Julegaver :) Julegaver :)
Så blev der ro i hytten efter en kanon god "min første juleaften som vært" -juleaften ..
M og jeg havde mine forældre og storebror som gæster, og det hele klappede bare perfekt.
Anden var mør, intet brændt på eller havde fået for meget eller for lidt - simpelthen perfekt.. Mums..
Uffe fik et KÆMPE okseben, tennisbolde, gummibold, bold med snor og en godbid-stang.
Jeg fik : rosendahl karaffel + skænkprop , blomsterberg paletknive , fiskars køkkensaks , le creuset kande , mette ditmer termokrus og dækkeserviet , halskæde fra pieces , bodum knivblok , eva trio 1,1 l kasserole (varmesæt) , og fra Manden en Hummel vinterjakke (skal dog byttes til et nr. Større) OG DEN ALLERBEDSTE en Octopus ELLA skuldertaske - en fællesgave fra Manden og Arbejdet (min chef er min svoger) ...
M fik : Gardena slangevogn , DVD Django Unchanied + Batman Begins , næsetrimmer Remington , jacob Jensen ude og inde termometer , en bluse , en DAB radio fra arbejde , og fra Mig en Humør vinterjakke og Dolce Gabbana EDT ..
Håber i alle sammen har haft en kanon jul , til trods for Sygdom, Pengeproblemer, Kærestesorger osv..
Glædelig Jul fra
Betina, Mike og Uffe.
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 923
Tror også min Far fik prikket godt til emnet Børnebørn, hehe, han mente at nu det kun tog 9 mdr for sådan en lille en, at det nu kunne være der også var sådan en til næste jul, haha...
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.795
Her er et billede af de ting jeg har fået og skal beholde. De sorte papfirkanter, er nye billeder af mine brødre til min billedvæg
Hov de to poser hundeguf, var en gave til hundene fra svigerforældrenes hund
mar 2012
- bare indrøm det Rikke, guffene er til dig , hihi
aug 2013
mar 2012
aug 2013
Uha jeg glæder mig til at afprøve mine nye rivejern, min varmepude om et par dage, og min nye blender. Og så tror jeg gaven der skal byttes, skal byttes til et par nye mumikrus
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Han var lykkelig fordi vi stod mig og min far og fotograferede ham imens vi sagde sjove lyde
Mega opsat men what the hell, det var sjow !
jul 2008
jul 2008
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Står dog i et lille dilemma
Skal jeg bytte eller lade være - hmm, jeg ved det ikke
Sikke da et luksus problem
jul 2008
aug 2013
Men hader bare den der : " Tusinde tak for gaven, men den skal altså byttes".
mar 2012
Amen se lige de kinder..
jul 2007
Det er ikke længe siden jeg tabte én af mine ynglings øreringe ned i håndvasken og den forsvandt desværre....
Ha' en forsat go' jul. Nu vil jeg i seng
PS. Hold da op han er skøn, F&Z
aug 2013
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Aller skønnest er en halskæde fra min mor hvor hun har fået indgraveret Nala.
Så har jeg fået to elkedler fra Bodum (bytter nok den ene
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
Lulu har fået en masse hundeguf.
Jeg har fået 500,-, et gavekort til brunch, et gavekort til ikea, en helt masse filtre til mit kamera, et nyt SD-kort, et teæg fra Normann Copenhagen, to salatbestiksæt fra Normann Copenhagen (et skal byttes), parfume, badeserie, en gaveæske med ansigtspleje, en bog om sushi, make-up fjerner og en masse skægt slik - og jeg føler, jeg stadig har glemt noget..
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
dec 2008
Følger: 67 Følgere: 58 Hunde: 1 Emner: 95 Svar: 2.034
Jeg og Kim havde givet hinanden den nye Asus padfone 2 og vi tog dem så i brug for 5 dage siden.
Baldur hoppede så lige op af Kim og slog hans tablet med telefon ud af hånden på ham så den røg på gulvet og blev totalt smadret.
Det var så den julegave til 5500 kr der røg der og den tog vist julehumøret med sig i faldet.
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.555
- 1100 kr.
- Tre akrylkasser
- En strikcardigan
- En tynd cardigan
- To toppe
- Hvidt sengetøj
- En lædernederdel
- En halskæde
- Et tørklæde
- Højhælede ankelstøvler
- To neglelakker
- En masse slik
Hundene fik hver et tyggeben - som de begge pakkede op. Eller med lidt hjælp. Chessie åbnede bare den ene ende, og gik så igang med at tygge i benet - men da måtte jeg altså lige bryde ind, og tage papiret af. ;o) Luna har aldrig pakket gaver op før, så vi var lidt i chok over, at hun gik igang i år. Hun var dog ikke god til det, for hun plukkede papiret af i bittesmå stykker, der lå spredt over hele gulvet - så jeg måtte også lige assistere.
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1437 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 8.084
Min yngste søn har lavet to grise i birketræ til stearin, som vi fik i fællesgave.
