Forum kategorier

Sheltiegroup

Sheltiegroup

Medlemmer: 85
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
sheltie.dk Hej... Nogle som skal med herinde fra? Altså til billund sheltietræf d 29 dec?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2007
Visninger:
944
Billeder fra vores hyggelige sheltietræf kan ses på min profil..
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. nov 2007
Visninger:
783
Udstilling i Karlslunde Hejsa Til jer, der var afsted i går. Hvordan gik det??? Hilsen Lone
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. nov 2007
Visninger:
434
se her!! jeg dyster med min kære kusine og førede indtil idag. nu har jeg så fundet at hun har "snydt" og fedtet for at for stem...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. nov 2007
Visninger:
397
Kan det virkelig passe? ... At vi ikke er flere der kan/vil mødes... Eller har folk bare ikke opdaget indlæget? http://www.hundegalleri.d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2007
Visninger:
537
Klipning mellem træderpuder Heeej folkens. Nu kender vi vel allesammen det der med at klippe hunden ned mellem tæerne (med blandede reaktioner f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. okt 2007
Visninger:
535
Til medlemmer af DSSK En besked fra DSSK: Det er nu muligt at tilmelde sig PBS online med en nettilmelding for betaling af kontingent til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2007
Visninger:
878
Udstilling i Herning Hvormange herinde fra har tilmeldt til Herning-udstillingen. Jeg har tilmeldt 1 hund, min blå han Sofus. Hvem kom...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. okt 2007
Visninger:
484
Vægt Hvor meget skal en sheltie veje? Sonja er 1 år og omkring 34 cm i højden, og vejer 7,9kg. Er det for meget? Hun har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. okt 2007
Visninger:
576
Ballerup - spgs Nu ved jeg ikke hvor mange af jer der kommer til Ballerup, men jeg skulle lige høre om der mon var nogen af jer der ved...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2007
Visninger:
1.253
Sheltietræf Hej alle. Jeg ville lige høre ad, om der er nogle folk herinde som går til hvalpe/sheltie træf? Jeg ved der bliver...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. sep 2007
Visninger:
941
udfordringer.. hejsa. er rimelig ny herinde... så derfor vil jeg lige høre jer om nogle rygter jeg har hørt.. den første dag jeg var l...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2007
Visninger:
556
Shltien og stress... Jeg har 2 sheltier, den ældste (Simba) kører utrolig hurtig op i en spids! Simba købte jeg for nogen år siden, nok ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. aug 2007
Visninger:
425
Præsentation Jeg synes vi skal igang med noget snak, derfor synes jeg vi alle skal give en præsentation af os selv. Jeg hedder Ch...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. aug 2007
Visninger:
440
Områder Må jeg spørge om hvor folk komme henne fra? Jeg kommer fra Daugård, en lille by 17km fra vejle. Er interesseret om...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2007
Visninger:
445
Velkommen Hejsa Alle Sammen og Hjertelig Velkommen til vores egen gruppe med kun Sheltier. Jeg håber der vil komme mange flere m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. aug 2007
Visninger:
1.484

Annonce