{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Terrasse og indkørsel rensning. 2.500 kr.
  • Små murer opgaver på 3 yder murer. “Huller” der skal “lappes” 1.500 kr.
  • AEG fejlkode E11 1.200 kr.
  • Klip hængelås op 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Nænsomt samling af højttalere 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til dem der ryger e-cigaret :)
  • #2   27. mar 2019 okay, det vil jeg kigge på, tak for svar smiley

• #3   27. mar 2019 Jeg køber til min mand i Holland........ Kan ikke huske hjemmeside, men hører ham, når han kommer hjem smiley

• #7   27. mar 2019 Jeg er simpelthen for dum til at blande det selv. Man skal vælge nikotinindhold - det har jeg styr på. Men så det der VG/et-eller-andet. Og så blande base og aroma bagefter?

Nogen burde lave e-rygning for dummies smiley Og indtil nogen gør det, køber jeg Hagensen væske på elekcig.dk - de leverer dag til dag og er forholdsvis billige.

• #9   27. mar 2019 Holly, jeg præciserer lige: kursus for blonde dummies smiley

Jeg står jo af allerede ved det med VG/something smiley Men jeg er glad for at du har tiltro til at jeg kunne lære det, men jeg må erkende at jeg virkelig er blank på det område smiley

• #12   28. mar 2019 Måske skulle jeg have en disclaimer a la "ovenstående er skrevet af en blondine" - det kunne måske egentlig redde mig ud af mange dumme situationer smiley

Men jeg bliver simpelthen forvirret af for mange muligheder. Det link du lagde ind, Holly, har 1.000-vis af forskellige muligheder, og så kokser jeg. Som sagt kokser jeg allerede ved VG/PG smiley

Papaya alligevel? Jeg tror egentlig slet ikke at jeg ved hvordan papaya smager, så de kunne sikkert godt have snydt mig med den aroma smiley

• #14   28. mar 2019 Tak for svar smiley

• #18   28. mar 2019 Jeg har eLeaf Nextgen - som jeg brugte f*ing to timer på at samle, og måtte ringe til min mekaniker undervejs, for at få assistance smiley

Men tak - jeg skal SÅ meget prøve den væske!

Kommentér på:
Til dem der ryger e-cigaret :)

Annonce