig selv, men kommer da ud af røret og hjemad.

20 min senere ringer han til sin mor ( Tanten ) og siger :

sønneke: Mor, kan du passe Baby ?
Tanten : jo da, hvornår ?
Sønneke : NU .
Tanten : øhhe ... smiley
Søneke : Jeg har glemt hende, hun ligger sikkert i fars sofa og snorker smiley
Og ganske rigtigt, der lå en plettede gris i sofaen og snorkede, vi havde ikke lagt mærke til at han ikke havde fået hende med smiley smiley

Den arme knægt skal vist have lidt ferie, når han sådan glemmer sin stakkels hund smiley
At hun så ikke selv synes hun var stakkels, er en anden side af sagen smiley Jeg tror hun nyder en lille mini-ferie, for hos ham skovtrold Bent, bliver man altid forkælet med lækre hunde-guffere smiley smiley

Andre der sådan har glemt hunden i svinget ?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når man glemmer sin hund...
  • #1   31. aug 2018 Bent og Baby, får lige en cigar sammen smiley

    profilbillede
  • #3   31. aug 2018 Jeg har en gang eller 3 glemt mine foran lidl.....

    En enkelt gang har jeg haft så travlt, at jeg endda har glemt at binde Baby. Jeg har bare sat ham, smidt snoren og når jeg er kommet ud, sidder han der hvor jeg forlod han smiley

    Man skal måske ikke tage kræet med, når man er lidt stresset smiley hahaha


  • #4   31. aug 2018 Engang da jeg var barn, havde mine forældre en gravhund Nulle hed hun, jeg tog Nulle med når jeg skulle handle ind for min mor.
    Engang glemte jeg Nulle nede hos grønthandleren og selv ikke engang da jeg kom hjem opdagede jeg at hunden manglede smiley
    Det var først da grønthandler Rasmus ringede og spurgte om ikke jeg havde glemt Nulle nede foran hans butik smiley
    GUUUD.... Og så røg jeg ud af døren og ned og hente stakkels Nulle, som bare stod der og så slukøret ud smiley
    Jeg undskyldte til hende hele vejen hjem, og jeg sværger på, at hun sendte mig vrede skulende blikke smiley
    Jeg blev heller ikke lige sådan tilgivet, hun ville slet ikke snakke med mig i flere dage smiley


  • #5   31. aug 2018 Jeg har heldigvis aldrig været så stresset at jeg har glemt Sam.

    Men min tidligere bolig, hvor jeg lejede en lejlighed på en stor gård, der glemte de ofte deres hund udenfor, så den sov ude hele natten.
    Hvis de lukkede den i fyrrummet nede i stalden med lem til hundegård, så glemte de at lukke den ud igen, der kunne den godt være hele dagen, uden det havde været meningen.
    Ligeledes når de tog på ferie, så var det ud i hundegården, og vand og foder i fyrrummet, uden at fortælle det til resten af stalden eller mig, så regnede de bare med at nogle sørgede for at fodre ham og lukke ham lidt ud.
    De havde ligeledes en kanin i haven som meget ofte blev glemt.
    De har stor passion for deres heste og velfærden skal være i orden, men hunden og kanin var som luft for dem og mest i vejen...


  • Ansofie K
    Ansofie K Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Svar: 46
    #6   31. aug 2018 har nået ned for enden af vejen før, jeg opdagede at Esther ikke var med, var på vej til hundetræning ??????? så ja har prøvet det ??

  • #7   31. aug 2018 Jeg har glemt Chico på en ferie, hvor han stod bundet foran en butik ... han sad det lige så pænt, da vi kom tilbage efter ham en halv time senere ??

  • #8   31. aug 2018 Hahaha smiley

    Tucker er umulig at glemme - i hvert fald hvis vi er i byen, for så snart jeg rejser mig, så klistrer han til mit ben. Går jeg på toilet, så ligger han så tæt op af døren som muligt f.eks.. Man skulle tro han var bange for at blive glemt smiley


  • #9   31. aug 2018 Jeg har aldrig glemt mine hunde, men jeg prøvede en morgen at Bella ikke stod op da jeg stod op, og pludselig tænkte jeg at jeg måske havde lukket hende ud om natten, så jeg flåede døren op og kaldte panisk.

    Bella kom søvndrukkent traskende henne fra sofaen, hvor hun åbenbart bare havde ligget og sovet dybt smiley


  • #11   31. aug 2018 Chili gjorde ikke meget væsen af sig, når vi var indendørs, så teoretisk set så kunne hun have været glemt. Det er dog aldrig sket. Conor derimod - han er ikke typen, nogen glemmer nogensinde. Var han en dreng, så måtte psykologerne opfinde nye bogstavskombinationer.

