Forum kategorier

De bageglade goumeter!

De bageglade goumeter!

Medlemmer: 201
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
kan jeg skære i dem først? (hindbærsnitter) Jeg overvejer at lave hindbær snitter. jeg ville gerne lave dem som små <3. i opskriften står der: Bag ved 180 grader C...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. mar 2012
Visninger:
1.011
faldt over opskrift - hvad siger I??? Hejsa... Jeg sidder, som så ofte, og surfer lidt lækre opskrifter for at få lidt inspiration, og så faldt jeg over d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jan 2012
Visninger:
668
Smørcreme eller frosting til muffins Jeg står og skal lave smørcreme/frosting til 12 muffins, men synes ikke rigtig jeg kan finde en god opskrift - er der n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jan 2012
Visninger:
2.893
Så er den klar til Jer :O) Langt om længe har jeg fået arbejdet så meget med min hjemmeside at jeg nu synes den er værd at vise frem. Den er langt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2012
Visninger:
608
Tapas søger gode og nemme opskrifter til tapas... har fundet dette jeg skal/måske lave : DJEVELEGG , FYLDTE EGG 2 forskjel...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jan 2012
Visninger:
1.068
1 års fødselsdag . Mangler ideer ! :) Heej . Min kærestes datter bliver et år hun her i næste uge .. Og kage skal der til ;) .. men nogen som har en mega...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. jan 2012
Visninger:
827
Morgensmadsbolle og grovbolle Er der nogen herinde som har en rigtig god og ikke mindst NEM opskrift på nogle super gode boller til morgenmad (ikke a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2012
Visninger:
929
Nogen der kender denne ismaskine? Nemox Gelato Vanity ? Har set den på nettet, men kan ikke finde ud af hvilke type is man kan lave i den. Nogen der ved ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. dec 2011
Visninger:
647
Nå de damer :) Hjemmelavet chokolade :) Som en del af hyggen skal der laves lidt chokolade til den dejlige juletid ... Og så tænkte jeg da egentlig bare ... ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. nov 2011
Visninger:
1.472
Honninghjerter/kage? Hey.. Jeg elsker honninghjerter :) så jeg vil rigtig gerne høre om i ligger inde med en god opskrift på disse???
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2011
Visninger:
497
Bløde svampede boller? Hey. Jeg håber i kan hjælpe mig med at få nogle bløde lækre boller. Når jeg bager laver jeg en helt vildt grov og "su...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2011
Visninger:
4.509
Amaretto Hejsa. Ved I hvor man kan købe det henne? Jeg har været i føtex, men kunne ikke finde det. Vil gerne prøve at lave tira...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. okt 2011
Visninger:
2.396
Diabetesopskrifter Er der nogen der har en eller flere gode opskrifter på diabetes kage og mad. Helst opskrifter som i selv syntes er gode...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. okt 2011
Visninger:
562
Tørrede ærter Jeg har fåer en tærtebog foræret og skal selvfølgelig prøve en opskrift derfra. Der står tærten skkal i ovnen med et la...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. okt 2011
Visninger:
715
Total blær :O)) Min mor er her pr 1 september blevet førtidspensionist og har derved fået en masse pensions penge udbetalt og synes så ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. sep 2011
Visninger:
1.209
Pærer ? Har simpelthen så mange pærer i haven. Søger forslag til hvad jeg kan bruge dem til ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2011
Visninger:
549
kan jeg godt astatte det med soja? kan jeg godt astatte alm. mælk med sojamælk skal jeg helre gå efter rismælk eller havremælk? er sojamælk dyrt? det...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
657
Cacao-mel Jeg har en opskrift hvor der indgår cacao. jeg vil gerne undlade cacao. kan jeg komme mel i istedet, og jeg tage lige s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. aug 2011
Visninger:
523
Har lige bagt disse. Nøj de er lækre. http://www.oetker.dk/oetker_dk/html/default/debi-7z8dvd.dk.html
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. aug 2011
Visninger:
533
Icing. idag eller imorgen? kan jeg godt putte icing på mine cupcakes idag, eller er det bedst vis jeg gør det imorgen?
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2011
Visninger:
467

Annonce