{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver
  • #1   20. dec 2018 Ååh.. 2 gaver kan jeg ikke afsløre, da de er til brugere herinde smiley

    Min moster og onkel får hver deres uhyggeligt grimme kop hvor der står "verdens bedste reserve mor" og "verdens bedste reserve far".

    Min mormor får 2 små lynby fyrfads stager.

    Min søster får 3 posca tuscher.

    Min veninde får et sæt enhjørninge futter og en enhjørning bamse.

    Min kammerat har fået et mini cruise til oslo.

    Hundene får desværre ikke noget iår... smiley


  • #2   20. dec 2018 Enhjørninge bamser! Det vil jeg også have smiley

    Uuuuh, hvor lyder det spændende med gavegivning til HG brugere smiley


  • #3   20. dec 2018 De er ikke så voldsomt aktive herinde, Meeeen.. Skulle nødig få afsløret noget ??????

  • #4   20. dec 2018 Min far får 12 øl fra "Crafted By", min mor får en KitchenAid gryde og min søster får et lækkert sæt med 72 blyanter samt en tegneblok specielt til den type farver.

    Også får min families plejebarn (en reserve lillebror) et gavekort til et spil til hans PS4.

    Ellie får 2 Kong bamser smiley


  • #5   20. dec 2018 Er lidt misundelig på det der tegnesæt, din søster får smiley

  • #6   20. dec 2018 Her bliver det ikke mange julegaver.

    Den ældste ønsker sig en speciel musemåtte og en bananholder.

    Den yngste ønsker sig en ekstern harddisk og cykelhandsker. smiley


  • #7   20. dec 2018 Skal kun finde på gaver til min mor og til min mands barnebarn smiley

    Min mor har fået et hjemmehæklet tæppe, en æggedeler (ja, det ønskede hun sig smiley ), nogle små skærebrætter (også på ønskelisten) og nattøj smiley Derudover fik hun to bøtter spejderhagl, en æske Spangsberg chokolade og en blomst, da vi var ovre og aflevere julegave i weekenden smiley

    Mandens barnebarn er kun 9 måneder, så hun får en lækker, vamset badekåbe, en Minnie Mouse vest, et sæt tøj med Minnie Mouse, små vanter og en lille træ-elefant som kan skilles ad og samles igen smiley


  • #9   20. dec 2018 Jeg giver vist slet ingen gaver i år..
    Det er første jul hvor jeg er på udeboende su med dertilhørende lejlighed og regninger, og alle mennesker jeg kunne give gaver til, ønsker sig ting for mere end 500 kr, og det har jeg ikke råd til haha

    Har overvejet at give dem tegninger, men det er lidt.. Kedeligt at få hvert år haha


  • #10   20. dec 2018 Jeg har lavet læderting til næsten alle:

    Min far: læderbrilleetui+strømper
    Min mor: grydeunderlag i læder + holder til målebånd i læder
    Min bror: pasetui i læder + holder til høretelefoner i læder
    Min svigerinde: et pizzahjul ifa en racercykel - hun elsker pizza og hun cykler:)
    Min mormor: håber jeg kan finde noget med et sønderjydsk kaffebord ikke alt for langt fra Horsens..
    Min morfar: strømper:)

    Og Coco.. jeg tror ikke hun får noget i år.. Hun fik en mega dyr, fin kurv for et par måneder siden, det må vidst være det:)


  • #11   20. dec 2018 Kæresten får en lille æske LEGO af mig og datteren, jeg er ved at spare sammen til mig og ham kan se Torben Chris i September.

