{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Kim J
Kim J
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678

Nu pudser de hundene på hinanden! {{forumTopicSubject}}

Det er da en fantastisk arbejdsplads. Der har vist før været problemer, som er blevet skubbet ind under at det tager noget tid at få ændret "jargonen", men der skal måske tages lidt hårdere fat?

https://ekstrabladet.dk/112/politiet-anmelder-betjent-mistaenkes-for-at-have-udsat-kollega-for-hundebid/7676658

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu pudser de hundene på hinanden!
  • #1   18. jun 2019 Det er godt nok vildt at et arbejdsmiljø kan blive så dårligt at det rammer forsiderne to gange og retssystemet ligeså...

Det er sgu skidt...

Nogen er ikke deres opgave voksen.

• #2   19. jun 2019 Det er sgu sørgeligt, når voksne mennesker opfører sig så stupidt smiley Og skræmmende at en betjent, som jo burde hold sin sti ren, gør den slags smiley

• #3   19. jun 2019 Det er virkelig trist smiley Tænk at voksne mennesker, der skal virke som et forbillede for os andre, opfører sig som små børn smiley

• #5   23. jun 2019 Jeg forstår til en vis grad hvorfor jargonen kan være hård.
    Som der citeres i artiklen så er det en ventil der er nødvendig for at ryste voldsomme episoder af sig.
    På min arbejdsplads har jeg oplevet at andre faggrupper har udtrykt ubehag ved min faggruppes jargon og omgangstone.
    Jeg er så rigtig glad for at de har givet udtryk for hvad det gør ved dem og for at vi har kunnet tage snakken om hvorfor vi gør det.

Vi er dybt afhængige af blindt at kunne stole på vores kollegaer i skarpe situationer. I sidste ende kan vores liv og førelighed afhænge af det.

Når det så er sagt så lyder det ikke som om det bliver brugt på en god måde i den enhed.

• Kim J
    Kim J Tilmeldt:
    jul 2018

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 678
    #6   23. jun 2019 Personligt vil jeg i hvert fald gerne kunne gå på arbejde og regne med at komme hjem igen uden huller i kroppen. smiley

Kommentér på:
Nu pudser de hundene på hinanden!

Annonce