1.316 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 47 Svar

Fik du dig nogen gode tilbud til Black Friday ? Fik du dig nogen gode tilbud til Black Friday ?

Nu var det jo Black Friday igår.
Så hva har folk herinde fået købt sig ? - nogen gode deals i har scoret jer smiley ?
og hvis ikke du var ude og handle på Black Friday - hvad lavede hyggelige ting fik du så lavet denne dag smiley ?

Selv fik jeg købt :

Stationær gamer pc til min Nevø
Ny tørretumbler - så vi endelig kan skifte det gamle møg ud med en A++
En del af julegaverne klaret smiley
Cards Against Humanity 1-6
ny pude til Aika smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik du dig nogen gode tilbud til Black Friday ?
  • #1   24. nov 2018 en trailer smiley og en skjorte til min far i fødselsdagsgave. Nårh ja og 2 kasser pepsi max

• #2   24. nov 2018 Jeg havde ellers ikke regnet med at skulle købe noget overhovedet egentlig smiley
    jeg plejer ikke at være den store "black friday tilhænger".

men jeg ende alligevel min fredag eftermiddag, med at finde nogen tilbud jeg ikke kunne sige nej til.

• #3   24. nov 2018 man skal aldrig gå ned på pepsi max smiley smiley

• #4   24. nov 2018 og fedt du besluttede dig for PC til nevøen!

• #5   24. nov 2018 Ja han bliver bare ellevild er jeg ikke i tvivl om. smiley

• #7   24. nov 2018 Vi går ikke op i det der black friday.

Vi havde 33 års bryllupsdag, så vi tog ud og spiste på en resturent, og fik hygget os et par timer med rigtig god mad smiley smiley

• #8   24. nov 2018 #7

det lyder bestemt også som en god og hyggelig Fredag smiley

• #9   24. nov 2018 Det var det bestemt, vi er i løbet af det sidste års tid, blevet meget opmærksomme på at sørge for at have det godt, og få hygget os med ting vi begge kan lide.
    Og jeg må ærlig indrømme at jeg stadig elsker manden lige så højt som da jeg mødte ham for 34 år siden smiley smiley

• #11   24. nov 2018 Hold da op du gik All in smiley

Syntes ikke noget af det jeg ville havde kom på tilbud smiley

Var i Louis Nielsen med min mor idag, de har 50 % så det er en del at spare når hun skal havde briller til 7-8.000 kr
    Men de fandt en plet på hendes øje som de syntes skulle tjekkes hos øjenlægen, så det var godt vi brugte 2 timer på det smiley

• #12   24. nov 2018 Var ikke til det igår - Det var nu helt bevidst.

Har bare hygget med Fiibi - Og ordnet praktiske ting i lejligheden istedet for.

• #14   24. nov 2018 Nicole

jeg holdte mig også udelukkende online,
    jeg kan slet slet ikke de der sindsyge menneskemængder, der er på black friday.

• #15   24. nov 2018 Jeg brugte det meste af eftermiddagen på at hente sønnemand. smiley Og så sparede jeg rigtig mange penge ved ikke at købe noget. smiley

• #16   24. nov 2018 #15

ja det ultimative bedste tilbud ! haha xD penge der ikke er brugt er penge sparet smiley

• #17   24. nov 2018 Halvvejs med julegaverne - resten er til folk der lige skal have pakket fødselsdagsgaver ud før jeg bestemmer mig for hvad der skal pakkes ind til jul smiley
    Det var fint - fik de ting jeg havde håber på lidt billigere end normalpris. Har nok sparet 1000kr.
    Shampoo og balsam til hundene. Har manglet et stykke tid men afventet evt. Tilbud på mit stuff smiley lille besparelse, men lidt har også ret.
    Købt kosttilskud konen alligevel bruger, men til god pris.
    Og så købte jeg lidt tøj på nettet. For første gang siden sidste år. Jeg bruger ikke rigtig penge på tøj i løbet af året.
    Og ja jeg tror det meste var ret billigt og noget var slet ikke sat ned. Sådan er det.
    Og så købte jeg en chromecast til alm. Pris. De var ikke nedsat online kun i butik og det ræs gider jeg bare ikke for en 300krners vare.

