{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

ARGH! løbsk hest og ingen hjælp! {{forumTopicSubject}}

i aftes kl ca 22.30 ringer tlf, det er en nabo længere nede af gaden. en hest er løbet ud, og de mener det er min. mig ud på vejen og ned efter den, alt imens min kæreste ser efter om vores er i løsdriten.



det var ikke min, men selvfølgelig indfanger jeg den og trækker den hjem, så vi kan finde ejermanden.



en time senere og mange opkald senere, har vi stadig ikke fundet ejeren, og har ingen fornemmelse af hvor den kommer fra. derfor ringer jeg til politiet.



i første omgang, virker politiet irriteret over henvendelse, men lover at sende falck ud.



endnu en time til halvanden senere er falck stadig ikke kommet, så jeg ringer igen til politiet. de forsikrer mig om at falck er på vej, og at de er kørt og burde være der om max 10 min og at ansager dyrehospital har sendt en transport.



en halv time senere dukker falck op. to gnavne gamle mænd, som for det første skrammer mine heste, med deres bil, så de begynder at løbe og den fremmede hest stiller sig til at stejle, og for det andet overhovedet ikke kan forstå at de er blevet kaldt ud, om vi ikke bare kunne ha den til i morgen!



selv om hesten skaber sig, hjælper de mig overhovedet ikke med at holde den, og jeg vælger at trække den ind i stalden, i en gammel boks ( ikke egnet til heste, de kanterne ikke engang er 70 cm høje)for jeg vil ikke slås ned af den. inde i stalden vælger en af de udulige falck mænd så at skynde på hesten, hvilket gør den bange, og jeg har så igen et styks meget bange og stejlende, samt sparkende hest, og falckmændene løber ud!



efter denne episode, vælger de at konstaterer at de nok lige må ringe til ansager dyrehospital og få nogen til at komme(for det havde de åbenbart ikke gjort da de lovede det for flere timer siden), og derefter kører de igen.



så står jeg igen, mange timer senere, kl @!#$ om natten med en fremmed hest!

en time senere, kommer hestetransporten så endelig fra ansager, nu er kl halv 3 om natten!!



nøj hvor er jeg gal, hvor svært kan det være og få noget hjælp!! skulle jeg bare ha ladet kræet gå på vejen, da jeg opdagede at det ikke var min??



jeg troede at når jeg ringede til politiet, så kom de og tog bestik af situationen og gjorde hvad der skulle gøres, men nej, det bliver bare tøret af på falck, som er endnu mere uduelige!



jeg forestiller mig bare hvad der kunne være sket, hvis det havde været en lidt mindre hestekyndig, som havde fanget hesten, og måske valgt at forsøge at holde den til politiet kom!!



nøj hvor er jeg gal, det er helt sikkert at jeg vil tænke mig meget om en anden gang, inden jeg vælger at indfange en ukendt hest, for havde uheldet været ude, kunne jeg være kommet grueligt galt afsted igår, med en bange hest i så mange timer!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ARGH! løbsk hest og ingen hjælp!
Kommentér på:
ARGH! løbsk hest og ingen hjælp!

Annonce