{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.195 visninger | Oprettet:

Først når mor står op {{forumTopicSubject}}

Synes det er lidt sjovt om morgenen....
Kæresten er lige begyndt på job ,mens jeg stadig går arbløs,så han står jo op før mig,mens jeg ligger og snuer lidt endnu....
Bamse er ellers den mest morgenfriske og stod det til ham skulle vi være udendørs hele dagen,men de bliver sørme liggende alle 3 end til jeg står op.
Regnede ellers med at de alle ville neden under når kæresten stod op (soveværelse på første salen),men det har de aldrig gjort.
Heller ikke da jeg boede sammen med min eks kæreste

Men jo også mig der fodrer og lufter dem,så jo derfor.

Men får ikke lov at snue ret længe,for Bamse begynder at trippe rundt og halse hvis han skal tisse.
Bobo kan sagtens sove videre. Ligger og bobler under dynen mens Buller ligger og snorker i sin kurv hehe.

Nogen er jeres hunde der er morgenfriske eller kan de sove længe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Først når mor står op
  • #1   15. dec 2011 Sådan er det osse her.
    Kæresten står op før mig, og ingen af hundene står op før jeg gør det (:

    Jeg tror måske osse det har noget at gøre med, hvem der fodre dem og sådan (:
    Mine er IKKE mogenhunde smiley


  • #2   15. dec 2011 Ingen af mine står op sammen med manden... Rami står op sammen med mig, uanset btidspunktet. Tesla elsker sengen og er ikke stået op endnu... Rami og jeg stod op ved 8 tiden i dag :O))

  • #3   15. dec 2011 Herhjemme ligger Mille stadig og snorker smiley hun står heller ikke op før jeg står op, og det er ikke engang en garanti på at hun står op, som i jo kan hører smiley

  • #4   15. dec 2011 - Det skal lige siges at når jeg ikke skal afsted, slæber min kæreste hende ned og tisse inden han tager på arbejde, så hun sover bare videre nu, uden tissetrang smiley

  • #5   15. dec 2011 Vores de bette er rigtig morgenfrisk! Og så snart vi røre det mindste på os, og han høre det, så får vi ikke lov til at ligge længere! Så har vi bare at stå op! Hvor i mod den store, elsker at sove længe! Min mand står op kl 06, og der vil hun i hvert fald ikke op. Gider næsten ikke ud og tisse.. hihi :o)

  • #6   15. dec 2011 Når manden står op her hjemme, så vækker han os alle sammen, Micha og mig kan skam godt sove længe, men Zappa er kun ved at lære det nu.
    De første dage vi havde ham vækket han mig kl. 4.30 ved at stå og pive mig ned i hoved. men nu sover vi nogle gange til kl 9-9.30 begge hunde og mig smiley

    Nogle gange går de med manden ned og så lukker han dem ud i haven, mens han spiser og så smutter de op under dynen til mig igen, men han smutter på arbejde.


  • #8   15. dec 2011 Altså Molly står op når vækkeuret ringer, så SKAL hun ud og tisse ...vi kan dog som regel trække den lidt ;-).... når hun så har været ude, så vil hun ind og sove videre, hvis jeg har lukket døren til soveværelsen (pga. våde poter, da de sover i sengen) så sidder hun konstant og piver foran døren, suk!

    Bella står også op, men KUN for at få morgenmad, hun gider ikke ud, hun skal tvinges, derefter er det lidt blandet om hun bliver oppe, eller går i seng smiley

    Men det er meget forskelligt om de begge sover indtil den sidste står op, eller om de står op før smiley


  • #9   15. dec 2011 krumme - ja, det er utroligt så længe de kan holde sig, Bella kan også holde sig helt ufattelig længe hvis vejret er dårligt.

  • #10   15. dec 2011 Louie sover indtil den sidste står op- og det er ligegyldigt om det er mig eller kæresten. Det er nemlig altid den, som skal sidst af sted, som går med ham

  • #11   15. dec 2011 mine de røde er klar når jeg står op kl. 5
    de vågner altid mellem kl. 5-6
    de brede vil derimod gerne ligge noget længere, men det får de så også lov til mens jeg går første tur på marken med de røde

    Hvis det stod til GammelFar stod vi først op kl. 11, meeeen den går altså ikke lige smiley

    er selv morgen menneske og elsker mine ture på marken/skov om morgenen


  • #12   15. dec 2011 Vores sover i stuen om natten. Når kæresten står op og åbner døren går der ikke mange sekunder før hunden ligger inde i hans seng og snorker ved siden af mig... Så står jeg op og går i bad og gør mig klar og så går vi ud på morgenturen hvor han får tisset af og hvad han ellers skal, og så sover han ellers igen mens jeg er på arbejde... Men så er han til gengæld også frisk når vi har spist aftensmad og så skal han ud og opleve noget.... smiley Men han er en meget rolig og sovende hund om morgenen og i løbet af dagen...