• #18   24. nov 2018 Jeg købte kun en orbiloc lyfte til Ozzy, som jeg alligevel havde planlagt at købe.

Ellers blev min dag brugt sammen med familien, da min mor havde fødselsdag smiley

Jeg går ikke rigtig op i black friday, da de fleste butikker køre med 20-25 % rabat, som de gør så mange andre gange i løbet af året , og så er jeg bare heller ikke særlig stor fan af køb/smid væk kulturen, og det kæmpe overforbrug mange mennesker har, så jeg prøver at begrænse nye indkøb, og køber oftest kun nye ting når de gamle ikke kan mere smiley

• #19   24. nov 2018 Jeg fik lavet 3 nye hundetegn til ungerne for 100 kr smiley

• #20   24. nov 2018 Black friday i DK er så fesen smiley

Jeg har købt sportsbh og tights. Handlede på udenlandske sider, så er rabatterne sjovere smiley
    Ellers købte jeg en bunke paracord, men det var egentlig ikke et tilbud.

• #21   24. nov 2018 det bestemt heller ikke alt der er noget at spare på. - noget er det værre fis og humbuk.
    og de der 15-20% nogen steder - er ofte ikke billigere end de normalt er.
    kiggede selv på nogen trøjer til kæresten - normalt 2 for 300 kr.
    nu var de sat til normal pris - med 20%
    ergo sparede du faktisk slet ikke noget.

• #22   24. nov 2018 jeg sparede dog 3.000 kr på computeren
    og 50% på den tørretumbler

begge ting jeg allerede havde undersøgt smiley så jeg vidste det rent faktisk var et godt tilbud.

• #23   24. nov 2018 Købte ikke et pip.

Var på arbejde hele dagen smiley

• #24   24. nov 2018 Jo det vigtigste var at ABC-lavpris havde tilbud på Faxe kondi free til 8 kr...
    da lettede jeg røven fra sofaen..

profilbillede
  • #25   24. nov 2018 Jeg skulle ikke købe noget som sådan. Dog havde jeg i genbrug øje på nogle tallerkner jeg kunne bruge til forretten nytårsaften. De kostede 20 kr stk. Dog viste jeg at de ville køre -50 % i går, så jeg kunne godt vente. Da jeg så kom derved i går var de alle sat op til 25 kr stk.
    Så selv genbrug tager røven på os smiley

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 961
    #26   24. nov 2018 Jeg har kun købt lejetøj, hvor jeg enten sparede 25% og 50%, på hhv. Luvabella dukke, og Gurli gris, og 60% på en flexitrack bane. Så nu er alle julegaver til børnene i hus + dukken til niecens fødselsdag smiley

Men alle tingene kunne købes til samme pris allerede i starten af ugen, så det var ikke fordi at det var noget helt vildt BF agtigt

• #27   24. nov 2018 Jeg har ikke købt noget.. Fandt nogle tusser jeg gerne ville have sparet de 300 kr på, men det går nu nok. Så må jeg spare op lidt længere, og så kan jeg stadig få dem.
    I stedet havde jeg en hyggelig dag hjemme hvor jeg først fik tegnet en løve (se billede) og derefter tog ud i verden for at besøge en veninde og mine forældre smiley

Så jeg havde en ret god fredag helt uden indkøb smiley

profilbillede
  • #29   24. nov 2018 Jeg køber normalt aldrig noget på Black Friday, i går var jeg i aftenvagt, så havde ikke regnet med at skulle shoppe, jeg orker ikke alle de mennesker.

