Er så trist... Er så trist...
Jeg har førhen haft problemer med at Balto ville knurre og vise tænder efter folk og har bidt 3 gange før... Hvor jeg sagde at næste gang han bed så skulle han aflives...
Han bed min kærestes bedste kammerat idag... Og jeg er bare helt grædefærdig over det...! Jeg har prøvet at træne ham med alt og har snakket med en adfærds ekspert om det! Og da det så lige var begyndt at gå godt..bed han en idag...
Jeg har prøvet at bildt mig selv ind at det ikke er sket og -eller at der kan gøres noget ved det men jeg kan jo ikke stå til ansvar for det... Min kærestes kammerat havde jo ikke gjort ham noget og han har altid holdt utrolig meget af den person... men lige pludselig sad han bare i armen af ham, så nu må jeg jo tage den store beslutning om at få ham aflivet...
Skulle bare af med det... snøft
okt 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 127
jun 2005
Følger: 166 Følgere: 164 Hunde: 7 Emner: 636 Svar: 5.371
Det er en meget sørgelig ting du fortæller om her . Jeg må tilstå at hvis det var min hund der har bidt så mange gange ville jeg nok vælge at lade den få fred .
Jeg har haft en veninde med en dejlig Schæferhan ( dejlig for os der kendte ham ) som desværre også bed uden grund , den fik den ene chance efter den anden , men en dag var det et barn den angreb og bed . Heldigvis var det ikke alvorligt , men sådan en hund kan man ikke blive ved med at give chancer .
Du har gjort hvad du kan for at hjælpe og prøvet det du kan , min holdning er klar , selv om det er en meget svær beslutning ( er jo den bedste hund for jer )
Jeg føler med jer og krammer herfra .
nov 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 96 Svar: 2.111
Tænker på dig
Knus fra mig
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 70 Svar: 1.118
Men jeg ved det er hårdt og føler virkelig med dig.
aug 2005
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 5 Emner: 267 Svar: 3.430
knus herfra
Tina
okt 2005
Jeg ringer til dyrlægen på mandag og får en tid til ham... det blir utrolig hårdt men tak for jeres støtte...
dec 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 37
Han har ikke haft det let. Selv om det er en svær beslutning, har du jo gjort hvad du kunne for Balto og heldigvis har han fået lov til at have en god tid hos dig. Men hellere give ham en rolig afslutning nu, end vente til det en dag går helt galt.
Mange tanker
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 83 Svar: 1.405
okt 2005
Er så trist...