Specialklub udstilling på Bornholm {{forumTopicSubject}}
Jeg bliver simpelthen nødt til at dele mit glade humør med jer!
Min mor og jeg var så tossede at køre til Bornholm fredag aften, og tog hjem igen i går aftes, bare for at vi kunne udstille i SPK lørdag :o)
Nå men, vi havde snakket om at det ville være trælst hvis vi havde kørt den lange vej, bare for et blåt eller gult bånd, da Ollie har valgt at smide pelsen fuldstændig!! Så da dommeren kun gav ét Excellent til hannerne, blev vi en smule nervøse.. Men alle vores bekymringer blev gjort til skamme!
Ollie skulle i ringen i Åben Klasse sammen med én anden tæve; en smuk smuk brun vaps, med det dejligste udtryk! Men dommeren kunne lide begge tøserne, og vi fik Excellent med CK! Årh hvor godt! Ollie mangler nemlig kun ét Cert for at blive DKCH!
Så skulle vi ind til Bedst i Køn.. Her blev vi placeret som nummer 4 ud af 4, og fik Res Cert
Ja, hun fik godt nok ikke sit sidste Cert, men når man taber til nogle, hvor man virkelig ved at hunden er bedre, så er det lidt ligemeget om man selv vinder :o))
Så var det tid til Juniorhandling, hvor vi er to der altid dyster mod hinanden, og vi kæmper begge to om titlen Årets Juniorhandler i SPK.. Vi hjalp hinanden lidt inden og øvede sammen
Men i ringen gik det bare super godt for Ollie og jeg, og vi fik en 1. plads!
Jeg er bare så stolt af min Ollie-hund, for det er 90% hendes fortjeneste, da hun bare står så pænt og følger rigtig godt med når jeg løber!
Ups, det blev vidst lidt længere end jeg havde regnet med :O)
Hvordan gik det for jer andre? Også dem, der har været på DKK's udstilling i dag
Vil rigtig gerne høre om det kun er os, hvor det er gået så godt
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 77
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
Hende du kæmper imod hva hedder hun? ja lidt off topic, håber det er ok... Du kan bare svare i en pb, hvis det er?
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Jeg må så indrømme at jeg tilmeldte min Beckie til lørdag, fordi det var samme dommer som i Roskilde den 5. maj, hvor hun fik sit 3 cert og blev BIM. Hun var blot 14 dage for ung, for hun fyldte 2 år den 22. maj.
Så jeg håbede selvfølgelig på et cert igen, selvom jeg selvfølgelig aldrig kunne være sikker på det. Havde undersøgt at samme dommer gerne måtte give hende cert, da hun havde 2 andre i forvejen af andre dommere. Men så sket det helt uventet, at hun blev BIM i Ballerup om lørdagen, og blev Dansk Champ.
Så jeg besluttede mig for at blive hjemme, og afbestilte færgebillet og taxi, for jeg ville køre til Ystad og stille min bil der og så over på gåben. Med kun en hund var det muligt. At hun måske ville blive BIM igen betød ikke så meget mere, nu hvor målet var nået, i forhold til hvad jeg kunne spare på 2xbrobiz, færgebillet og taxi fra/til færgen.
En anden, som fik res.certet i Ballerup efter Beckie, fik certet i går. Jeg tror dommeren godt kunne huske os, da det jo ikke er længe siden vi har været i Roskilde.
Men jeg vender helt sikkert tilbage til Bornholm, for vi har været med i flere år. Denne gang blev det så ikke til noget.
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.364
***Jackie & Billie*** * : hun hedder Michelle
Gitte: Ja nogle gange må man prioritere
Det var første gang vi var afsted til Bornholm på udstilling, og første gang på Bornholm for mig! Og det bliver bestemt ikke den sidste gang! Hold da op, hvor var det hyggeligt og meget stille og roligt.. Og så nåede min mor og jeg lige at se Hammershus også, så lidt sightseeing blev der tid til :o))
- og en tur på stranden i Rønne også, hvor Ollie badede og rullede sig godt og grundigt i sandet bagefter :o))
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.936
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Hvis der var noget der hed seniorhandling, så ville jeg også gerne være med til sådan noget. Men det er der jo ikke;-)
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.364
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Og jeg har lige læst at Jacob og Teddy blev BIS på DKK udstillingen i juniorhandling
Ja, når man ikke selv udstiller mere, så må man jo følge med når vennernes børn vinder......*GG*
Specialklub udstilling på Bornholm