  • #12   31. aug 2018 nope... han er umulig at smutte fra... har forsøgt tit

  • #14   31. aug 2018 Jeg glemte at tage hunden med engang jeg skulle til hundetræning smiley Gudskelov nåede jeg kun et par 100 meter ned ad gaden inden jeg opdagede der manglede noget smiley
    Det havde været pinligt, at møde op uden hund smiley


  • #16   31. aug 2018 Jeg har prøvet det engang i mine yngre dage.
    Efter at have holdt fest om natten, skulle der lige hentes morgenbrød til de overnattende, og der skulle hunden da med. Han blev parkeret i en af de normale hundeholdere på væggen og jeg fik købt brød. Da jeg bagstiv forlod bageren med retning mod hjemmet, var hunden glemt, indtil der lød en klirren på vejbanen, og hunden stod ved min side. Jeg måtte så tilbage til bageren og fortælle, at det muligvis var min skyld, at hans holder ikke sad på væggen mere. smiley


  • #17   31. aug 2018 Har aldrig glemt min hund, men har til gengæld oplevet en far der glemte sit barn..

    Historien:

    Min datter havde i et af sine første skoleår en veninde på besøg. På et tidspunkt ringer faren og siger at han er på vej, og pigen skal stille sig ud til vejen så de kan lave en hurtig afhentning.

    Da jeg ser bilen komme og parkere ude ved fortovet ved vejen sender jeg pigen ud. Der går ca. ti minutter, så kommer min datter farende ind og sig XXXpigensnavn står ude på fortovet og græder!

    Det forstår jeg ikke, for jeg så jo farens bil ankomme, men jeg går alligevel ud for at tjekke.

    Ganske rigtigt. Der står hun og græder. Bagerste dør havde stået åben i bilen, pigen er ved at stige ind, men skal lige kramme min datter farvel, og mens de står og krammer smækker døren i, og faren kører afsted.

    Da jeg ringer til ham for at høre om han ikke har glemt noget er han lige nået hjem i hans indkørsel, og først da jeg ringer opdager han at pigen ikke er nået ind i bilen...

    Det er vist topmålet af stress?


  • #19   31. aug 2018 Jeg har ikke selv glemt en hund, men en veninde glemte sin hund på tankstationen da hun var der med en veninde. Parkerede hunden, ind og blande slik mm. Og de småsnakkede og grinede. Og så gik de hjemad. Efter ca 100 meter kom hun dog i tanke om det.

  • #20   31. aug 2018 Åh den med at glemme et barn smiley Den har vi også oplevet her i familien smiley

    I børnenes tidlige skoleår, arbejdede vi på skiftende tider, hvilket betød at børnene blev passet hos farmor og farfar, og farfar hentede dem fra skole i faxe.
    En dag han skulle hente Ditte og Anders, kommer han og holder som han plejer, han hører døren smække, og tror at begge unger er kommet ind i bilen, så han kører hjemad . Da han næsten er nået til ås ved Dalby, siger han : Det er da utroligt så stille Anders er i dag.
    Hvortil Ditte siger : jamen farfar, han er slet ikke med !
    Farfar klodsede bremsen og gloede om på bagsædet, og så nok sådan ud i ansigtet --> smiley
    Han skyndte sig at sætte Ditte af hjemme i Ås, og drønede tilbage efter Anders.
    Da han ankom til skolen, sad der en meget mopset Anders på en sten og ventede.

    Historien var, at Ditte var smuttet ind i bilen, og hevet en bog frem hun læste i, Anders skulle lige sige farvel til sin gode ven, og da han vendte sig om mod bilen, nåede han kun at lige røre ved dørhåndtaget, så kørte bilen fra ham smiley smiley
    At Ditte ikke opdagede at han ikke var med er stadig en gåde, og Anders har sandelig ikke glemt det endnu smiley smiley


  • #21   31. aug 2018 Jeg ved ikke om Thomsen ligefrem er blevet glemt, men vi har 2 gange oplevet at vi ikke lige havde set noget til ham i noget tid, det har endt i vi febrilsk begge gange har ledt efter ham. Det har så begge gange vist sig han har smuttet ind i enten skuret eller værkstedet også har vi bare lukket døren og så har han siddet derude og kukkeluret smiley

  • #22   31. aug 2018 Jeg har prøvet at glemme begge hunde foran fakta.... før jeg fik børn ville jeg ALDRIG sætte dem foran en butik - da så den første kom- ja så endte det så med, at jeg glemte dem foran en butik. Nøj jeg var pinlig, da jeg var nået et godt stykke ned ad vejen og Poulsen pludselig 'råbte' efter mig. Det var da godt, at hun gav lyd.

