{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

Fææærdiiiiiig - med specialet. YES {{forumTopicSubject}}

Jeg er så glad, så glad, så glad...

Så lykkedes det endelig at undgå at blive evighedsstudent! Jeg har lige afsluttet mit speciale om sprogpolitik med konklusion og det hele her til aften. Jeg har lige sendt det til min vejleder med hamrende hjerte, for nu håber jeg, at det er godt nok, så det kan blive afleveret officielt i nærmeste fremtid.

Sikke en lettelse - og en utroligt mærkelig fornemmelse.

Skulle lige ud med det. Lalalalala....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fææærdiiiiiig - med specialet. YES
  • #1   14. mar 2007 tillykke her fra

• #2   14. mar 2007 Tillykke. Håber det er godt nok! Og bare det var mig! Men der går jo nok 5-7 år endnu!

• #3   14. mar 2007 har lige smidt tre høje til dine lækre hunde smiley

• #4   14. mar 2007 Tak, Laura. Det er virkelig lækkert. Nu bliver der meget mere tid til at træne med vapserne. Håber, jeg kan komme i gang med at løbetræne lidt forsigtigt med Lykke, nu hun bliver et år. Det har vi vist godt af begge to smiley

• #5   14. mar 2007 Tillykke med det smiley

• #6   14. mar 2007 Tak til jer alle.

Ha, Laura. Du er da ret diplomatisk i dag *GGG*

• #7   14. mar 2007 Annika, uhh. Jeg er allerede for afhængig. Det var derfor, jeg ikke er blevet færdig noget før hehe...

• #8   14. mar 2007 Og Anja B, så er du først ved at begynde den lange vej, hvis du mangler 5-7 år. Det er hårdt arbejde hele vejen, men det er jo også interessant.

• #9   14. mar 2007 Weeeeeee, Annette......altså, HVOR GODT!!! hihi.....så skal der fejres, hva. Hvor skal vi hen og spise? eeeej, tillykke.......dejligt ikke at ha det hængende over hovedet ik? Kan sagtens sætte mig ind i hvor glad du er......igen tullykke søde

• #10   14. mar 2007 Tusind tak, Marianne. Ja, det er ret fedt. Jeg kan slet ikke fatte det... WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Fejrede det med, at Jan lavede æggekage, mens jeg lavede lidt småtterier færdigt. Så fik jeg checket en sidste gang, da vi havde spist, og så besluttede jeg, at jeg ikke kunne pille mere ved det i denne omgang.

Bliver bare sindssygt spændende, hvad min søde vejleder siger til det.

Jeg har slet ikke kunnet slippe det de sidste par dage, så nu er jeg bare brugt.

• #11   14. mar 2007 Kunne da være jeg skulle tage en tur over broen og gøre livet usikkert ovre hos dig, Marianne hehe.

Du kunne skisme godt være et besøg værd, din humørbombe *GGG*

• #12   14. mar 2007 god beslutning ellers ku du jo været blevet ved.........hæhæ. Og jeg som troede du var på HG i døgndrift.....(grøbt lys)........så har du knoklet med din speciale.....super.

Uha.........så skal Silche gemmes væk, for ellers kommer jeg sg nok til at skulle hente hende på Fyn........lige pludselig

• #13   14. mar 2007 Nææææhh TILLYKKE Annette

Det er så dejligt når man afslutter en uddannelse eller et fag og man ved at man kan gå med god samvittighed.

Det må da fejres med et par øl eller flasker ....... et eller andet ;-))))))

• #14   14. mar 2007 Annette S, tillykke så blev du færdig og ikke jeg med min fagprøve ;o)

• #15   14. mar 2007 Aiiiii, Annette, du er min helt!

Jeg sidder dagligt og tvivler på at det nogensinde lykkes! *GG*

Riiiiiigtig meget tillykke!
    (Jeg er ikke en skid misundelig *GG*)

• #17   15. mar 2007 Ej, hvor hyggeligt, at I har taget jer tid til at skrive en kommentar til mig. Dejligt.

Marianne: Ja, pas godt på Silche *GGG* Hun er skisme specielt dejlig med det lille frække hoved og det blik. Hun kunne vel godt være under jakken hjem smiley Lykke og hende kunne da garanteret hygge sig.

