{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Små hundevenner på Islands Brygge {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg har en lille pomeraian på 1½ år, og han har brug for nogle små hunde venner ( max 5-6 kg) her på Islands Brygge.

Gerne en som har lyst til at gå ture med os i snor og måske senere hen hundeleg når de lærer hinanden at kende.

Han er desværre blevet overfaldet af en Chihuahua og en Dansksvenskgårdhund, så disse to racer har han det dårligt med.

Derfor søger jeg en eller flere som har lyst til at gå tur med os uden at hundene rør ved hinanden i snor. Sådan at jeg kan træne Cosmo op igen med at blive tryg ved andre hunde end dem han kender, ved hjælp af klik træning.

Håber nogle er friske smiley

Mvh. Mia


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Små hundevenner på Islands Brygge
  • #1   11. okt 2010 Hej Mia

    Jeg har en Papillon (2,5 kg), som i ny og næ går tur på Bryggen. Hun kunne godt trænge til lidt træning i snor - Da vi altid går løse med hende - Hun er sådan en type som godt kan lide og snuse rundt uden alt for meget pjat og puffen, men bare hygge rundt.

    Hvordan regarer Cosmo på andre hunde? Det er det eneste som bekymrer mig, da jeg desværre synes de Pomser som jeg har mødt har været meget bestemte og dominerende:)
    Men ellers ikke kender det store til racen.

    Mvh

    Julie


  • #2   12. okt 2010 Hej Julie

    Vi går iøjeblikket til hundetræning på to mandshold med en Papillon, dejlig hunderace. Det går fint, også de 2 gange de har fået lov til at løbe løs rundt. Det skal bare være kontroleret og være sikke på det er et sted hvor andre hunde ikke kommer.

    Cosmo gør og skaber sig meget i starten, men hvis vi tager det stille og roligt og de første 2 gange måske går med dem i snor (og jeg så kliktræner med Cosmo) og de ikke er frie, så tror jeg godt de kan slippes løs måske 3 gang.
    Vil self. ikke slippe ham løs med din hund hvis jeg ikke tror det vil gå godt smiley

    Men Cosmo bliver 2 år til feb, så han er stadig lidt hvalpet. Så han pjatter, er fræk og der skal ske noget.

    Den hund vi går med nu er 5 år og det virker fint nok. Den sagde fra overfor Cosmo en gang og så gik det fint derefter.

    Hvor gammel er din hund?

    Mvh. Mia


  • #3   12. okt 2010 Så lige din hund er en tæve - ved ikke om det kan have noget betydning? Cosmo er godt nok kunstig kastret. Har ikke helt styr på sådan noget smiley

Kommentér på:
Små hundevenner på Islands Brygge

Annonce