529 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

kørekort.. kørekort..

syntes lige jeg ville dele min spænding med jer :O)
jeg bestod min teori prøve i tirsdags (2 fejl er lidt stolt) hehe
nu manger jeg bare nogle flere kører timer og så glad bane så er der kun køre prøven der manger :O)
hehe
har fået vide a det er lidt nærvepirende a gå til prøve nr. han der bedømmer en er som regl en der bare er helt stille og bare sidder og siger hmmm og hmmmm hele tiden ???
hvordan var jeres køre prøve??

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørekort..
  • #1   24. mar 2007 Kai T hehe
    har fået a vide a læren a prøven ligger på 45 min - 1 time i dag..
    men det sjove er a de første 15 min. går dårligt altid og de sidste 1.15 går rigtig gode altid hehe...

• #2   24. mar 2007 Jeg var til køreprøve 3 gange, så jeg har da lidt erfaring at øse af...men det er godt nok nogle år siden. Den motorsagkyndige var helt rolig, og sagde bare højre-venstre osv. Det stressede mig faktisk lidt. Jeg er sådan en rigtig papegøje, og prøvede desperat at få en samtale i gang. Det var samme motorsagkyndige alle 3 gange, og til sidst hadede jeg ham som pesten. Så sagde jeg til ham, at "vi kan jo ikke blive ved med at mødes på denne måde"...he he ...måske var det derfor han forbarmede sig og lod mig bestå !

• #3   24. mar 2007 Heidi L
    hehe.. tak er sku også lidt stolt der er kun en på mit hold som har haft mindre fejl end mig :O)

• #4   24. mar 2007 Benedikte J
    lol :O) er selv sådan er en energi bumbe man kan altid hørte mig hehe.. håber ik jeg får sådan en... det er sku så kedeligt a føre en samtale med sig selv lol...

• #5   24. mar 2007 Heidi L ja håber bare jeg består har kostet min kasse kredit en del og tror min bank vil bliver meget glad for mig hvis jeg ik ska bruge flere penge på det kort hehe...
    har allerede betalt 10000 og ska stadig køre et par gange.. det er sk.. dyrt det kort...

• #6   24. mar 2007 altså til min køreprøvede snakkede jeg så meget med motorsagkyndig at han en enkelt gang var lige ved at glemme at sige jeg skulle dreje til højre og en anden gang måtte jeg selv gætte at jeg skulle dreje af motorvejen.... men jeg bestod og det var jo det jeg kom for.. smiley du skal bare tage det som en ganske normal køretime og ikke stresse dig selv med det... smiley

held og lykke... smiley

• #7   24. mar 2007 SIdsel R
    takker.. ja må bare slappe lidt a ... lige´som til teori hehe..

• #8   24. mar 2007 min køreprøve tog ca 20min..... og det er altså kun godt et år siden jeg tog kørekort.... tror det kommer an på hvor i landet man tager det...

• #9   24. mar 2007 lige nøjagtigt... det er ikke meget anerledes end at have en normal køretime... man skal huske det man har lært og ellers køre så godt man kan... smiley

• #10   24. mar 2007 Heidi L
    SIdsel R
    tak for de venlige ord :O)
    håber bare jeg for en venlig og snak salig mortor sagkøndig hehe...

• #11   24. mar 2007 ja det gør det hele noget nemmere.... men de er nogen gang sådan lidt at man skal bryge isen ved dem... meget stille.... det var min også... indtil jeg kom ind på at jeg ville ind til politiet så ville han lige pludselig meget gerne snakke.. smiley

• #12   24. mar 2007 Min kæreste bestod hans køreprøve for 1-2 år siden og det var også bare en tur rundt om politistationen...

Jeg har haft mit i 4 måneder og jeg kørte fra Amager til Hellerup.

• #13   24. mar 2007 Ej stort tillykke :o)
    Jeg fik mit kørekort den 23 oktober så det er helt nyt for mig at køre bil osv :o)
    Jeg dumpede desværre den første køreprøve. Der var nogle småting som jeg gjorde forkert. Var også mega nervøs og han sagde ikke en dyt ham der.
    anden køreprøve sad vi og snakkede om alt muligt mens jeg kørte som om jeg havde kørt i mange år *GG* Så jeg var ikke nervøs der og bestod :o))
    Det er en FED fornemmelse at bestå.

Men anden gang var der ikke andre end Michael og min mor der vidste at jeg skulle op. Det er bedre at ringe til alle bagefter og sige at man har bestået end at ringe og sige at man dumpede.
    Det var det for mig ihvertfald.

Held og lykke :o)
    Og husk at kør pænt når du har fået det ;o)

• #14   24. mar 2007 uhh spændende jeg er lige startet på kørekort, har kun været på manøvrebanen ind til videre, og har taget førstehjælpskurset og 2 gange teori, så der er et stykke vej endnu

• #15   24. mar 2007 <b>Martin & Mette !</b>

Ej øv smiley du overså vigepligten?

Kommentér på:
kørekort..

Annonce