722 visninger
|
Oprettet:
Ærlige HG - Handel over nettet {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg et par gange købt og solgt ting herinde over marked og det er altså bare skønt at jeg ingen af gangene er blevet lovet noget der ikke er blevet overholdt.
Syntes godt vi kan være stolte af hinanden.
Til jer jeg har handlet med: Tak for de gode handler.
jun 2005
Følger: 83 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.014
jun 2005
Følger: 165 Følgere: 163 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.369
Vores har så ikke altid været så heldige
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.610
Og man kryder jo fingre hver gang for at det
skal gå godt.....
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.966
nov 2004
Følger: 87 Følgere: 88 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.949
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.599
og jeg har heller ikke oplevet at blive snydt ved de par handler jeg har lavet herigennen
Ærlige HG - Handel over nettet