{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

hunde udstilling for alle slagshunde {{forumTopicSubject}}

hey hg

Mig og min kæreste vil et par gange om året arrangere noget hunde udstilling for alle hunde med og ude stamtavle kastreret og ikke kastreret simpelthent for alle hunde

vi har et stort skov område man kan bruge til dette vi vil få fat i nogle præmier fra nogle forskellige dyre butikker selvfølgelig til hunde til de 5 bedst vurderede hunde og diplom til den bedst vurderet hund

det er ikke noget folk kan bruge til noget det er for hyggensskyld og for hundens

formålet er at bringe hunde ejerene i områderne tættere sammen efter en spændende dag vil der så være masser af tid til leg det er ikke et spørgsmål om at skulle kunne bruge det til noget men et spørgsmål om at ha en hyggelig dag sammen med sin hund og deres ejere der vil være masser af tid til hundesnak og har folk noget de vil vise frem vil der blive lavet plads til dette

grunden til jeg opretter dette forum er for at høre om interessen for et par hyggelige dage om året for at bringe hundeejere i og udenom vestjylland tættere sammen folk der er villige til at komme langvejs fra er selvfølgelig også velkommen der vil blive oprettet en gruppe herinde hvor man kan tilmelde sig

men jeg vil gerne høre hvad i sys om dette.

mvh

Tore lorenzen
Trine ravnborg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde udstilling for alle slagshunde
Kommentér på:
hunde udstilling for alle slagshunde

Annonce