Vores første agilitystævne nogensinde Vores første agilitystævne nogensinde
Bolette er nr. 3 i rækken af mine gårdhunde, der er begyndt på begynderholdet i agility - dvs. de har gået en 6-7 gange indtil i dag, hvor der var arrangeret klubmesterskab.
Blev lokket til det, da jeg tvivler på mine egne evner, og fordi Bolette har så meget energi at hun gerne tager banen og det udenfor mange gange - men lad gå, det er jo kun for sjov og for at prøve det.
Agility banen først, som en overraskelse, og på som nr. 2. Bolette gav den fornemmeste opvisning i glæde og energi, og synes efter 4 forhindringer, at nu skulle der fis og ballade på programmet. Så selvfølgelig blev hun disket, men vi fik løbet banen færdig.
Flere garvede løbere som jeg ikke kender gav mig så meget ros for at have en hund med sådan et drive og glæde ved det hun gør. Jeg måtte endelig klø på, for der er potentiale i hende.
I middagspausen gik vi en tur og der opdagede jeg desværre at Bolette var gået i løb. 2 runde var springkonkurrencen, og Bolette og jeg fik æren af dagens største byge, og det var ikke befordrende for gennemløbet, så det heller ikke så godt.
Om løb og regnvejr kan tilskrives det dårlige resultat - tja, det får jeg jo aldrig svar på. Men det lurer da lidt i baghovedet.
Men et er sikkert - Bolette er kendt som træningspladsens gladeste hund med krudt i "rø...".
Desværre er sæsonen slut pga. løbetiden, men de sidste 2 gange får Baloo lov at komme med - han kender det, og jeg får trænet, så Bolette og jeg er klar til at rykke op på let øvet til næste sæson.
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
sep 2004
I agility blev vi desværre og disket, men fuck banen var også BARE svær, selv vores træner blev disket :o). I spring blev vi nummer 2 så det var vi godt tilfreds med.
Og undskyld Gitte har slet ikke fået svaret dig på din besked i min profil for efterhånden noget tid siden, pinligt, gør det med det samme :o)
feb 2007
Følger: 41 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 440 Svar: 3.737
feb 2007
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.213
Mutti kom og så på forrige torsdag sammen med Søren og Magnus. Det synes Bolette krævede den helt store opvisning, så hjernen blev lagt på hylden, og i stedet fik folk et dejligt grin over Bolettes energi.
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.403
sep 2004
Har nogen billeder af jer i løb, vil du ha' dem?
feb 2007
sep 2004
Vores første agilitystævne nogensinde