527 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Når mor og"
Når kun mor dur...
Jeg er syg... rigtig syg af graviditeten og er mere på sygehuset og indlagt end jeg er hjemme. Skal afsted igen i aften - Her kommer en veninde og vil hjælpe med at lufte chunta, men chunta vil inge...
Jeg er syg... rigtig syg af graviditeten og er mere på sygehuset og indlagt end jeg er hjemme. Skal afsted igen i aften - Her kommer en veninde og vil hjælpe med at lufte chunta, men chunta vil inge...
Skrevet af: Fra mutte til Landseer... (savner *c*) - 11. dec 2011
Først når mor står op
Synes det er lidt sjovt om morgenen.... Kæresten er lige begyndt på job ,mens jeg stadig går arbløs,så han står jo op før mig,mens jeg ligger og snuer lidt endnu.... Bamse er ellers den mest morgen...
Synes det er lidt sjovt om morgenen.... Kæresten er lige begyndt på job ,mens jeg stadig går arbløs,så han står jo op før mig,mens jeg ligger og snuer lidt endnu.... Bamse er ellers den mest morgen...
Skrevet af: lizette o - 15. dec 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.328
dec 2012
Følger: 34 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 3.510
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Så må jeg trække ham. Han gør som sådan ikke modstand, han smider sig bare, og så må jeg så forsigtigt som muligt trække ham der ud.
Når første vandråbe rammer, rejser han sig op og ligner din.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
Når mor og far bare er dumme