Men så så jeg, at det Olivers tørkost jeg plejer at købe var meget nedsat, så jeg købte to 12 kg poser, selvom vi ikke lige mangler, men det skal vi nok få brugt.

Så fik jeg lavet nogle foto kalendere (5 stk) også til gave, samt julekort med foto til hvalpekøbere med (20 stk) - det plejer jeg altid, så der var også mange penge sparet.

Til sidst købte jeg en gave til mig selv, fordi jeg havde en fødselsdagsgave til gode fra min mand, det blev så Kay Bojesens Nissefar og Nissemor, der var 25 % rabat på dem.

Så jeg har sparet mange penge, jeg ved hvad tingene plejer at koste, jeg skulle købe det alligevel, så fint at få så mange procenter på noget jeg alligevel ville købe.

Alt det jeg købte er købt på nettet.

• #30   24. nov 2018 Vi fik købt en klapvogn, som vi sparede 60% på. Den skal bruges på den tur til Thailand, som vi også fik købt smiley

• #33   24. nov 2018 Formåede ikke at finde nogle gode tilbud på guffer til hunden. 20% synes jeg er for lille en rabat. Det kan man jo købe det til de 100 andre gange om året diverse dyrehandlere og webshops holder udsalg.
    Jeg fik købt min nevøs gave, som var 30% nedsat.
    Så fik jeg købt en mascara med 30% rabat, og noget tøj på nettet, som var sat omkring 40% ned.

• #34   24. nov 2018 ,

• #35   24. nov 2018 Der var egentlig kun en ting, jeg kunne have fundet på at købe, men lige den ting er der ingen rabat på, og det er så typisk, så kan jeg håbe, at der kommer rabat op til jul. smiley

• #36   24. nov 2018 Jeg skulle handle lidt bagegrej og lidt akupunkturgrej og fik lidt rabat på det.
    Det var ting, der stod på indkøbslisten, så ikke nogle vilde handler i dagens anledning smiley

• Rikke
    Rikke Online Tilmeldt:
    okt 2011

Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.549
    #37   24. nov 2018 Jeg fik købt 4 Nina Ottosson spil på tilbud.
    Der blev også bestilt et par tørredækkener, som ikke var på tilbud, men dog en god pris. Det ene til Milas og det andet er faktisk til den kommende hvalp, så det er et sats om det kommer til at passe.

Manden købte en soundbar og en Samsonite kuffert - begge ting, som han har holdt øje med længe.

Jeg skulle egentlig finde nogle ting til hundenes wellness rum, men jeg gik lidt død i at surfe rundt, så det må blive en anden gang.

• #38   24. nov 2018 Jeg købte nada, men jeg er heller ikke sådan een, der køber ting, fordi de er billige. Jeg køber ting, fordi jeg mangler dem. Der er ikke altid sammenhæng mellem de to situationer.
    Desværre smiley

• #39   24. nov 2018 Jeg magter slet ikke at gå i butikker sådan en dag, men begge mine drenge manglede jakker, så det fik jeg bestilt på nettet og sparede over 600 kr
    Og et par træningsbukser til ældste datter og en kjole til yngste datter, de to ting var 200 kr billigere til sammen, så det var ok

• #40   24. nov 2018 Jeg var ude og købe lidt ekstra til den hvalp vi skal hente her D. 1/1 smiley en hundekurv, noget legetøj, skåle og hundetegn. Der var fuldstændig tomt i petworld da jeg var der så jeg var alene med 4-5 ansatte der bare gik rundt og satte på plads, ikke lige det jeg regnede med på Black friday smiley

• #41   24. nov 2018 Jeg tømte Avifauna. Der var 30% på alt

• #42   24. nov 2018 Jeg købte lidt vådfoder til hundene, noget billigt legetøj som gik i stykker ved 3. trækketur med schæferen ( smiley :D ) og arbejdshandsker så schæferen ikke æder mine fingrer, når jeg giver hende godbidder smiley

Alt i alt endte jeg vidst med at bruge ca 100 kroner og jeg tror jeg sparede 30 kroner i alt, wohoo!

