{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Hjælpere søges i Nordjylland 9. april {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Redningshundene i Aalborg arrangerer søndag den 9. april en national redningshundeprøve for alle landets redningshunde, og vi mangler i den forbindelse 5 - 7 hjælpere til at være figurant, affyre skud med 9 mm pistol og lignende... - der er pt. tilmeldt hunde i alle tre kategorier (ruinsøg, rundering og spor), så der bliver mulighed for at se lidt af hvad en redningshund kan ;o)

Eneste krav for at kunne hjælpe er at man ikke er bange for hunde :o) - herudover sørger vi selvfølgelig for at alle hjælpere får grundig vejledning i hvad de helt præcist skal lave.

Vi skal bruge hjælperne fra kl. 8:00 til senest kl. 12:00 - vi giver naturligvis morgenmad og frokost ;o).

Så er der nogen der har lyst eller yderligere spørgsmål, må I meget gerne svare til mig ;o)

Hilsen
Carina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælpere søges i Nordjylland 9. april
  • #1   26. feb 2006 Det lyder vildt spænende smiley Jeg vil lige høre om min mor ikke også vil med hun kender til det med pistoler smiley (atletik!!)

• #2   26. feb 2006 hmmmm nordjylland, det er lidt langt væk, synes ellers det lyder spændende.

• #3   26. feb 2006 Bolette > Pjat med dig *LOL*

• #4   26. feb 2006 De Royale > Det lyder super ... I siger bare til hvis I kan.

Har I lyst, er I også velkommen til at komme forbi en træningsaften og lige se området inden ;o)

• #5   26. feb 2006 jeg ansøger lige om venskab så vender jeg tilbage til dig i morgen min mor er på arbejde smiley

• #6   26. feb 2006 Carl Erik > Super ... nu er der jo også snart 2 af jeres "hvalpe" der skal starter heroppe ;o).

... du ved, de der fejl-farvede nogle med liiidt for meget pels *LOL*

• #7   26. feb 2006 Carl Erik > Inka og Ischa ;o)

• #8   27. feb 2006 Hejsa.
    Jeg vil gerne hjælpe. Det lyder utroligt spændende. Har prøvet at arbejde sammen med militærets hundeførere et par gange i Kosovo.
    Kunne også godt tænke mig at komme forbi en træningsaften, hvis det er muligt?
    Venlgi hilsen Heidi

• #9   28. feb 2006 Carl Erik:

Jeg ser Inka næsten en gang om ugen - lille fiks tæve med en enorm energi :o)

Jeg har set Ischa en enkelt gang - stor tæve, der også gerne vil arbejde, men dog er noget mere nede på jorden end Inka :o).

De tegner meget lovende begge to - meget imødekomne overfor mennesker osv. :o).

Inka er formentlig med som "tilskuer" den 9. april, da Rikke stiller op til prøven med Faikon ... jeg ved ikke om Ischa også kommer med på en kigger ???

Men ellers kan de da ses engang til træning ;o).

mht. info om den 9. april, så er seneste tilmeldingsfrist den 26. marts, og du får yderligere besked lige herefter, da vi så ved præcist hvor mange der deltager :o)

/Carina

• #10   28. feb 2006 Hej Heidi...

Det kan sagtens lade sig gøre at kigge forbi en træningsaften :o).

Vi træner hver mandag kl. 17 - 21:30 (officielt 19 -21) samt af og til om søndagen. - Vores redningshundehold træner stort set fremmede steder hver gang, så hvis du skriver til mig mht. hvornår du har lyst til at komme og se på, så kan du lige få at vide hvor vi træner. Har du lyst til at komme ud at se vores ruinanlæg og træning i det, kan jeg også sende dig de datoer hvor vi er på vores eget område :o)

Kommentér på:
Hjælpere søges i Nordjylland 9. april

Annonce