458 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Er så trist... Er så trist...

Jeg har førhen haft problemer med at Balto ville knurre og vise tænder efter folk og har bidt 3 gange før... Hvor jeg sagde at næste gang han bed så skulle han aflives...
Han bed min kærestes bedste kammerat idag... Og jeg er bare helt grædefærdig over det...! Jeg har prøvet at træne ham med alt og har snakket med en adfærds ekspert om det! Og da det så lige var begyndt at gå godt..bed han en idag...

Jeg har prøvet at bildt mig selv ind at det ikke er sket og -eller at der kan gøres noget ved det men jeg kan jo ikke stå til ansvar for det... Min kærestes kammerat havde jo ikke gjort ham noget og han har altid holdt utrolig meget af den person... men lige pludselig sad han bare i armen af ham, så nu må jeg jo tage den store beslutning om at få ham aflivet...

Skulle bare af med det... snøft smiley

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er så trist...
  • #1   13. jan 2006 nej det er træls når sådan noget sker...

• #2   13. jan 2006 Winnie .

Det er en meget sørgelig ting du fortæller om her . Jeg må tilstå at hvis det var min hund der har bidt så mange gange ville jeg nok vælge at lade den få fred .

Jeg har haft en veninde med en dejlig Schæferhan ( dejlig for os der kendte ham ) som desværre også bed uden grund , den fik den ene chance efter den anden , men en dag var det et barn den angreb og bed . Heldigvis var det ikke alvorligt , men sådan en hund kan man ikke blive ved med at give chancer .

Du har gjort hvad du kan for at hjælpe og prøvet det du kan , min holdning er klar , selv om det er en meget svær beslutning ( er jo den bedste hund for jer )
    Jeg føler med jer og krammer herfra .

• #3   13. jan 2006 Eeeeeej Winnie, sikke noget møg! Det er da rigtig trist for jer smiley

Tænker på dig
    Knus fra mig

• #4   13. jan 2006 Føler med dig, men det er helt sikkert den rigtige beslutning. Når først man har prøvet med professionel hjælp og hunden gentagne gange viser at den vil bide, så er der desværre ikke andet at gøre.

Men jeg ved det er hårdt og føler virkelig med dig.

• #5   13. jan 2006 hatten af for dig. det er flot at du kan træffe den svære beslutning. og tænk så på at din hund også må have det svært hvilket får den til at reagere som den gør, så det også er den bedste løsning for den.
    knus herfra
    Tina

• #6   13. jan 2006 Mange tak allesammen...
    Jeg ringer til dyrlægen på mandag og får en tid til ham... det blir utrolig hårdt men tak for jeres støtte...

• #7   13. jan 2006 Stakkels Balto
    Han har ikke haft det let. Selv om det er en svær beslutning, har du jo gjort hvad du kunne for Balto og heldigvis har han fået lov til at have en god tid hos dig. Men hellere give ham en rolig afslutning nu, end vente til det en dag går helt galt.
    Mange tanker

• #8   13. jan 2006 Hvor er det dog dejligt med mennesker der prøver ALT inden de afliver hunden, det er virkelig godt du gjorde det og det skal du have det godt med. Og nu får din hund fred, og det er nok det den er bedst tjent med. Tak fordi du gjorde hvad du kunne.

• #9   13. jan 2006 Carl Erik: Han fik taget det store check i august lige inden jeg fik ham, og lige inden jul... og der var der intet...

Kommentér på:
Er så trist...

Annonce