Den ældste søn har lavet en oplukker i træ, som vi også fik i fællesgave.
Min stedsøn gav os en stegepande fra Jamie Oliver og 50 kr. i fællesgave.
Derudover har jeg fået en halskæde og et par øreringe af min mand, mine børn, Max og børnene. Halskæden skal muligvis byttes, og det er min mand heldigvis indforstået med.
Jeg plejer normalt ikke at bytte gaver.
Drengene er dem, der har fået mest, og sådan skal det jo være.
apr 2006
Følger: 47 Følgere: 47 Hunde: 6 Emner: 203 Svar: 2.334
Manden og svigersønnen har bare været så hemmelighedsfulde den sidste tid. Jeg har ønsket at komme derover i mange år og nu bliver det virkeligt. Oven i købet er en af mine hvalpe kvalificeret til at deltage i dogdancing. Nu får jeg mulighed for at se det live i stedet for på pc'en ( som for øvrigt også er en julegave fra min svigerfar)
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 768
http://www.etsy.com/listing/152017304/alaskan-malamute-movement-jewelry?utm_source=etsythemeshop&utm_medium=api&utm_campaign=api
mar 2012
Susanne : selvfølgelig er det vigtigst at børnene får, men herhjemme er vi stadig børnene, da vi begge er de yngste og uden børn selv, hehe..
EJ ØV Bente N , det er lige sådan noget der ikke må ske.. Håber i kan få den erstattet på en måde..
okt 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 184
-gavekort
-penge
-to film.
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 98 Svar: 602
- Iphone 5s (af min kæreste! :D)
Og så har jeg/vi fået:
- ca 1500 kr (tilskud til ikea, da vi skal flytte om lidt :))
- middag for to, på brasserie
- kogebog
- brødkniv
- 2 blinis pander i støbejern
- silketrykt billede fra thailand
og så har kæresten også fået en masse
:D!
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
Her hjemme kunne det godt have været beder
Maggie musen er i sin første løbe tid og hun er ikke helt sig selv
Og jeg har fået ravet mig en god gang forkølelse til mig
Men dagen gik med at spise jule frokost hjemme hos min mor sammen med min storebror, svigerinde og mine to små nevøer
Og til aften var det bare mig og min mor
Vi fik lækker kylling, med skive kartofler, Jensens farverit sov og en masse grønt
Fik en lækker transport taske til Maggie og et frit valgt til en ny sele til Maggie
jul 2007
Jeg var desværre heller ikke den bedste mor i går. Vi gav min søn en ny mobil. En Nokia Lumina og da jeg skulle tage bag coveret af for at sætte simkort i flækkede skærmen
Nu må vi se om vi har en chance i Elgiganten d. 27. Telefonen var jo knap pakket ud
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.615
vigtigst af alt fik jeg mandlen i år
Trille fik et fint mørkebrunt rundsyet halsbånd og et ben af os. Af hendes hvalp som min onkel har, fik hun en bamse snemad, mor sad lige med en klump i halsen for at se hvad trille gjorde ved den! Men pyha det blev ikke hendes hvalp
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.129
Bella fik et pivedyr som forestiller en gris, kødben, to skiver flæskesteg med en kartoffel, godbidder og en hundeseng fra min mor ..
Og i morgen bliver bella lige så forkælet
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.078
Jeg har fået;
Ferm living tæppe
Hay puder
Gavekort så jeg kan tage gelenegle kursus
Gavekort til tatovering
Poul pava skål
Serverings skål fra stel kompagniet
Lækker trøje fra Buch Copenhagen
Lysestager x 2
Hundelytteren
When pigs fly
Shampoo og balsam fra maroccooil
Lille badeand
Gun Britt hårbørste
... Det tror jeg var det
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
jeg fik 2 x udstillingsgebyr af min mor ( brugt i starten af måneden(
et par sneakers af min far ( fået for et par måneder siden da de var på udsalg *GG*)
1 cardigan, 1 bluse, 2 par vanter, 1 lækkert tubehalstørklæde, billeder af min grandfætter/-kusine, nogle flotte antikkugle lysdekoration, en lækker blå plaid, SPA Hair Wrap, en vægt, og min grandkusine havde lavet en figur af CeCe i noget modellervoks som bliver til sten, og så fik CeCe af min mor håndklædedækken og en tyggestang, og når hun møder min mormor næste gang får en hun pose godbider
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
Maden var perfekt, og vi havde det bare SÅ godt i hinandens selskab:)
Jeg har fået mange flere gaver, end jeg plejer at få, og jeg elsker hver og en
- 2 x hårtørrer (den ene bliver byttet til noget andet teknisk halløj af en art)
- Det mest smukke hjemmelavet billede fra Gudsønnen
- Topsy Turvy bageform (Til at lave skæve kager med)
- Billet til kagemesse senere på året, sammen med kæresten og ungerne.
