598 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Hundeejere i Taastrup.. Hundeejere i Taastrup..

Hej. Så er mig, kæresten og Bella flyttet til Taastrup og så kunne det selvfølgelig være dejligt med nogle bekendtskaber deromkring. Er der nogle hundeejere herinde som bor i Taastrup, som har legesyge hunde der kan lege lidt med Bella? Og som evt. kan vise hvor der er nogle gode steder at lufte hunde og evt. fritløbsområde (hvis der er sådan nogle)..? Bor i Lindevangshusene..

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeejere i Taastrup..
  • #1   4. jun 2006 Jeg kender ikke de gode steder i Tåstrup, men i nabokommunen Albertslund har vi en god del......

• #2   4. jun 2006 Janie: Hvor i Albertslund bor du?
    Kan da sagtens komme "på besøg" engang imellem..
    Har jo trods alt bil.. hehe..
    Markblom: Hvor i Ishøj er det du bor? Bella er efterhånden vant til at lege med store hunde.. Hun leger stort set ikke med andet.

• #3   4. jun 2006 Jeg bor på en lille sidevej til selve Roskildevej....Og har den dejligste kærligste og bedste vuffer der kan lege. Han er godt nok stor, men god til små hunde. En af hans bedste venner er gravhund......

Så får du lyst en søndag, så skriv en mail eller andet lørdag, så kan jeg for det meste.....

• #4   4. jun 2006 Janie: Okay, det lyder godt.. Bella leger også mest og bedst med større hunde.. Hun kan godt lide at bide sig fast i siden i pelsen.. hehe.. Men vi er da helt sikkert friske på at lege en dag.. Du er også velkommen til at skrive hvis der er nogle bestemte dage du har lyst og kan..
    Markblom: Er der nogle gode græsområder derudeaf?
    Det er lige ved siden af Ishøj centeret, ik?

• #5   4. jun 2006 Søger lige venskab da det vil gøre det hele meget nemmere. ok?

• #6   4. jun 2006 her i Albertslund har vi jo osse hundeskoven, den er dejlig at være i, der er både sø, og en stor indhegning de kan tumle i

• #7   4. jun 2006 Jeg føler mig SÅ heldig... (sorry MÅ ud med det) ;o)

Her hvor jeg bor (I greve, ved damagerskolen) der har vi hundeejere lavet en kanon aftale, om at hver søndag kl.11 mødes man på skolens boldbane. Så kan hundene lege til de falder om, og det er indhegnet.
    Man kan komme de dage man kan, ingen fast aftale. Men der er ALTID nogen der gider.

Idag var vi 8 hunde... og de nød det.

• #8   4. jun 2006 Vi bor i Taastrup... men når Baggio skal ud og løbe rundt tager vi som regel til albertslund og den der hundeskov der er nævnt længere oppe..

• #9   5. jun 2006 Cecilia: Går I så til Albertslund, eller kører I derop? Tror Bella ville være helt vild med jeres lille franske bulldog smiley

Thanh Nhi N: Helt sikkert.. Hvor ligger de steder du har beskrevet? Søndermarken, er det ikke på Amager? Eller er jeg helt forkert på den? hehe..

Abe-mor: Okay.. det lyder da smadder hyggeligt.. Kunne være man skulle overveje det en dag smiley

Janne: HAR hørt om den med ved ikke hvor det præcist ligger.. Der er så mange der taler så godt om det, så ville da gerne prøve at gå tur der..

• #11   7. jun 2006 Thanh Nhi N: Det synes jeg lyder som en rigtig god ide smiley
    Vi tager også tit til Kbh om søndagen til træf, men kunne da også være rart ikke at skulle alt for langt ind imellem..
    Hvor i Taastrup bor du? Vi bor i Lindevangshusene..

• #12   7. jun 2006 Der er faktisk flere end jeg troede som kommer fra ishøj, taastrup og greve området..

• #14   8. jun 2006 Øv.. Ville gerne have mødtes i Albertslund.. Men du må hygge dig til Gladsaxe træffet smiley

• #15   9. jun 2006 Dina - vi har bil så vi kører somregel ud til albertslund... min veninde bor i morbærhaven, så tit går jeg med hende og hendes franske tæve...

andre gange kører vi ud til albertslund bjerget og går med Baggio..

• #16   9. jun 2006 Dina- forrsten bor i i lindevangshusene... det er jo tæt på os.. (vi bor på skolevej i de lejligheder der stod færdig byggede for et år siden.. der hvor bambola-legetøjsfabrikken-lå i sin tid...)

• #17   10. jun 2006 Cecilia og Jan: Aner ikke hvor det ligger henne? hehe.. Kører man så mod Taastrup hovedgade eller mod City2?

Der er snart nogle der må lære mig de steder i Albertslund at kende.. Synes alle går med deres hunde der, så det må jo være godt..

Kommentér på:
Hundeejere i Taastrup..

Annonce