3.346 visninger
|
Oprettet:
hunde der kommer fra polen.... {{forumTopicSubject}}
jeg syntes det er noget skidt at man inpotere hunde fra polen ind i danmark og når de er solgt så dør de ...
det er da noget svineri at behandle hunde sådan og dem der køber dem for en masse gebyre med dyrelæger og så skal de jo også betale for hunde selv om den dø !
hvad mener i ?
maj 2004
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 68
(hundene.er.syge.fordi.at.de.bllir.sendt.til.danmark. for tideligt.så.de.kan.ijke.modstå.de.sygedomme.de.støder. på.!)..
jeg så det 3 gange igår ... ved ijke om du er gået glip af noget men det er noget der er lidt fremme i medierne...!
maj 2004
der er noget om det .....
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.808
det eneste jeg ved omkring det emne er at jeg ved at nogle importere dem når de ikke er gamle nok altså ved 5-6 ugers alderen jeg ved også at en dyreværnsforening er opmærksom på problemet og undersøger det også.
aug 2004
Følger: 5 Følgere: 6 Hunde: 3 Svar: 40
"Man" som du skriver, er jo netop hundehandlere, og ikke almindelige mennesker med hjertet på rette sted, det er folk der skider på dyrenes ve og vel, og som kun tænker på profit...
Det er en skam at gøre det til et generelt problem at der kommer hunde fra fx Polen til DK, for der findes MANGE seriøse kenneler i Polen, og de sælger IKKE deres hunde, før de er over 8 uger, det på trods af at det rent faktisk er lovligt at fjerne hvalpe fra moren når de er kun 4 uger jvf. Polsk lovgivning...
Jeg har selv hentet 1 hund i Polen, og det var en god oplevelse, og Hunden har det sundt og godt, og var naturligvis vaccineret efter alle kunstens regler, før vi hentede den.....
Ud over det, kender jeg omkring 8-10 hunde, der er fra polen, og de er alle sunde og raske...
Det er Hundehandlerene, og deres kunder der er problemet, ikke de polske hunde.... Og dem kan jeg kun tage afstand fra..
-BUGGI-
maj 2004
jeg mener/siger DET ER SNYDT AT DER ER NEGATIV OM TALE !
kærligst steffie ..:!
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
jan 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 9
mar 2007
Følger: 12 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 21
hendes papir ser nu ud til at være i orden og hun virker sund og rask. men hun er nu meget lille af hendes alder at være. men glæder mig til at få hende til dyrlægen og se hvad han siger.
det skal lige siges at hun er købt her i danmark af en dansk man dsom har en polsk kone.
hunde der kommer fra polen....