    Min mor får både årets nisse (som vi giver sammen med min søster) og så et eller andet fra Normal (jeg har glemt hvad mig og datteren købte)

    Min far får en hjemmestrikket klud

    min (eks)svigerinde får et hjemmestrikket sæt grydelapper

    min bror og hans nye kæreste får og et sæt (der ser anderledes ud)

    Min nevø får et eller andet spil han ønskede sig og som jeg lavede et gavekort til (min kæreste har en key)

    Datteren får en nintendo switch med det der pokemon spil i eevee udgave, plus nogle spil..

    min søster får også noget fra Normal som jeg har glemt hvad var smiley

    Det der med stress og shoppe med datteren er ikke altid en god ide smiley


    profilbillede
  • #12   20. dec 2018 billedet over er den ene side af gavekortet smiley

    den anden side er her


    profilbillede
  • #13   20. dec 2018 Jeg giver eller får ingen julegaver, udover at min betaling for sønnens A-kasse i nogle måneder bliver eftergivet, så han slipper for betaling indtil januar smiley
    Vi bliver også kun os to juleaften her hos mig smiley smiley


  • #14   20. dec 2018 Min mor får noget body oil, min far en marinadesprøjte, min lillesøster en slags curlers til håret.. og så er jeg gået sammen med hende om at give min mormor en trøje og min morfar nogle glas. Jeg ville gerne bikse noget hjemmelavet sammen... jeg har bare ikke evnerne smiley

  • #15   20. dec 2018 Min far: Sd hukommelseskort til hans vildtkamera + refleksveste.

    Min mor: En flot jern vinreol, som hun skal bruge på badeværelset til håndklæder.

    Min nevø: En elefant bamse med broderet navn og fødselsdato + hagesmæk med "Fasters Nullegøj" broderet.

    Ældste niece: Prinsessesæt med handsker, taske, smykker og diadem. Hun er lige i den fase haha..

    Yngste niece: Et eller andet sætte sammen spil der skulle være god for motorik/læring.

    Og så er der lækkerier til alle hundene.. Der er til mine egne, mine forældres, min lillebror/svigerindes hund, og til to veninders hunde haha smiley

    Så er der 8-9 pakkelegsgaver (Vi er kun 3 voksne til jul, så de er ofte en slags ekstra gaver) og 1 mandelgave I form af Merci chokolade (Vi køber hver især en ting til 50kr ca, så mandlen giver 3 forskellige gaver).

    Behøver jeg nævne at jeg er træt af at pakke gaver ind? smiley


  • #16   20. dec 2018 Her er det blevet til;
    Mor og hendes mand - salatbestik, cd, festivalstole
    Far - modelbil, deo
    Søster - parfume
    Svoger - cykelholder til bilen
    Niece - bluse og tøjdyr
    Nevø - legetøj og bog
    De 2 hunde i familien har jeg lavet paracord halsbånd til.
    Tucker får legetøj + guf.


  • #17   20. dec 2018 Hov, nu jeg lige tænker er jeg vist med til at købe et tæppe til min lillebror smiley

  • #20   20. dec 2018 Jeg giver ingen julegaver. Dels hader jeg julen, og dels er mine børn begyndt at tjene penge selv. På den måde giver det ingen mening at bytte gaver/penge. Kun til øget forbrug og øget CO2-udslip.

  • #21   20. dec 2018 Mand: En Cajon ( endnu en smiley ) , som han får af mig, hans forældre, min mor+stedfar og min mormor smiley

    Mormor : En kogebog, en retro urtepotteskjuler, og en vintage halskæde med vedhæng smiley

    Mor: Et kropsplejesæt, en bog, 2 Bjørn Wiinblad fyrfadsstager, og en vintage broche .

    Stedfar: Kim Larsen cd og en deo.

    Lillebror: Lacoste skjorte og deo ( vores anden bror bor i Japan pt, så det nyder den lille godt af smiley )

    Svigerfar: En Kim Larsen bog.

    Svigermor: En bog og et sæt blodstenssmykker.


  • #23   21. dec 2018 I år giver jeg kun mig selv julegave - en hundehvalp. Det er det eneste jeg ønsker mig, så har aftalt med familien at vi ikke er på gaver i år.

    Er også lidt træt af gaveræset. Man skal finde en ting man ønsker sig, og det ender ofte med noget man egentligt ikke har brug for - kun for at give samme egentligt ikke ønskede ting til sin familie. Og efter jul bliver alt smidt ind i et skab og ikke set på igen smiley


  • #24   21. dec 2018 Min ene lillbror får en plakat med sit stjernetegn med en egetræs magnetramme, det samme får hans kæreste (de er begge astrofysikere og pjattet med sådan noget), min anden lillebror (tvilling til ovenstående) er lige flyttet til England, så han får en lækker plakat med København (som han elsker!) og en magnetramme.

