563 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Udstilling og regnvejr. Udstilling og regnvejr.
Hej.
Vi skal på vores anden udstilling her i starten af april, men der dog noget som jeg ikke har forstået???
Når det skal foregå udendørs - hvad gør man så i regnvejr... Jeg ved med sikkerhed at en våd samojed hund med kyllingeben ikke er noget kørt syn..
Skal jeg påmontere et lille lækkert regnslag eller en net paraply på rygge af vovsen - måske et nyt par røjser med prikker vil hjælpe.....
Håber at der er nogen af jer som vil dele jeres viden..
Hilsen Jeanette
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Ellers trøster man sig med at alle de andre altså også bliver våde
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.341
Derfor er det alfa omega at have både telt og trimmebord hvis man skal på de udendørs udstillinger.
For hunden skal ikke stå i mudder lige før den skal i ringen...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Hvor er jeg glad for mine 2 har dejlige glatte pelse hvor der er ingen forskel om det regner eller ej. Det er ikke muligt på noget tidspunkt at skjule fejl, men det har jeg det fint med.
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 74 Svar: 3.826
I Sverige foregår alle udstillinger ud fra maj til og med september uanset vejr og vind.
Vi har et ustillingstelt til hunde og vores ting og sager. så vi kan være i ly for både sol og regn
maj 2006
Misundelse, næh, klare facts, for den hund der fik certet havde fejlbid, men det havde dommeren ikke tid til at se på. Efterfølgende har den pågældende hund fået dårlige præmieringer, og vi ser den aldrig mere. Synd for hunden, for den var ellers en pæn hund.
Så måske regnvejr ikke er så dårligt alligevel......
maj 2006
Prøv alligevel de røde støvler, det kan jo være det virker, selvom det ikke er hunden der har dem på
Udstilling og regnvejr.