{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

stemme høj, middel, lav? {{forumTopicSubject}}

Er det kun mig der synes det med at stemme ekstra høj, høj, middel eller lav på andre hunde ikke rigtigt fungere?

Hver gang nogen stemmer middel eller lav, så bliver man ædt af den sure hunde ejer??
Hvorfor stemme, hvis man ikke må have en mening selv??

Forstår det virkelig ikke.. ??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stemme høj, middel, lav?
Kommentér på:
stemme høj, middel, lav?

Annonce