    Min nevø og niece ønsker sig altid kun tøj af mig, fordi de påstår at jeg lider af god stil (!!) :-D, så de får hver især lækre trøjer.

    Min mand får et par lækre sutsko fra New Feet, og en lækker denim skjorte. smiley

    Anton får udbyggersæt til sin Petpocket og en ny snusemåtte. smiley

    Resten af gaverne (svigerfar og papsøn) står manden for, og de er vist ikke købt endnu... smiley


  • #26   21. dec 2018 Hmm.

    Datteren får legetøj der er alderssvarende xD
    Kæresten får intet da vi lige har købt hund og var enige om det var gaven til hinanden smiley

    Vores forældre får en fotobog med billeder af Haleys første år.

    Min bror og kæreste får et oplevelsesgavekort.
    Kærestens brødre får nogle bil halløj, tørrestativ og klemmer.

    Og vores dagplejemor får en æske chokolade og et billede vi selv har lavet hvor der står den bedste dagplejemor og er lidt ord på som vi synes passer godt til hende smiley


  • #27   21. dec 2018 hov glemte da at skrive gaven fea min far til datteren på (den skulle jeg købe)

    Hun fik Monopoly Gamers edition, som jeg også ønskede mig smiley

    total win win når min far ikke giver mig gave i år smiley


  • #28   21. dec 2018 Min mor får noget lækkert creme
    Min far får et gavekort til Gokart
    Min fars kone får 2 bøger
    Min mors mand får 3 t-shirts
    Mine niecer får noget Gurli gris legetøj
    Min moster for noget lækkert fra body shop
    Min fætter får øl og shot glas
    Min mormor får et fodpleje sæt
    Min morfar får en lækker flaske Rom
    Hundehvalpen er der shoppet lidt til selvom han ikke er kommet hjem smiley
    Kæresten og hans familie er ikke købt til endnu da jeg alligevel først ser dem efter juledagene.


  • #29   21. dec 2018 Min søn får et komplet grydesæt.
    Min mands datter får gavekort til ikea og aktivitets legetøj til kaninen.
    Min datter får nogle trådløse hovedtelefoner og en striktrøje hun har ønsket sig.
    Og så overrasker jeg min mand med en koncert i koncerthuset med Savage Rose ( regner med jeg selv skal med smiley )
    Frida får en kong bamse og til hendes 1 år fødselsdag den 25 får hun godbidder smiley
    Og så fik jeg en gave igår af min svigerinde smiley hjemme strikkede nisser smiley


    profilbillede
  • #30   21. dec 2018 Min mand: øøøhhh det ved jeg faktisk ikke endnu smiley
    Perle: En ny kong-bamse
    Clinton: En ny seng


  • #31   21. dec 2018 Giver hoppedyr, sengerandsslange, små legetøjsbiler m politistation og diinglisar spilledåse til min søn.

    Min søn giver bedsteforældre og oldeforældre 6 flotte billeder af ham som vi fik taget hos en fotograf ??

    Min bror fik penge til at købe gave fra os til sine bonusbørn. Ved faktisk ikke hvad han har købt ??


  • #32   21. dec 2018 Uha, jeg synes julen i år har været strenge - og det er da på trods af at jeg har haft en del flere penge mellem hænderne - Jeg er da gået fra 946 kr om måneden til 5300. Men samtidig så er jeg også begyndt så småt at overtage mine egne faste udgifter - Jeg betaler selv for mine kontaktlinser nu. Min telefonregning bliver smidt på til Januar. Samtidig så betaler jeg jo 2000 til skolehjem, og så ihvertfald 1000 til min bil, og så kommer pengene til at få ben at gå på, da jeg også sætter ihvertfald 1000 af til opsparing.

