{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
402 visninger | Oprettet:

Hunde-venner / træf? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen :),

Jeg har en lille chihuahua på 7 måneder som hedder Elliot.

Elliot er meget bange og sky, især med andre hunde og det vil jeg meget gerne ændre. Altså gøre ham vandt til andre hunde og finde ham nogle legekammerater :).

Han vifter med halen og vil meget gerne hen til andre hunde, men når de så kommer tæt på så står han helt stiv med hale og øre nedad :).

Så han er ikke ond mod andre, altså han bider ikke eller noget, han gør bare for at vise at han er mesteren og så når man kommer hen til ham, så er han rad smiley .

Er der nogen der eventuelt bor på Fyn / Odense med små hunde som mangler en lille hunde-ven smiley og som vil hjælpe mig og Elliot med at gøre ham til en lille Hunde-elsker ? smiley

Det skal selvf. skride langsomt fremad og skal bygges langsomt op :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde-venner / træf?
  • #1   4. feb 2009 Hey,

Louis og/eller Tilde vil meget gerne hvis de kan bruges.

• #2   10. maj 2009 Hej, Vi bor i fredericia og er 2 Chi drenge som gerne vil lege.. Tiko har fået en ellers meget undertrykt (af hans 2 tidligere stedsøstre) til at turde at løbe rundt og lege med ham. Han er meget tålmodig og prøver i hærdigt at komme til at lege så hvis det kunne være noget for jer så skriv endelig smiley har også en hvalp på knap 11 uger smiley

Kommentér på:
Hunde-venner / træf?

Annonce