{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

Slemme kramper (menneske) {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Har siden jeg måtte igennem et 3,5-4årigt langt højdosis kemo/binyrebarkhormon forløb grundet akut leukæmi haft de lede kramper i begge ben og hænder flere gange dagligt.. Det er klart værst om aftenen/natten men sker også om dagen.. Jeg har snakket med dem om det på sygehuset og hos lægen, men de gør ikk noget ved det og tager det ikk seriøst smiley Når jeg har kramper i benene, fødderne og hænderne hjælper det ikk altid at "strække ud" og det er langvarende kramper! Når jeg har kramper i hænderne gør det ti gange så ondt som normale kramper og intet hjælper og kan blive ved i op til 30minutter hvor jeg slet ikk kan bruge hænderne overhovedet smiley Har prøvet muskelafslappende piller uden effekt og er nu begyndt på magnesium piller hvilket hjælper noget heldigvis men er stadig ofte og ret voldsomme kramper..

Er der nogen af jer der døjer på samme måde og har I evt nogle gode tips der kan afhjælpe problemet? Er virkelig smertefuldt og det ødelægger min søvn rigtig meget at skulle op og stå for at mildne kramperne i benene i op til 30min ad gangen flere gange hver nat! Og er voldsomt smertefuldt især i hænderne..

Udover at tage magnesium så sørger jeg for at drikke godt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slemme kramper (menneske)
Kommentér på:
Slemme kramper (menneske)

Annonce