  • #13   15. dec 2011 Christine - Haha, hvis jeg går i bad, så lægger Molly og katten ude på badeværelset, ikke om jeg må gå i bad alene smiley

  • #15   15. dec 2011 Christine - Vi har varme i gulvet, så tror det er derfor de SKAL med derud smiley

  • #16   15. dec 2011 Jeg bor også alene, og Silje står op når jeg står op. Når jeg på arbejdsdage står op 06.30, så skal hun ud for at tisse hvor hun derefter putter sig i kurven med det samme. Alt aktivitet er gemt væk så tidligt, men jeg tror også at hundens søvnmønster har noget at gøre med, hvordan de sov som hvalpe. Jeg fik Silje i en sommerferie på 3 måneder, og der sov vi selvfølgelig længe. I weekenderne sover vi til kl. 10.30, men så skal hun altså også tisse. Når hun har tisset putter hun sig inde i sofaen igen. Stort set sover hun til kl. 13.00, det er lidt forskelligt. smiley

  • #17   15. dec 2011 Herhjemme er hundene ikke til at få op om morgenen.. I weekenderne vil de gerne ligge til en 9-10 stykker men kan sagtens ligge længere hvis det skulle være.. I hverdagene står vi op 6.30-7.00 alt efter om jeg skal i skole eller på arbejde og der må jeg hive hundene ud af sengen..
    Min kæreste står op før mig og lige så snart han er gået ud af døren så skynder de sig at ligge på hans plads i sengen. Gerne under dynen.. smiley
    Om aftenen følger de også med mig men jeg plejer også altid at sige, skal vi op og putte og så ved de vi skal op i seng og skynder sig op..


  • #18   15. dec 2011 ja har også valgt vores race af den erfaring at de er gode til at vende døgnet som vi nu gør.... til hverdag når vi arbejder så er de oppe kl 7.30, men de dage vi har fri og ferier der er vi selv B mennesker, så der er de rigtig gode til at sove nu her til kl 10 hvis det er, mu er den ene jo kun ½ år så hun skal op, men mine andre skotter har altid kunnet sove fx den 1. januar det meste af dagen hvis der først er blver ro i huset sidst på natten, så det er dejligt.... der e ingen af dem der tager initiativet til at skulle op, de venter på vi vågner og så skal der nusses godmorgen efter et helt fast ritual...

  • #19   15. dec 2011 Her i huset står Emma aldrig op sammen med nogen....jo hun kan da godt stige ud af sengen når vi står op, for så at gå ind i en af ungerne senge....ungerne er sjældent hjemme da en er på efterskole og den anden er 20 og har sit eget liv alle andre steder end hjemme ...så deres senge står til fri afbenyttelse......derinde ligger hun så til sidst på formiddagen hvor jeg tvinger hende med på gåtur....den tur foregår så i "et skridt frem og 2 tilbage" tempo og så ellers hjem og sove videre i en af sengene.....fatter ikke, at man kan være så lad og doven :o))

  • #20   15. dec 2011 Lia følger døgnrytmen af den der er vågen. Hun kunne aldrig drømme om at ligge og snue hvis der er en der er aktiv. smiley

  • #21   15. dec 2011 Utroligt så stor forskel der er på vores hu nde... smiler
    M.I Bamse her af samme menin g som din og han er den ældste af mine.
    Bobo er den der sover mest her selvom han er den yngste. Han er heller ikke meget for det våde og kolde vejr men skal dog aldrig tvinge ham for han VIL ud sammen med sine "brødre". Har dog prøvet en morgen jeg ikke kunne finde ham da vi skulle ud. Havde været ude i haven inden vi gik så ind igen for at tage dem med på den første tur. og bobo var bare væk-.. Kaldte på ham. Han var som sunket i jorden. troede han var stukket af.... Så var på vej ud for at lede efter ham,men tænkte jeg lige ville gå ovenpå hvor soveværelset og deres kurve står. Der lå han så. Vendte sig lige om på ryggen og kiggede på mig. Han ville sgudde med ud hehe...

    Buller er bare Buller. Han er bare en lalleglad hund.
    Men er vi ude og blive luftet er der gang i ham og bamse. De ryger rundt på markerne efter hinanden,ligegyldet om kl er 6 om morgenen eller om eftermiddagen. kan få nogle flip hjemme også hvor bamse og buller leger på gulvet. Kan se og lyde voldsomt men kun leg


Kommentér på:
Først når mor står op

Annonce