{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julegaver!..
  • #2   10. dec 2015 Pernille: Det var også en god ide smiley Desværre ikke muligheden vi kan bruge her hjemme i år smiley

  • #3   10. dec 2015 her får manden min et par nye hjemmesko, det ønsker han sig, men de er ortopædiske og koster maaaange penge, så de vil blive modtaget med stor glæde.hvad med et gavekort til en sommer-oplevelse? eller en bio-tur?

  • #4   10. dec 2015 Min mand er den der opholder sig mest i køkkenet her og længe har han kigget på nogle bambus skåle så dem har jeg købt til ham

  • #6   10. dec 2015 Min kæreste fik en billet til Coldplay. Og så fik han et gavekort på en tur til Barcelona, da han blev 25 i sidste uge

  • #7   10. dec 2015 Har han ikke nogle hobbyer eller fritidsinteresser han dyrker, måske man kan købe noget til det? smiley Min kæreste får et par fisk til hans saltvandsakvarie og en dimmer til hans kamera - han ønsker sig heller ikke noget, så jeg køber som regel noget til hans hobbyer smiley

  • #8   10. dec 2015 Jo , men manden er jo desværre rigtig god til bare og gå ud og købe det han ønsker sig / mangler smiley

  • #13   10. dec 2015 Min mand og jeg giver hinanden oplevelser som vi så gør sammen..f.eks fik jeg i fødselsdags gave 2 billetter til magtens korridorer i Vega. .dem skal vi sammen ind og høre på lørdag smiley og på den måde kommer vi også lidt ud uden børn og hund smiley

  • #14   10. dec 2015 Jeg har valgt at købe forskellige gadgets på coolstuff dk

    Der kan man finde mange ting inden for forskellige kategorier. Sjove, brugbare, cool og anderledes ting :o) Så slipper de for de sædvanlige sokker eller hvad de plejer at få :o)


  • #15   10. dec 2015 Vi giver ikke hinanden gaver, da vi i stedet bruger pengene på computerspil sammen når de udkommer. Hans venner er f.eks. begyndt at spille WOW igen og det koster knap 100 kr for en måned (billigere hvis man har råd til at lave et abbonoment) så det har vi givet hinanden i år smiley

    Hundene er dog kommet til at finde en gave, så han får en comedy dvd af dem smiley
    Men min kæreste er også sådan en der ikke ønsker sig noget, medmindre man som mig er sammen med ham stort set 24/7 høre jeg jo hvad han mangler og gerne vil have, så er det bare med at huske det, han har nemlig ikke råd til bare at købe det smiley
    Jeg anbefalede min mor at give ham penge/gavekort, for mange af de ting han kunne tænke sig koster mere end hvad hun giver.
    Sidste år gav vi hinanden en kødpakke fra grisogko.dk smiley


  • #16   10. dec 2015 Jeg er også i syv sind igen igen. Det eneste min mand ønsker sig, som jeg så også havde bestilt, har jeg lige fået en mail om er udsolgt, og de kan ikke skaffe det hjem. SUK.

    Så ja nu overvejer jeg at give ham penge til hans opsparing til noget andet trommehalløj der koster 2500.- Har købt et par småting til ham, men det er jo slet ikke nok, og er heller ikke særlig begejstret for at give penge, men ja for pokker det er svært.


  • #17   10. dec 2015 Vi køber ikke julegaver til hinanden. Min mand har lige fået sig en ny mobil. Det må være rigeligt smiley Og jeg skal til tandlægen på tirsdag og ha opereret en visdomstand ud smiley Det bliver min "gave" til mig selv. Av av.. Men hvor bliver det dejligt at slippe af med den.

  • #18   10. dec 2015 min får et gavekort til hjælp til en tattovering som han har ønsket sig i maaaaange år, så nu synes jeg da han skal have sparket smiley
    og fortryder han, så bruger jeg det da selv smiley


  • #19   10. dec 2015 Vi køber heller ikke gaver til hinanden. Økonomien klemmer lidt. Og dog. Jeg købte for et par år siden hjulkapsler til mine forældres bil. Dem var min mand MEGET forelsket i, så der har jeg købt et sæt til ham.

