4. maj 2007 Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Udstillingernes lyksageligheder:-)) {{forumTopicSubject}}
Jeg havde en gang en veninde, som havde islanske fårehunde. Hun havde så en hvalp med på DKK udstilling i Hillerød og den sulle i store ring "dagens bedste hvalp".......DET turde hun så ikke, så hvem skulle ind med den?? Moi, som absolut ikke er vant til små hunde.
Nå, men jeg fik da placeret mig i opsamlingsringen. Dommeren spurgte, hvor gammel hunden var?? "Aner jeg sq da ikke???"........ Pytskidt. Spændingen var stor..........Lyset slukkedes i hallen.........Spotlight på hvalpene en efter en, efterhånden som de blev præsenteret...... Weeiiiiiii, ISLANDSK FÅREHUND..(How, det var jo mig??)....Nå, fat i hunden......Øøøøhhhhhhh, hunden?? Hvor er den?? Den er væk!!! Dyret havde sq da fået sneget sig ud af snoren og var på vej til sin mor og far på tilskuerpladserne alt imens jeg stod og svedte tran i spotlyses skær............. GISP!!!!.........Nå, men min veninde forbarmede sig og kom ned med hunden. Den trak lidt, så lige inden jeg enterede store ring, ville jeg minde den om at jeg altså var i den anden ende af snoren......MEN jeg er altså vant til store hunde, så jeg gav et pikant og meget stille ryk i linen (troede jeg) ed det resultat at hunden slog en gbaglæns slatormortale.........Hmmmmmm........Spotten var snart ulidelig.........Sveden haglede af mig og jeg forsøgte krampagtigt at smile.... Endelig entrede vi store ring............Kun for at finde ud af at denne snottede hvalp var bange for de store DKK logoer på måtten, så det foregik i spring, trav hop, spring, trav hop..........Pyha........Hvem kan forstå at denne "skønne" hvalp og dens yderst kompetente fører ikke vandt????????
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Ja, noget siger mig at jeg skal holde mig til retrieverne..........*GGGGGGG*
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.002
Så opdager dommeren overhovedet ikke hundet er VÆK........ eller den hopper badutspring hele ringen rundt....
Jeg ville nu godt have været der.... *LOOOOOL*
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 67 Svar: 3.349
Udstillingernes lyksageligheder:-))