436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvorfor er det så svært.... Hvorfor er det så svært....

At få arrangeret hundetræf/play-dates/legestue m.m hvor der rent faktisk er nogen der melder sig til... Jeg synes så tit man ser nogen oprette noget med at mødes... men de får højst et eller to svar fra folk der bor for langt væk... Det er virkelig ærgerligt!!

Hvad skal der til for at det kan blive til noget??

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er det så svært....
  • #1   13. aug 2007 vi afteler det altid i grupperne, for det skal planlægges i god tid, som regel, for ellers er der ikke nogel der kommer, andet de samme to.

• #2   13. aug 2007 Helt enig.

• #3   13. aug 2007 Enig. Men synes godt det kan være svært at planlægge længe i forvejen. Jeg vil i hvert fald gerne have nogenlunde godt vejr til længere ture (ikke fordi hun ikke kommer på tur i regnvejr bare rolig), og for mit vedkommende er detda tit sådannoget med at jeg et par dage i forvejen finder ud af at hey, jeg tror sgu jeg vil på en tur til (et eller andet sted vi ikke plejer at gå), nogen der vil med?

Men man kan jo ikke tvinge nogen til at tage med, og møffe og mig hygger heldigvis osse fint alene, men kunne da være dejligt af g til at have nogen at følges med.

• #4   13. aug 2007 jeg gider ikke køre langt for at lufte holli på en mark sammen med nogle andre, når jeg har en kæmpe skov i min baghave... bor i silkeborg såå

• #5   13. aug 2007 PIO -næh, men måske nogen havde lyst til at komme til dig og lufte hund sammen med dig. Lyder jo til du har rigtig fine forhold:o)
    -behøver jo ikke være 50 hunde, måske bare et par stykker (hvis du har lyst self)

Jeg synes i hvert fald det er hyggeligt med nogen at følges med på gåturene engang i mellem.

• #6   13. aug 2007 i vores gruppe er der altid et stort fremmøde når vi arrangerer træf, hvilket ca er hver 1½ måned. tror alle vi sys det er hyggeligt.

• #7   13. aug 2007 Christina -men skulle du mangle en at gå tur med eller noget, kan jeg se du bor i vestjylland. Så er det ikke for langt væk er jeg frisk:o)

• #8   13. aug 2007 Jeg kommer så aldrig til træf, fordi Møffe slet ikke kan finde ud af det med så mange hunde. 4-5 stk er nok for hende, og så må de ikke være for store. (altså behøver ikke være chi-størrelse, men store bamser bliver hun utryg ved)

Kommentér på:
Hvorfor er det så svært....

Annonce