{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Stakkels BOSS {{forumTopicSubject}}

Ja det er både en sjov og sørgelig historie.
da jeg er blevet syg og dårlige gik jeg i går tidligt i seng hvor efter jeg vågnede kl 1 og skulle kaste op så jeg løb ud mod badeværelset og i gangen vågner boss med et sæt og går over i mod mig ( med et blik der siger hvad er der mor) og jeg åbner munden for sige flyttet dig boss, men nej der kom en stråle ud af munden på mig og hvem tror i lige det gik ud over den stakkels boss, han løb skræmt ud i køkkenet og jeg videre mod mit mål.
Da jeg var færdig med at holde min lille private fest.
Gik jeg ind for at finde min overbrækket boss som nok lige skulle i bad samme med mig.
Men det kunne jeg glemme hunde ville overhovedet ikke have noget med mig at gøre,
(det Kan men måske godt forstå)
efter flere forsøg hvor han bare render rundt i hele mit hjem måtte jeg til sidst bare lægge mig over ham så vi begge var smurt ind (lækkert ikke) og så bære ham i bad samme med mig.
Ja den stakkels boss har været udsat for to overgreb fra mig i nat så jeg Kan godt forstå hvis der går lidt tid før han synes at jeg er sød igen, og det gør det ikke bedre at der ikke er sket det store i dag for jeg har bare ligget på sofaen og været syg, og har haft rigtigt dårlig samvittighed overfor boss som har været rastløs hele dagen,
Er jeg ikke bare en ond hundemor. Piv piv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels BOSS
Kommentér på:
Stakkels BOSS

Annonce