{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.204 visninger | Oprettet:

Labrador kennel? :) {{forumTopicSubject}}

Ja vi KIGGER BARE lidt rundt efter en kennel...
Der er ikke 100% seriøst endnu men kender i en god labrador kennel med sunde frisk raske, dejlige, kønne hunde?

Jeg syntes at de her hunde ser skønne ud! nogle der har erfaring med dem eller kan sige noget om dem?

http://www.exquisitos.dk/indexA.htm

Men kender i ellers et godt sted og hvad skal man kigge efter? Det skal IKKE være formel 1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Labrador kennel? :)
  • #1   1. feb 2011 kender flere som har fået herfra :

    http://www.sweetwaters.dk/

    men vær obs på at det er hunde af brugslinier


  • #2   1. feb 2011 Kan du definere brugslinier? smiley

  • #3   1. feb 2011 Den skal da nok få noget at lave, men undskyld jeg ikke har tænkt mig at gå til jagt med den da jeg er 13 år gammel og bestemt ikke går ind for at slå dyr ihjel for sjov -.-........

    Er der ikke andre der kan anbefale en kennel der sælger hunde til primært familier?


  • #4   1. feb 2011 Så hvad kræver det direkte at have en labrador?!
    Skal den gå 14 timer om dagen eller hva?
    Det skal være en familie hund......
    Jeg kender mange der ikke bruger deres lab på den måde og det er da en skøn og glad hund alligevel... Den skal IKKE være formel 1 eller af brugs linier......


  • #5   1. feb 2011 Anna - ro på, der er ingen der skriver du skal gå til jagt med din hund... Og man slår ikke dyr ihjel for sjov på jagt smiley
    Selvom det er brugslinier kan den også bruges som familiehund, det kræver bare at man også træner og giver den noget at arbejde med i stedet for kun at hygge..


  • #6   1. feb 2011 Burde du ikke lade dine forældre finde den rette kennel?

  • #11   1. feb 2011 Gå ind på DKK´s opdrætterliste og lav en aftale med et par stykker af dem og se for jer selv.

    Jeg har en labbe som også er aktiv og fungere fint som familiehund.
    Går dog til træning hver uge med hende for socialiceringen til andre hunde,

    I kan sagtnes få en god familiehund ud af en labrador smiley

    Pøj pøj med søgningen.


  • #17   1. feb 2011 Kender en del labber og de færreste går 15-20km. dagligt.....

    De hunde jeg kender fungere allesammen, de får bla. næsetræning og apport på gåturene...

    En jagthund er jo heller ikke på jagt hver eneste dag, så min mening er at man sagtens kan aktivere og ikke mindst stimulere en lab, uden at skulle gå 15-20km. dagligt.


  • #26   2. feb 2011 Hej
    her kommer min kommentar uden at have læst alle tidligere indlæg.

    Min Max er selv en arbejdshund, hans mor er fra Sweetwaters og hans far er en Sparkfield, så hans gener er total til jagt. Han bliver nu snart 4 år og har aldrig gået jagt. Jeg har trænet lydighed med ham og deltaget i konkurrencer, og ikke trænet vildt meget hjemme med spor m.m., og ingen skal fortælle mig at han ikke er en glad hund, dejlig rolig hjemme, en rigtig nussetrold som snorker det meste af dagen, men som springer frisk op hvis vi skal ud og gå/cykle ture, bedre familiehund findes sgu ikke, så jeg tror, at selvom man køber en brugshund, at de tilpasser sig det aktivitetsniveau som den bliver budt.
    Ja han ødelagde da mange ting, da han var hvalp og unghund når han var selv hjemme, men den fase er han da heldigvis vokset fra nu.


Kommentér på:
Labrador kennel? :)

Annonce