{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde fra fyn søges
  • #1   6. aug 2005 vi har 2 små vovser der gerne vil mødes smiley
    en kinesisk hårløs og en blanding af toypuddel/yorkshire terrier

• #2   6. aug 2005 jo gerne, hvor store er dine mine den lille vejer 800gram nu, og den anden som er drægtig lige nu ligger normalt på 1,6kg men er oppe på 2kg nu....
    Hvor gamle er dine små søde hunde

• #3   6. aug 2005 ja sorry mente bestemt du havde 2 ved ikke lige hvor jeg for det fra., men kunne jo se han ikke var så gammel han er virkelig nuser

• #4   7. aug 2005 den hårløse vejer 3,3 kg og er ca dobbelt så stor som en chihuahua.
    den anden kan også ses her inde under Solva L og hunden hedder raija. hun vejer lidt under 2 kg

• #5   7. aug 2005 glemte at fortælle alderen.
    nemo er 6 måneder og raija er 2 år. de leger fint med både hvalpe og voksne, store og små.

• #6   9. aug 2005 Vi vil da også gerne mødes..
    Jeg har en border terrier hvalp på 13 uger der vejer 3,5 kg. Bliver det for voldsomt for jer??
    Da jeg ikke har bil kan vi kun mødes i nærheden af Odense

• #7   9. aug 2005 det lyder da hyggeligt.
    nej da.. det er slet ikke for voldsomt for os smiley og odense lyder fint, men jeg kender ikke helt til hvor der er områder hvor hundene kan lege og hygge sig i fred. ved kun om fruens bøge for der har vi gået et par gange

• #8   10. aug 2005 lille nala på et kg vil gerne stadig men må vist hellere holde tulle pigen i ro da hun snart skal føde.... så der ikke sker hvalpene noget....

• #9   11. aug 2005 Vi kan godt mødes i fruensbøge. Ellers ligger der en hundeskov på kirkendrupvej ca. 8 km fra odense centrum, der kunne vi også mødes hvad siger i?

• #10   11. aug 2005 en hundeskov er sikkert det mest optimale for der kan hundene gå frit rundt og lege. i hvilken retning fra odense c ligger hundeskoven?

• #11   11. aug 2005 Den ligger ud af bogensevej på vej mod søndersø hvis du kender det..

• #12   11. aug 2005 hmm jeg har desværre ikke bil, kun en cykel med hunde trailer til..... og bor i odense C

• #13   11. aug 2005 Jeg har også kun cykel og bor også i Odense c. Vi kan følges ad derud! Der er trods alt "kun" ca. 8 km... Tænk på alle de kalorier man forbrænder..

Hvad siger i, skal vi mødes i hundeskoven på kirkendrupvej??

• #14   11. aug 2005 Jo det kunne vi da nok godt, men min ene tæve tulle skal som sagt ingen steder lige nu da vi venter på hun føder, men den anden er da frisk kan bare ikke i weekenden da jeg holder fødselsdag....

• #15   12. aug 2005 jo det er fint for os.
    men jeg kan heller ikke i weekenden for der er hundeudstilling i odense så vi må lige derind og se hvad det er for noget som vi ved lidt om hvordan det foregår til vi selv skal udstille.
    tillykke med fødselsdagen mette

• #16   12. aug 2005 Ihh tusinde tak....
    Ja vi skal også på udstilling den 25 september i hvalpeshow men det er ved DRU godt nok er tulle DKK men har fået afvide det er meget rarere så vi prøver med Nala i dru hvor hun har stamtavle for og se om det passer hvad folk siger....

• #17   13. aug 2005 Også tillykke herfra.. Jeg kan heller ikke i weekenden. Hvad siger i til torsdag/fredag i næste uge?
    Held og lykke med vapsen til konkurrencen.

Mvh. Milou og Louise

• #18   14. aug 2005 vi skal også til en i september. det bliver med KSS i Vejen. jeg er lidt nervøs for den. ikke for at det ikke skal gå godt for nemo eller at han gør noget forkert, men jeg tror at det bliver mig der gør noget forkert og glemmer hvor vi skal gå hen eller noget *gg*.
    torsdag bliver lidt svært for os men fredag kan vi godt

• #19   14. aug 2005 Ja ved endnu ikke selv hvordan min uge ser ud ang, når tulle skal føde.... men skriver i løbet af ugen....

• #20   18. aug 2005 Hej
    Hvad bliver det til, hvornår skal vi mødes? Hvad siger i evt. til mandag istedet?

Til mette lykke: Det lyder nu hyggeligt med hvalpe. Jeg overvejer selv om jeg skal prøve at have et kuld på min Milou når hun engang bliver gammel nok. Må man komme forbi og se de små pus når de engang bliver født og får øjne og sådan? Håber de alle på forhånd er solgt - man bliver så fristet... *ss*

• #21   18. aug 2005 Jo kan muligvis godt, ikke helt sikkert endnu, er lige begyndt i motions center... gg så er rimelig smadret og har meget ondt i kroppen og går jo stadig og venter på hendes hvalpe, men de sparker gevaldigt i maven på hende....
    Men hvor skulle det være henne....???
    knus

• #22   19. aug 2005 Hvad med hundeskoven på krkendrupvej? Eller vi kan for min skyld også mødes i Odense c?

Vil bare gerne mødes her i august for jeg læser og har sommerferie nu....

• #23   19. aug 2005 Jo vi kan sagtens starte med at mødes et el andet sted herinde i byen, Må nok hellere lige fortælle dig hende nala den den, hun gør nok lige med det samme, hun tror vist nemlig nok at hun er en del størrere end hun er.... Gg men tror det går over.....
    Tulle kommer bare ikke med denne gang, da hun helst ikke vil være sammen med andre hunde, tror det er sådan et instinkt de har når de er drægtige at de passer på sig selv...
    Knus

• #24   21. aug 2005 mette - kender det godt. nemo gør også ad alle større hunde. tror han føler sig truet af deres størrelse og så skal han lige vise at han altså også kan være farlig.. hihi.
    vi har bedst tid til at mødes i weekenden da jeg går i skole, tager kørekortet og går til træning med nemo til hverdage.
    raija er i løbetid lige nu og er derfor ikke særlig social så hun kan nok ikke komme med denne gang

• #25   22. aug 2005 Æv æv vi kan ikke i denne weekend... Så skal det være i næste weekend eller en eftermiddag i denne uge? Hvordan er det for jer?

• #26   22. aug 2005 kan muligvis godt i denne uge alt efter hvordan det går med hvalpene

Kommentér på:
Små hunde fra fyn søges

Annonce