  • #23   31. aug 2018 Jeg har aldrig glemt mine hunde, men jeg er flere gange kommet til at lukke dem ude på badeværelset, og de er så åndsvage de ikke siger noget , de sover sgu bare smiley
    Så er det blevet opdaget når min mand er kommet hjem, og der ikke er kommet hunde flyvende smiley

    Okay, en gang har jeg faktisk glemt Mailo var i haven og lukkede døren, og så dum som han er sagde han intet. Da jeg opdagede det efter ½ times tid, stod han stadig foran døren smiley


  • #25   31. aug 2018 Vores hunde er normalt ikke blege for at høre egen stemme, skabe sig, og gøre alt muligt for opmærksomhed, så jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de intet siger når de bliver lukket inde ved en fejl. De kan jo ligesom høre at jeg stadig er hjemme, så det kan vel næppe være fordi de tror de skal være alene hjemme, og der bliver de jo heller ikke lukket inde på badeværelset smiley

  • #26   1. sep 2018 Jeg har aldrig glemt mine hunde, men jeg har en gang glemt min datter på en restaurant smiley
    Vi spiste på den vietnamesiske restaurant i Nrd. Frihavnsgade, og på et tidspunkt blev Bettina, den mindste af ungerne så træt, at hun krøb ned på gulvet, hvor hun faldt i søvn.
    Vi spiste videre, betalte og først (heldigvis) da vi stod foran bilen, fandt vi ud af, at vi manglede en smiley
    I mellemtiden havde de lukket restauranten, men var dog ikke gået hjem.
    Så vi blev lukket ind og fik Bettina med hjem smiley


  • #27   1. sep 2018 jeg har lukket vores ene kat inde i et skab. hun sagde ikke noget og efter tre timer opdagede vi hende. hun sov hahaha

    min veninde lukkede sin i køleskabet. den åd en kage derinde....

    den sidste opdagede vi dog efter 10 min


  • #30   1. sep 2018 Dorit lukkede tit sig selv ude på badeværelset, der hvor vi boede før. Der var så ingen risiko for ikke at opdage det, for hun begyndte straks at græde hjerteskærende smiley

  • #31   1. sep 2018 årh ja - havde også engang kommet til at lukke min SBT ude på altanen uden at opdage det. Pludselig kunne jeg ikke finde hende. Jeg ledte i nærområdet to timer før jeg fandt hende smiley

  • #32   1. sep 2018 Vi havde jo så en hund engang der fulgte med ind i skuret uden det blev opdaget og han blev derfor lukket inde. Da vi ikke kunne finde ham og rendte og kaldte, svarede han ikke (som han normalt ville). Vi nåede faktisk dertil hvor vi rendte hele byen rundt og ledte og kaldt, men vi kunne ikke finde ham smiley
    Hjemme skulle vi så lige have en is og lade op på, inden vi igen ville ud og lede. Fryseren stod ude i skuret og da døren blev åbnet, stod hunden lige så fint og logrede løs - møgkræ! smiley


  • #33   1. sep 2018 Nåh ja ... jeg glemte engang, at jeg havde lukket Chico ud at tisse. Min bror og jeg så film, så hunden skulle lige tisse af inden ... Vi nåede at se to film - dvs. at 3 timer senere opdagede jeg, at hunden manglede ... jeg åbnede panisk yderdøren, og der sad Chico fuldkommen dækket af sne ... han havde ikke flyttet sig en meter, kunne jeg se på de manglende fodspor i sneen

  • #34   1. sep 2018 min veninde lukkede sin i køleskabet. den åd en kage derinde....
    smiley smiley

    der sad Chico fuldkommen dækket af sne ... han havde ikke flyttet sig en meter, kunne jeg se smiley


  • #35   1. sep 2018 Har I hørt Pilou Asbæk fortælle om dengang, hans familie glemte hans bror? Det er virkelig genialt!

  • #37   1. sep 2018 Det var jeg også! Det er SÅ sjovt smiley

  • #39   1. sep 2018 Hahahaha, den skal jeg høre med lyd på, i min pause smiley

  • #40   3. sep 2018 @11: Clinton er heller ikke typen man kommer til at glemme - det skal han nok selv sørge for. Og ja, var han et barn så ville han givetvis have fået en eller anden bogstavkombination påhæftet smiley
    Perle derimod er god til at blive 'glemt' i værkstedet, garagen, hønsehuset elller ...... Hun trisser med ind i hælene på en og kommer ikke altid lige med ud. Så er det pludselig at man tænker 'hvor er Perle ?' og kalder og kalder. Så leder man til man finder hende stående bag en lukket dør med et ultra sørgmodigt ansigtsudtryk - man får det ret dårligt når man ser det smiley
    Jeg har en enkelt gang glemt en hund ved Brugsen. Opdagede det dog hurtigt og skyndte mig tilbage efter Sisse, der sad pænt og ventede hvor jeg havde bundet hende.


Kommentér på:
Når man glemmer sin hund...

Annonce