{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.346 visninger | Oprettet:

hunde der kommer fra polen.... {{forumTopicSubject}}

jeg syntes det er noget skidt at man inpotere hunde fra polen ind i danmark og når de er solgt så dør de ...
det er da noget svineri at behandle hunde sådan og dem der køber dem for en masse gebyre med dyrelæger og så skal de jo også betale for hunde selv om den dø !
hvad mener i ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde der kommer fra polen....
  • #1   17. sep 2004 Ja...det.er.nogle.syge.hunde...
    (hundene.er.syge.fordi.at.de.bllir.sendt.til.danmark. for tideligt.så.de.kan.ijke.modstå.de.sygedomme.de.støder. på.!)..
    jeg så det 3 gange igår ... ved ijke om du er gået glip af noget men det er noget der er lidt fremme i medierne...!

• #2   17. sep 2004 det gør det men hvis du for mulighed for at se tv så kig i nyhederne(tv øst) på tv2 ....!
    der er noget om det .....

• #3   17. sep 2004 hej!!!
    det eneste jeg ved omkring det emne er at jeg ved at nogle importere dem når de ikke er gamle nok altså ved 5-6 ugers alderen jeg ved også at en dyreværnsforening er opmærksom på problemet og undersøger det også.

• #4   17. sep 2004 At der er nogle Hundehandlere der køber/stjæler, hunde i fx Polen og sælger dem i DK, kan jeg da ikke se gør Polske hunde til et problem!?!

"Man" som du skriver, er jo netop hundehandlere, og ikke almindelige mennesker med hjertet på rette sted, det er folk der skider på dyrenes ve og vel, og som kun tænker på profit...

Det er en skam at gøre det til et generelt problem at der kommer hunde fra fx Polen til DK, for der findes MANGE seriøse kenneler i Polen, og de sælger IKKE deres hunde, før de er over 8 uger, det på trods af at det rent faktisk er lovligt at fjerne hvalpe fra moren når de er kun 4 uger jvf. Polsk lovgivning...

Jeg har selv hentet 1 hund i Polen, og det var en god oplevelse, og Hunden har det sundt og godt, og var naturligvis vaccineret efter alle kunstens regler, før vi hentede den.....
    Ud over det, kender jeg omkring 8-10 hunde, der er fra polen, og de er alle sunde og raske...

Det er Hundehandlerene, og deres kunder der er problemet, ikke de polske hunde.... Og dem kan jeg kun tage afstand fra..

-BUGGI-

• #5   17. sep 2004 jeg siger jo hellere ijke at det er alle som salger deres hunde fra polen fortidligt ...
    jeg mener/siger DET ER SNYDT AT DER ER NEGATIV OM TALE !
    kærligst steffie ..:!

• #6   9. jan 2005 Vi har lige en lille kommentar til det med hunde importeret fra polen. Det behøver der ikke nødvendigvis at være noget galt med - man skal bare være MEGET opmærksom som køber. Vi købte i januar 2004 en amstaff terrier, hvis mor var importeret fra polen. Der var ingen der vidste at moren var gravid da hun kom til DK! Vi måtte aflive vores kun 6 mdr. gamle hvalp, p.g.a. meget kraftig hoftedysplasi - han manglede 1 cm på hofteknoglen. Stakkels lille hund - ikke mærkeligt han havde svært ved at gå til sidst. Dyrlægen mente ikke han havde nogen chance for at blive bedre, og vi syntes at det mest humane for vores vaps var at lade ham få fred. Måske er det bare for at have nogen at skylde skylden på, men det lugter utrolig meget af indavl... Godt nok kan det ligge til racen, men alligevel ikk...? Eller hvad...? Men som sagt, måske har man bare brug for at skylde skylden på nogen, for det var fandme en hård beslutning og skulle tage - man elsker jo de dejlige dyr.... Nu har vi så skiftet race efter denne uheldige oplevelse - så nu har vi baloo... En am. bulldog...

• #7   17. jan 2005 spændende emne og jeg kan godt se problemet men det er igen det med brodne kar. for der er altså rigtig mange importerede hunde fra polen som er rigtig fine. Men det er rigtigt at det sælgerens skyld og så skal man jo også lige huske at dem som importerer kun gør det for pengenes skyld og ovenikøbet flere gange har bevist at de ikke har forstand på hva de sælger det synes jeg er skræmmende. Jeg har selv en flot doberman fra polen som der aldrig har været problemer med men importøren vidste heldigvis også hva han havde med at gøre. Men HUSK hva penge gør ved folk.........

• #8   26. sep 2007 Cocco er fra polen.
    hendes papir ser nu ud til at være i orden og hun virker sund og rask. men hun er nu meget lille af hendes alder at være. men glæder mig til at få hende til dyrlægen og se hvad han siger.

det skal lige siges at hun er købt her i danmark af en dansk man dsom har en polsk kone.

Kommentér på:
hunde der kommer fra polen....

Annonce