    Mine forældre har gjort meget ud af at fortælle at det altså ikke er vigtigt at de får noget kæmpestort. Jeg tror de har luret hvor ked af det jeg er, at jeg ikke kan give dem store gaver endnu - men jeg skal stadig lære at få pengene til at slå til. Der var da engang hvor jeg fik 500 kr af mor og far til at handle julegaver for - nu har jeg egne penge, og jeg kan stadig synes det er svært, fordi at jeg SÅ gerne bare vil give dem alt de ønsker sig.

    Tilgengæld, så er min søster ikke sød til at tænke på at jeg er på SU. Øverst på hendes ønskeliste står en ny telefon, en port til hestestalden, dyrt tøj, osv osv.

    Men:
    Min mor får en sæbedispenser.
    Min far en Wulfmorgenthaler kalender.
    - Den har han sikkert regnet ud, da han har fået den de sidste par år. Men jeg kan ikke lade være - og desuden så ved jeg at han bliver glad for den. Men jeg vil så gerne kunne give ham noget ekstra også, men det blev heller ikke i år.
    Sammen får mine forældre så også et billede af mig og Hope fra jeg blev student, i glas og ramme. Det vidste jeg de skulle have, lige siden jeg blev fotograferet, hvor de pippede op om at det ville da være fiiint.. .. smiley
    Min søster får en dug med flag på.
    Min bror får en "flyt hjemmefra kasse" bestående af 3xkrydderier, 1x vaskepulver, 1x sovsekulør og 1x toiletbørste,

    Jeg plejer at give gave til min niece og til min svoger også. I år er der også en svigerinde i billedet, og det kan jeg ikke overskue. Samtidig er der 2 fødselsdage her slut december også, og jeg KAN simpelthen ikke få pengene til at slå til. Så i år er det vitterligt de nærmeste der får gaver. Jeg har ikke nogen kæreste eller nogle veninder jeg er på gave med i år. Det er faktisk lidt trist i forhold til andre år smiley


  • #33   21. dec 2018 Jeg ELSKER at give gaver smiley
    Ældste datter er gravid og skal have en graviditetspude og en vikle
    Mindste datter en kropspude
    Svigersøn et dartskab, og et pibe startkit
    Barnebarnet Lilli en sølv-halskæde med et hjerte hvor der er indgraveret " dig og mig " og en dukke
    Far par rigtig gode futsko
    mor medaljon med billeder af 2 oldebørn
    Mors kæreste Skiundertøj og seler
    Niece tøj

    Og så har jeg købt gaver for Lilli smiley


  • #34   21. dec 2018 Jeg giver kun til min mor i år. Hun får et sæt øreringe hun har ønsket sig (efter jeg meget insisterende har bedt om en ønskeliste fra hende siden en gang i oktober).

    Min kæreste havde fødselsdag i november, og alle de ønsker han havde ved jeg han får i gave af sine forældre eller min mor, samt det jeg gav ham til hans fødselsdag. Han er heller ikke kommet på en gave til mig, selvom min ønskeliste er meget lang, men vi har besluttet at give 250 kr hver til at vi kan lave et eller andet sammen, fx tage ud og spise.
    Vores gavebudget til hinanden er 500 kr til både fødselsdag og jul (jeg har også lige haft fødselsdag), så der er jo ikke så meget at gøre godt med smiley
    Jeg har dog alligevel købt nogle små gourmet chokolader til ham, fordi han har været presset hele december med eksamener og projekter - så kan det passende være en julegave smiley

    Fusse (kanin) og Iroh ved jeg ikke hvad får endnu. Det beslutter jeg mig for på søndag når jeg alligevel skal på arbejde smiley


  • #35   21. dec 2018 Mine forældre får koncert biletter til Bootleg Beatles.
    søs og bror får kun små ting - deodorant og søs et vedhæng til hendes armbånd

    min Nevø (søsters dreng) får en stationær computer.
    det ende med alle her i huset skød lidt til det - så vi kunne købe en helt ny god stationær computer samt skærm.

    brors børn får

    Baby born - den ældste pige
    Stationær computer - midterste knægt (vi gav hjælp til den, og bror har derved samlet en brugt pc)
    biler og flyvere - til den mindste dreng


    kæresten får ikke noget - vi giver ikke rigtig hinanden gaver, men har istedet igennem julen købt nogen nye spil eller noget vi godt ville have smiley

    hundene får et par bamser og kødben smiley



  • #36   21. dec 2018 oh og brors midterste knægt får også en mus til sin computer fra os smiley
    bare en billig en han kan starte med, så kan han altid ønske sig en ny til sin fødselsdag.