Ville gerne have købt hundekurve til hundene, men modellen jeg ville have var udsolgt, så tror vi tager i Harald Nyborg og køber til almindelig pris, de er ret billige smiley

• #43   25. nov 2018 Vi sad til frokost og diskuterede hvad de forskellige skulle købe, og de andre tøser skulle have tøj og makeup. Jeg skulle have praktisk tøj til hundeluftning smiley

Jeg fik købt et par Kari Traa skiunderbukser, der var sat ned til 200 kr., og et par Helly Hansen softshellbukser der var sat ned til 400 kr. Begge online. Begge kedelige. Begge noget jeg glæder mig HELT vildt til at få hjem smiley

• #44   25. nov 2018 Jeg købte to sække hundefoder fra Olivers. Har altid lidt tørt stående til at supplere deres råfoder, og der var ved at være lavvande i beholdningen, så det var jo udmærket timing.

• #46   25. nov 2018 vi fik købt alt til at lave et nyt værelse til vores teenager datter. med alt mener jeg nyt gulv, skab og 3/4 seng. så hun og kæresten kan sove lidt bedre . vi håber at lave det inden juleferie så hun kommer hjem fra efterskolen til et nyt værelse som julegave. måske en mærkelig julegave at give, men det tror vi hun bliver glad for alligevel. og mon ikke vi finder en lille ekstra ting til selve juleaften

• #47   25. nov 2018 Fik købt 1 kg bland selv slik.. Haha smiley

• #48   25. nov 2018 Intet.
    BF er en gang opreklameret USA fis

• #49   25. nov 2018 Jeg lavede kalendere, krus, magneter med de 2 firbenede som motiver med rabat.

Så købte jeg også de der flyverdragter til voksne med 25% rabat. Glæder mig til vintertræning med sådan en på.

Men alt sammen online, jeg gider ikke ud i butikker. smiley

• #51   25. nov 2018 Ingen super tilbud men vi fik klaret alle julegaverne og mors fødselsdagsgave samt nye forsyninger af godbidder - de ulækre fedtede fra kronch der bare er guld værd til træning med 20% i petworld.

Manden og jeg forkælede os selv med nyt brætspil så her til aften var ville alle samlet om spisebordet for at opklare mordmysteriet i Cluedo

profilbillede
  • #52   26. nov 2018 Jeg fik ingen rabat på mit eneste Black Friday-køb smiley

Jeg købte ny brugt bil smiley

• #53   26. nov 2018 Jeg kom sgu til at købe et nyt sæt sengetøj igår. Jeg er lidt sær med sengetøj, og vil have nogle meget bestemte ting og i bestemte farver og materialer. Og så har jeg typisk kun ét sæt jeg bruger. Det gamle er omkring 3 år gammelt, så det skal snart kasseres smiley Så jeg kom til at købe et sæt til 300 kr., sat ned fra omkring 800-900 kr., afhængigt at butikken.

Dét glæder jeg mig til at få hjem! Mest fordi jeg så ikke skal bryde min hjerne med det længere smiley

• #54   27. nov 2018 Jeg skulle have et nyt pulsbælte og det var lige sat 100 kr ned, så det kan jeg hente i dag i posten smiley Ellers har jeg ikke købt noget på Black Friday smiley

• #55   27. nov 2018 jeg fik købt gardiner, en opvaskemaskine og et køle-fryseskab. Jeg ved ikke om det var billigere end tilbud på andre dage, det tænker jeg ikke at det var, men jeg skulle have det købt inden vi flytter d. 29 december alligevel, så kunne jeg jo ligeså godt gøre det når der var tilbud på det jeg gerne vil have smiley

Kommentér på:
Fik du dig nogen gode tilbud til Black Friday ?

Annonce