{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
435 visninger | Oprettet:

sælges pga. plads mangel.. grrrr {{forumTopicSubject}}

ihh nu er der endnu en hund til salg som sælges pga plads mangel forstår det bare ikke

det er jo ikke et møbel man har købt i ikea og ups så kunne det ikke stå der hvor man regnede med. elelr det var for stort til ens hjem ,derfor sælges det pga plads mangel

fat det dog folk, det er ikke et ikea skab men en hund i snakker om... plads mangel. mine hunde ville da helst med mig på toilettet hvis de kunne, de ligger altid hvor jeg er, og skynder sig at rejse sig op hvsi jeg går..

hmm ja skulle bare lige ud med noget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sælges pga. plads mangel.. grrrr
  • #1   19. mar 2007 tja jeg tro altså også at der altid ville være plads til Aya om jeg så skulle bo i en papkasse

• #2   19. mar 2007 Det viser jo, hvor højt de mennesker går op i at ha´ hund så måske er det meget godt de kommer et andet sted hen.

• #3   19. mar 2007 Nemlig Linda......Ser de ikke deres hund som andet end noget man skal af med pga plads, er hunden bedre tjent med at komme væk i en fart !

• #4   19. mar 2007 hvorfor læser du de annoncer, hvis det har sådan en påvirkning på dig?
    Personligt læser jeg ikke markedsannoncer, hvor dyr er til salg, nemlig fordi jeg ofte bliver så ked af det, og det hjælper jo hverken mig eller det dyr som skal sælges.

Men sådan er vi alle så forskellige.

/ Trine

• #5   19. mar 2007 polski- fordi jeg godt kan lide at se en masse flotte hunde, og hvalpe. og der står jo ikke stort

denne annonce er skrevet af et fjols gå videre..

nej må jo kigge alle igennem for at se de dejlige dyr som sælges.

synes lige den med plads mangel er et dårligt argument

• #6   19. mar 2007 Det viser jo bare hvor egoistiske folk er............

Hvorfor anskaffe sig et dyr, når man alligevel ikke gider det.
    Ja det kan godt være at den var sød og nuttet da den var lille. Men det er et levende væsen man snakker om og ikke en dukke.

HVORNÅR LÆRER FOLK DET !!!!!!

• #7   19. mar 2007 Bare en dårlig undskyld for at slippe for deres krævende hund.

• #8   19. mar 2007 Karina nu skal sælger jo ikke stå til ansvar over for hverken dig eller mig, men det kunne tænkes at det måske var noget nemmere at skrive pladsmangel end at blotte sin sjæl for fremmede mennesker...

Men man kan da kigge lækre dyr på andre sider end markeds annoncen - du kan fx starte med at kigge på mine hunde hi hi...

/ Trine

• #9   19. mar 2007 polski. dem har jeg da også set-

nej for der er jo mange dejlige hunde til salg..

og ja akn godt være de ikke vil blotte sig, men synes stadig det er lamt.

må smutte nu kigger ind senere

• #10   19. mar 2007 Vil så lige fortælle min egen historie:

Kunne aldrig drømme om at skille mig af med mine dyr nu jeg har anskaffet dem, men der er altså nogle gange hvor man må spørge sig selv om det er til hundens bedste at den skal bo i en papkasse.

Kort efter jeg havde købt Athene fik jeg en svær depression som min daværende mand ikke kunne håndtere, hvilket jeg godt forstår... vi blev skilt og jeg skulle oveni min sygdom passe mine dyr som jeg gjorde efter bedste evne, men set i bakspejlet tror jeg at de ville have været bedst tjent med at komme et fremmed sted hen, hos nogle der kunne rumme dem for jeg kunne jo ikke med sikkerhed vide at jeg ville blive rask igen.

Så havde jeg sat mine dyr til salg havde jeg da også fundet et argument som tidsmangel eller pladsmangel det er så dejlig bekvemt at skrive sådan.
    Synes blot man skal være varsom med at dømme andre når man ikke ved årsagen der ligger til grund for at de skal af med deres hund, men det ved i måske også med 100% sikkerhed?

/ Trine

• #11   19. mar 2007 Eller måske er den en rigtig god, men personlig grund som evt køber får at vide?

• #12   19. mar 2007 Nicole ja det kan man godt og det er jeg sikker på at du også altid vil gøre med Sitto, men nogle gange skal man bare være varsom med at udtale sig når man ikke kender folk personligt - det kunne tænkes at personen var alvorlig syg som i mit eget tilfælde, og så er det ikke rart at skulle høre på fordømmende kommentarer omkring sin beslutning.

Jeg tror nu at mine dyr ville have været skåent for rigtig mange ting hvis jeg havde valgt at sælge dem, og det må betegnes som rent egosime at jeg stadig har dyr - ikke at forstå sådan at mine dyr lider nød, men jeg kunne have skånet dem for meget. Athene er en meget følsom hund og meget opmærksom på mig og mit humør og sådan skal min hund ikke have det den skal have lov at være hund og ikke bekymre sig om andet end at spise sove og lege og nyde livet!

Tror ikke jeg kan beskrive bedre hvordan jeg mener, så jeg håber du forstår.

/ Trine

• #13   19. mar 2007 Søster... ja det er jo noget nemmer at blotte sin sjæl for en potientiel køber end for hele Danmarks befolkning - så jeg håber da at man er oprigtig overfor køber. Det er da også muligt at det er pga pladsmangel, men vi aner intet om det og kan kun gisne.

/ Trine

• #14   19. mar 2007 nemmerlig

Kommentér på:
sælges pga. plads mangel.. grrrr

Annonce