  • #37   21. dec 2018 Annette, sikke nogle kære nisser! Der er intet bedre end hjemmelavede gaver smiley

    Har været ude og købe cookies og britisk fudge til min far i dag. Hvis ikke han kan lide det spiser jeg det selv, for det smager sgu godt smiley smiley


  • #40   22. dec 2018 Min ældste datter har købt juletrøjer til familien, og jeg har selv lavet min. Så i år vil vi have julefoto smiley

  • #42   22. dec 2018 Ja rigtig meget smiley

  • #43   22. dec 2018 Så fik jeg fundet lidt flere gaver.. Min mor får to par briller, min far får en bog som jeg alligevel havde planer om at han skulle have, og min storebror får en tegning som jeg er i fuld gang med at kreere

  • #44   22. dec 2018 Vi kunne desværre ikke få den musemåtte, som sønnen ønskede sig, så den må han vente med til den 27. Til gengæld har vi købt ham en højttaler til hans telefon, så han har lidt at pakke ud, og kvitteringen for musemåtten ryger i noget pap og i papir. smiley

  • #45   24. dec 2018 To af mine svigerinder og min ene storebror får et par julehoptimister.
    Min søster får Margrethe-skåle med låg, og min tvillingebror får strømper og en bluse.
    Min mor får togbilletter, 12 kuverter (en pr. måned i 2019) med små gaver og hilsener, en julekalender-dvd og et par nisser.
    Børnene i familien (8-16 år) får spil og tøj. Jeg glæder mig til at give dem gaverne!


  • #46   24. dec 2018 Vi giver tre gaver i år og det er af den politisk korrekte slags.

    BeeHugs!

    http://beehugs.dk/Om%20BeeHugs.html


  • #47   24. dec 2018 Hold da op, CH. Det ser miljøbevidst ud smiley

  • #49   24. dec 2018 Nu er der i hvert fald fyldt op under vores træ smiley

    profilbillede
  • #51   25. dec 2018 Jeg har givet tøj i år.
    Min mand køber ikke tøj selv, så han ser altid herrens ud - så han har fået to skjorter og en striktrøje + strømper.

    Jeg har tre voksne sønner - de to har jeg haft med ude og købe tøj og sko, jeg kan ikke finde ud af at købe noget til dem, for ved ikke hvilke mærker, farver og stil de vil have.

    Den ældste fik et par bukser, to skjorter og to striktrøjer samt sokker og deo.

    Den næstldste fik sko og bukser samt strømper og deo.

    Den mindste på 19 havde lige købt tøj selv, så han fik penge samt strømper og deo.

    Så har min mand en datter, svigersøn og to børnebørn.

    Datter og svigersøn er lige flyttet på hærget landsted der skal istandsættes, så de fik en pengegave, så de kan købe noget til deres nye sted, de kommer vist til at gå til æbletræer, da de gerne vil have en lille æbleplantage i baghaven.
    Så fik de en fotokalender med billeder af deres to drenge.

    De to børnebørn fik lego + penge.

    Min veninde fik 3 super lækre håndklæder.

    Hundene fik rester af anden smiley

    Jeg giver mine egne børn store julegaver. De har ingen bedsteforældre mere, så de får kun gaver af mig og deres far.


  • #53   25. dec 2018 Jeg har måttet revidere min oprindelige holdning, så jeg har givet Victor en gave. Han gav mig det største Le Creuset fad, som han kunne finde, fordi han havde lyst til at give mig en gave. Sødt nok, men så skulle jeg jo også finde lysten til at give ham een. Jeg måtte lige dykke i krukken med de sorte penge - impulsivt og fantasiløst.
    Men penge kan han bruge - lidt har han da arvet fra moren smiley


Kommentér på:
Julegaver

Annonce