    Jeg har fået en KÆMPE julegave idag. Jeg er blevet ringet op at jeg har vundet et gavekort til ToysRus på 10.000,-. Jeg vandt dem fordi de ikke kunne stå for min historie om at pengene skal gå til kræftsyge børn på Rigshospitalet. YES!!! Tænk at kunne få lov at glæde en flok unger med gaver 10.000,- smiley


  • #20   10. dec 2015 Jeg har købt dette toiletsæde til min mand ... Og håber så , han husker at lukke det låget ned ... for ellers står isbjørnen jo på hovedet .... og det ser dumt ud .... ha ha ha




    profilbillede
  • #21   10. dec 2015 Det er nu heller ikke fordi vi køber kæmpe gaver til hinanden, vi kommer begge fra familier hvor der ikke gives store gaver, hvilket for mig betyder rigtig meget, for så stresser jeg ikke over økonomien omkring jul.

  • #22   10. dec 2015 Uhhh har samme problem til min mand og tre halvvoksne sønner. Det mine drenge ønsker sig koster jo flere tusinde kroner, så de ønsker sig penge til det - det er bare lidt kedeligt at give.
    Min mand ønsker sig ikke noget.

    Her har vi så også lige købt ny opvasker, nyt køleskab, bilen har været til rep og vi skal have to nye toiletter også - så pengene fosser ud af statskassen lige nu fordi alting går i stykker for tiden.


  • #23   10. dec 2015 Vi har givet hinanden en ny hund smiley

    Men normalt er han osse svær at finde gaver til. Jeg er begyndt at skrive ned hver gang jeg finder på eller hører om noget han kunne tænke sig


  • #24   10. dec 2015 Låvise, det er også en skøn gave. Jeg fik Rosa i kombineret jule og fødselsdagsgave sidste år, hun blev nemlig født d. 23 december og så hentede vi hende 2 dage efter min fødselsdag.. smiley
    Min kæreste er slet ikke dum, for ikke nok med at han kunne få det slået sammen, så betalte jeg hende også selv smiley
    Men han har lykkeligt glemt at hun var MIN gave, for nu er hun fars prinsesse, siger han.. Så meget for den gave smiley


  • #25   10. dec 2015 Hahaha My Only smiley

    Men den bedste gave ever ikk smiley

    Jeg er lige ved at oprette ham den nye herinde smiley


  • #26   10. dec 2015 Så må jeg hellere ind og byde velkommen smiley
    Jo jeg kunne bestemt ikke have fået en bedre gave, hun er helt perfekt smiley bare ærgerligt for alle dem der giver mig gaver, for de kan ikke stikke den. Min kæreste har faktisk generelt bare noget med de gaver, et år gav han mig den flotteste halskæde, det havde jeg ikke lige forventet, så jeg satte mig til at tude foran ham og hans familie, så grinte de bare af mig smiley


  • #27   10. dec 2015 Ja tak det vil vi sætte pris på smiley


    Sådan noget skal kærester simpelthen kunne, så er det den rigtige vi har fat i smiley


  • #28   10. dec 2015 Da jeg boede sammen med min X, gav vi ikke hinanden julegaver Men købte det vi havde brug for , så kunne det være vores julegave
    Men nu hvor vi ikke bor sammen, giver vi hinanden julegaver Jeg tror han skal ha noget nyt tøj For spørg man mænd, hvad de ønsker sig, siger de enten ingen ting ,eller strømper eller underbukser Jeg kunne jo også gi ham en ny støvsuger , for den han har, er ikke serlig god


  • #29   10. dec 2015 Jeg har lige købt comedy billetter til min kæreste..

  • #30   10. dec 2015 Tror jeg køber en ny iPod til ham. Hans er slidt op for et stykke tid siden, så huggede han min, hvilken heller ikke fungerer mere smiley

    Han løber rigtigt rigtigt meget og sætter pris på musik i ørerne på de lange kedelige ture smiley

    Ellers er jeg blank. Han ønsker sig stort set kun underbukser og strømper hvert år og det nægter jeg altså at give i julegave smiley


  • #31   10. dec 2015 Jeg gav også min mand billetter sidste år, til Andreas Bo, det var et kæmpe hit. Så i år vil jeg altså ikke give billetter igen. Men det er klart en ting jeg godt kunne finde på at bruge igen, måske til en koncert næste gang smiley

  • #32   10. dec 2015 R.I.P : haha min mand ønsker sig også altid sokker, i år får han dem af "nissen" i hans julesok smiley

  • #33   10. dec 2015 Han har allerede fået den ene gave..
    Et kort hvor man kan skrabe hvilke lande man har besøgt.. Han siger jo han vil vise mig verden.. Hehe..
    Den anden er et vækkeur til døve, da han er døv på det ene øre og derfor sjældent hører vækkeuret..


Kommentér på:
Julegaver!..

Annonce