13. sep 2006 Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
HVORFOR??????????????? {{forumTopicSubject}}
Fatter det simpelthen ikke.... Hvorfor giver folk høj til profiler med ingen tekst og et billede..... og med forkert race katagori..... Tænker både på tilfældet nu, men også generelt......
Hvad er pointen i at have de regler der nu engang er, når alle alligevel kan komme ind og få en høj.... Fatter det ikke.....
Min kæreste ville oprette sin bil på bilgalleri... Han havde ikke tid til at skrive noget men satte 12 rigtig gode billeder ind... han blev afvist pga mangler.... De forstår det sku derinde....
Men herinde kan alle sku komme ind bare de har et billede og har skrevet hunden navn.........
Lige et surt opstød
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
når jeg ser en med et billed, eller en kedelig hund,, eller dårlige billeder.. lidt tekst,,, osv..
ja jeg går nok bare ind for ikke at give nogle under høj, da jeg ikke gider gøre folk kede af det, eller skulle give en begrundelse for det. så heller give alle de flotte hunde høj, og ja dem jeg ikke synes om går jeg bare forbi. smiler..
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 78 Svar: 2.066
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 182
Men kan godt forstå hvad du mener, men tror det har noget at gøre med at man tænker på selve hunden og synes den er sød, jeg kunne ikke drømme om at afvise en hund. Til gengæld er det sjældent jeg byder velkommen eller afviser overhovedet =)
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
vi måtte også prøve flere gange på bil galleri. griner.. med mange billeder og meget tekst, de er nogle bil nørder derinde griner.
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
Synes bare det er en skam at så mange kommer så let ind her (ikke fordi jeg ikke synes alle skal ind) men problemet er bare at alle dem som vi helst vil undgå herinde kommer også ind. Alle kan fake - sætte et billede ind og finde på noget tekst og wupti så er man inde.... Har den holdning at hvis hunden virkelig er ens egen så har man også mere end et billede af den....
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.224
de stiller meget store krav til de biler der søger optagelse..
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 182
Louise -- En gang berner, ALTID berner #
Jeg har det sådan at hvis man ikke er glad for at tage billeder for sin hund så burde man da overveje om man egentlig gider at bruge tid på at oprette noget?
Jeg elsker at tage billeder af Nuka, hun lever jo kun engang og hun er jo simpelthen min drømme hund. Jeg elsker også at vise hende stolt frem til andre, og håber selvfølgelig folk har den samme mening =) Jeg elsker også at tage billeder af mine biler osv, jeg kan næsten ikke forstå dem der ikke vil have nogle billeder af deres elskede hund til minde til når hunden ikke er der længere?
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
HVORFOR???????????????