Det grønne lys var bare på, fordi jeg skulle jo også have tid til en pause af og til og lige følge lidt med, ikk'? Så lod jeg bare skærmen stå, mens jeg skrev, så jeg kunne smugkigge ind imellem hehe...

Annette O: I dag køber vi nok et par dejlige pizzaer og lukker en rigtig god flaske rødvin op. I går var jeg totalt oppe at køre og skulle lige have det sidste på plads, så der var det ikke så godt at fylde sprut på mig *S*. Så jeg tager hævn i dag.

• #18   15. mar 2007 Lasse & Line: Ja, så overhalede jeg dig lige indenom. Du skal også nok blive færdig.

Mie (-ikke en skid misundelig tihi): du skal ikke give op. Det tog mig ca. 3 år høhh. Men jeg har også lavet mit sådan lidt ind imellem, når helbredet har været til det. Men det har været rart at have noget at gå op i og bruge hovedet til. Hvad handler dit speciale om?

Sanne & Sille J: Hvad handler dit speciale om? Gider nok ikke skrive noget de næste dage hehe...

Tak alle sammen.

• #19   15. mar 2007 Hej Annette
    Nej, jeg giver skam heller ikke op, men jeg synes det er hårdt! Jeg synes det er nervepirrende at skulle skrive en så stor akademisk opgave som skal være velargumenteret og ikke mindst en opgave man kan være stolt af.

Jeg er kun i teori-afsnittet så det kan være derfor jeg synes at det er voldsomt uoverskueligt at skulle se på den i hele omfanget!

Jeg skriver om en international politik-teori der hedder neorealisme og forsøger at analysere om neorealismen kan forklare EUs udenrigspolitiske udvikling..

• #20   15. mar 2007 Hold da fast, Mie. Det er da også en ordentlig mundfuld. Jeg sad også fast rigtigt længe i mit teoriafsnit omkring motivationsteori og tekstanalyse, men da jeg så endelig nåede til spørgeskemaundersøgelse og den egentlige behandling, så er det gået ret godt fremad. Der blev opgaven mere levende, og jeg kunne så trække på de forskellige afsnit og binde sammen. Nu lyder det sikkert mystisk med motivationsteori i et sprogligt speciale, men jeg har bl.a. set på motivationsfaktorer, der kan få folk til at tage forandringer til sig, som når man skal indføre en ny sprogpolitik på en virksomhed. Det har været ret interessant. Derudover har jeg lavet en analyse af, om den sprogpolitik, jeg tidligere lavede til virksomheden, bliver brugt.

Jeg har nærmest lavet mit speciale som et puslespil ved at læse og tage notater og så skrive ind på skift. Så har jeg sammenlignet teorier ved at flytte rundt på afsnittene.

Nogle gange går vi død på, at vi vil have det hele perfekt med det samme. Det er jo ligegyldigt, når vi kan redigere og flytte afsnit på computeren senere. Bare få skrevet noget ned. Det var den bedste måde for mig.

• #21   15. mar 2007 Annette, det tror jeg du har helt ret i..

Det er lidt spøjst at sidde og læse en tekst og tænke "at det argument kan man da bruge i diskussionen, eller i understregningen af en pointe når hverken diskussionen eller pointen er skrevet endnu *GG*

• #22   15. mar 2007 Heh, Mie. Det har du ret i. Somme tider render man dog på nogle uvurderlige guldkorn. Dem kan du skrive ned på en anden blok med nogle personlige kommentarer, og ikke mindst hvor du har dem fra. Det kan sætte gang i tankerne igen, når du skal opsummere eller diskutere. Jeg har haft adskillige lapper med et citat eller anden tekst med min egen lille note ved, fordi det lige har været relevant til mit emne.

• #23   15. mar 2007 Annette, jeg er allerede halvt igennem en notesblok med ting jeg skal huske, argumenter jeg skal have med, citater osv.. det skal nok blive morsomt at få det hele med!

• #24   15. mar 2007 Heh, Mie. Men det er nu en god måde alligevel, så man ikke glemmer det vigtige. Så er det trods alt nemmere at sortere i det til sidst.

Kommentér på:
Fææærdiiiiiig - med specialet. YES

Annonce