{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Bella, nu som pensionist {{forumTopicSubject}}

Min pige var i dag til sin sidste officielle A-konkurrence, og kom hjem med en 2. plads.

Vi smed eftersøgningen, og det er også dén øvelse der er grunden til at hun nu bliver pensioneret. Hun bliver aldrig stabil i den, og hendes fysik kan ikke holde til at det er noget vi træner intensivt.

Men sikke en tur vi har været på, hende og jeg smiley I dag beviste hun at vi to er bedste makkere, og jeg er så glad for at have haft hende som min læremester.

Vi var 17 hunde til start. 2 kom gennem sporet. Sporene lå på sort, tør jord, det blæste og markerne var bakkede. Vi knoklede sammen, og hun var bare så pisse sej! Vi nåede rundt med 6,2 point (ud af 10), og de fleste andre lå på omkring 2 point smiley I A-klassen bliver pointene på sporet ganget med 5,5, så der er en del at hente på sporet.

Feltsøget var sidste øvelse, sammen med den døde genstand. Hun var brugt, men hun er jo snu, den gamle pige. Så hun stillede sig med snuden op mod vinden, vejrede og hentede første genstand. Samme procedure ved 2. genstand. Dommerne morede sig kosteligt over hende smiley 3. genstand måtte hun arbejde lidt for, og valgte selvfølgelig den sværeste vej ind gennem et buskads, og forsøgte at aflevere den til en af dommerne, inden hun afleverede til mig. Lille rod smiley

Jeg har været så stolt af hende, og i dag beviste hun alt det vi har kæmpet med i de 7 år vi har trænet lydighed sammen.

Jeg må erkende at jeg fældede en lille tåre da vi kørte hjem. Jeg synes sgu det er hårdt at vores konkurrencedage er forbi. At hun ikke længere skal charmere dommere med sit kærlige væsen, sit smukke ydre og sin fantastiske næse smiley

Jeg ved ikke helt hvad vi finde på nu. Måske skal vi bare træne og hygge, gå nogle spor og lave nogle sjove søg. Måske kaste os over det der rally? Jeg ved det ikke. Men lige nu skal vi putte på sofaen og nyde at vi havde en perfekt dag sammen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bella, nu som pensionist
Kommentér på:
Bella, nu som pensionist

Annonce