- Personlig bog, hvor jeg er en af hovedpersonerne
- Noget kagedekoreringshalløj *G*
- VILDT smukke ørering fra Maanesten.
- Billedeprinter
- Softice maskine
- Et lille hjemmelavet smykkefad fra min niece
- Kenwood Major røremaskine
Og som ekstra julegave som jeg fik for lidt tid siden, så rejser kæresten og jeg i morgen til Barcelona
jul 2007
Følger: 15 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.423
Men fik da:
Iphone 5S af manden.
3 vedhæng til mit armbånd fra ham og vores to unger..
Og så fik vi en masse fælles gaver..
dec 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 205
jan 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 173
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 242 Svar: 15.314
Jeg havde alt i alt en hyggelig jul med dyrebørnene.
Vi fik ikke julemad men det vi fik smagte skønt ... Gullashsuppe med godt med krydret kød, ris og majs. Til dessert fik vi æblekage :o)
INGEN julestress overhovedet for os :o)
R.I.P (dig med alle halskæderne): Kan du ikke få vedhængene sat i et armbånd så det bliver til charms? Den kan du have på hver dag.
Og så kan du stadig gå med din magnethalskæde som jeg forestiller mig du ikke kan undvære.
Jeg kender godt det med at have mange smykker man ikke får brugt og det er såå synd fordi man får dem jo for at nyde dem og ikke for at de skal ligge i en skuffe :o)
jul 2008
Du behøver ikke bruge den til det samme
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
Jeg har IKKE fundet ud af hvem den nisse er...
Foxie fik en julesok med godbidder, Tøsen fik en kæmpe bøtte med godbidder, og af hendes moster og Peanut og Dopper fik hun et mega lækkert bur...
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
Dem fik hun af min gode veninde og hendes hunde Noah og Nanna.
mar 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 91 Svar: 3.099
Ting vi ønskede os:
Stegeso x 2 (de er forskellige, så vi beholder begge to)
Stavblender x 2 (disse er vidt forskellige så de får også begge lov at blive)
Et åbent piskeris http://www.nuance-scandinavia.dk/shop/product/nuance-piskeris-29-cm-sort-staal.aspx
Franskbrødsforme i silikone
Et gavekort til hver på 300 til Aalborg Storcenter
Det vi ikke ønskede os, men selvfølgelig er rigtig glade for:
Kontorstol til kærestens skrivebord
Remington føntørrer til mig, den er så flot
Udendørs olielamper
2 T-shirts til kæresten
I år gav vi ikke hinanden gave fordi vi for en måned siden brugte 10.000 på vores emhætte og 3000 på en skabsfryser
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
Hvor sjovt
Men nej, min er ikke lige godnat læsning p.t, men togbog *G*
Noget skal man jo ha tiden til at gå med, når man konstant rejser frem og tilbage mellem Melby og Høje Taastrup, for at bruge tid med kæresten *G*
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Fik 3 blokke med linjeret papir og 2 bordskånere af min søster på 8..
2 blokke med linjeret papir og nogle overstregnings tuscher af min søster på 11..
(de synes altså at jeg skulle have nok papir til at skrive på nu når jeg går i skole)
Fik 1000 kr af min mormor og morfar
Og sidst men ikke mindst, en Tassimo med 2 æsker til at lave varm kakao af min mor og stedfar..
Min egen krop valgte så i nat at give mig noget mave/tarm-halløj, så nu ligger jeg syg..
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.368
Men gaverne er nu af samme standard som altid
Af mine forældre fik jeg et Bose BlueTooth Headset, som jeg ellers havde regnet med at skulle købe til januar
Af min moster fik jeg et tilskud til flybilletter, fordi jeg gerne vil til Finland til World Dog Show næste år!
Ellers blev det til:
Et lækkert tube-halstørklæde
Hudplejeprodukter fra Origins
"Skrub af" - gaver i form af grydelapper og bordskånere
Hue og t-shirt fra en person, jeg ikke lige havde regnet med at få noget fra xD
Og så lidt penge, som kommer med som lomme-penge til WDS
aug 2013
Jeg regner med at skulle have et par nye mumikrus til samlingen, i stedet for den her æske, som overhovedet ikke er mig
mar 2012
aug 2013
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
MEN MEN MEN den bedste gave gav jeg mig selv... Er single og ja tænkte jeg ville knalde min opsparing af på mig selv!! Vidste først sent i går, at jeg fik den, da jeg havde plaget min mor længe om at "skaffe" den (hun arbejder i guldsmed)
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.252
jun 2012
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 384
iPad air hvid
2 billetter til Rasmus seebach koncert
En masse bageting
Parfume
Gul fjeldræven taske
Masser af selvforkælelse
Penge
Og meget mere
jul 2010
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 210 Svar: 3.381
Det lød sådan her
http://youtu.be/JlKuaNnQLn4
Og så var der dømt våde øjne hos den ene og den anden og klump i halsen hos de sidste
Julegaver :)