538 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

udstilling på Bornholm udstilling på Bornholm

Hej allesammen.
Er der nogen herinde som skal eller kender nogen der skal på udstilling på Bornholm i år?
Det er sådan er jeg nemlig mangler kørelejlighed dertil og hjem igen, til mig og mine to collier ( sako og Uku )
Begge hundene er rabies vaccineret og kan derfor køre over Sverige.
Jeg betaler naturligvis halvdelen af turen.
Skulle du kun have plads til mig så skriv stadig da jeg måske kan få hundene med en anden derover.
Håber at høre fra jer.
Knus Sinna

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstilling på Bornholm
  • #1   29. maj 2007 Hvad koster det egentlig ca at ta til udstilling derovre?

jeg har ikke tilmeldt, men har altid godt ku tænke mig at ta med derovre....så måske hvis pengepungen rækker;o)

• #2   29. maj 2007 tja da jeg er fra øen kan jeg ikke hjælpe med transport - vi er heller ikke udstillings aktive i år - desværre

Vi skal overtager ejendom d. 1/7 og jeg er i 7. måned til den tid sååå udstillinger bliver det ikke meget til.

Dog synes jeg man skal tage til Bornholm for oplevelsens skyld, der er en anden stemning end på mange af de andre udstillinger

• #3   29. maj 2007 iiiiih hvorfor er det kørekort ikk taget endnu . . ( mig ) . . *GGG*

viil skii så gerne derover . . ;p

Held og lykek med at finde noed Sinna . . ;o))

• #4   29. maj 2007 Stina*
    hvor "stor" plejer udstillingen at være? -der skal jo være fair fight for certerne ;o) ....og desværre er rygterne om Bornholmsudstillingen sådan at det er dér man kan hente det sidate cert hvis man har svært ved at klare sig på de sjællandske... ;o(

• #5   29. maj 2007 Hvornår er der Bornhomer udstilling ??

• #6   29. maj 2007 Brak's - det har jeg også hørt... Så er der ligesom ikke helt så meget ved det, vel?

• #7   29. maj 2007 tja det er rigtigt nok for nogle racer, men tror ikke det er gældende for nøfferne... dem plejer der at være mange af smiley

Jow vi fik også et ødemarks cert sidste år men ak, dem der havde så travlt med det fik hurtigt lukket munden da vi fik det næste i Brøndby på den internationale udstilling i åben klasse og blev 2. bedste han
    det sidste blev så erhvervet i karlslunde og sluttede af med at bleve KBH vinder 06 i ballerup 1. gang vi stillede i champ klasse ALT indenfor små 3 måneder, sååå vi er nu glade nok for vores ødemarkscert smiley

• #8   29. maj 2007 udstillingen vokser og vokser faktisk - der har været et stigende antal hunde de sidste år...

meeen hvis alle nu bliver væk fordi det er for keeeedeligt og nemt at få certer, kommer der jo aldrig flere i klasserne ;-/

• #9   29. maj 2007 jamen jeg synes da bare det er et rigtig ærgeligt stempel, hvis det ellers er en god udstilling....

men jeg frygter lidt at folk kigger på én og tænker: nååårh...de sku lige ha noget nemt uden konkurrence... ;o(

(skal lige siges at jeg har altså kun en unghund på knap 1år jeg udstiller nu....og hun kan godt klare sig på de sjællandske udstillinger...G* så fik vi lige dét på det rene)

• #10   29. maj 2007 Stina - tillykke med det :o)
    Sikkert også forskelligt fra race til race. Men har hørt at antallet af tilmeldte newf'er langt fra kommer op på de 80-100, som ofte er tilmeldt ved de øvrige udstillinger. Så indenfor "min" race er der vist noget om snakken ;o)

• #11   29. maj 2007 Og ja, ærgerligt hvis det ligesom er det rygte udstillingen har. Vi må jo så bare krydse fingre for at det ender med at blive en stor udstilling på sigt :o)

• #12   29. maj 2007 *Brak's*

misundelse er en grim ting...

Hvis din hund ellers klarer sig godt så kan jeg ikke se noget forkert i at du tager på en udstilling hvor konkurrencen ikke er så stor - (librrani var der sidste år, og de virker ellers meget seriøse omkring avl?)

Men nu har der jo også været sidste tilm. så du må vente til næste år smiley

jeg synes man skal tage til Bornholm for oplevelsens skyld - og ikke som nogle gør komme om morgenen og smutte igen om eftermiddagen - hvorfor ikke gøre turen til en lille ferie???

• #13   29. maj 2007 Pia J - ja så kan det godt være at der er noget om snakken, men jeg tror faktisk at de er en af de mest rep. racer på udstillingen.

Ja det er et kedeligt ry for udstillingen, men det bliver nok ikke meget anderledes - da mange vælger udstillingen fra pga rejseudgifterne

• #14   29. maj 2007 Stina :o)
    Kan se at der har været hhv. 41 og 45 tilmeldte newf'er på de seneste 2 udstillinger på Bornholm, ca. halvdelen af hvad der ellers plejer at stille op...
    Men vi krydser da fingre for at der kommer flere i år :o))

• #15   29. maj 2007 he he gør det da meget sjover at allle tror de ba kan kommen og hendt deres cert der--- forså når de ikke gør det.... ha da også lad mig fortælle at der kommer en del svensker der skal ha et dansk cert.... men ja jeg vil da helt sikkert vælge bronhomel fra vis ikke det var fordi man vil ha cert.... for 3500kr for at udstillige i 2 dag ja så kan man sq ta alle dem på sjælland og mon ikke man så ha en muligehed for at få et cert... så tror nu dem der kommer til bornhomle rengen med deres hund er til ck og der ved muligehed for at få cert... derfor må man da an tage at kavligten er lidt højer der over med de hund der nu en gang kommer

• #16   29. maj 2007 Namse, det var faktisk en meget positiv antagelse smiley og ja dommeren SKAL jo ikke give Cert hvis hundene ikke har Cert Kvalitet...

Men husk nu liiiige at det det koster for jer at komme til Bornholm og udstille, er det det koster os Bornholmere hvergang vi skal til udstilling uden for øen (og vi har jo kun den ene om året)

• #17   29. maj 2007 Jeg skal med toget derover : )

500 kr t/r - men så kan man kun have en hund med

• #18   30. maj 2007 Hej Reese og I andre.

Jeg kommer fra Ruds vedby ved Slagelse, men har bil så kan sagtens køre til et opsamlingssted. Det er mere pengepungen der ikke er så tyk i øjeblikket, så kunne jeg finde nogen at dele udgifterne til turen med ville det være fedt.
    Vi kan også køre i min bil, der kan være 3 personer og en masse hunde.

• #19   30. maj 2007 forresten - ja det er over sverige - ystad

• #20   30. maj 2007 Sinna

Vil du ikke prøve at regne ud hvad det ville koste at komme fra slagelse t/r i din bil?
    Det kunne jo være du kunne lokke flere til at melde til.

• #21   30. maj 2007 Argh pis... så lige sidste frist for anmeldelse var 26.maj...

Kommentér på:
udstilling på Bornholm

Annonce