{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Legekammerat på Vestsjælland {{forumTopicSubject}}

Jeg søger en eller flere lege/bryde kammerater til min 11 mdr. Rott/lab. blanding, vi har flere hundevenner her hvor vi bor men desværre er det alle "løbehunde" altså collier, jagthunde, dgs'er og sådan. Og jeg kan se og mærke på ham at han savner en "brydekammerat" en der gider at tonse rundt og bruge nogle kræfter i stedet for at løbe efter en bold, men der er desværre ingen som matcher 100% det Diego mangler.
Så hvis du har en lille eller stor bryder derhjemme der kunne tænke sig at prøve kræfter med min så skriv endelig smiley
Vi bor i Gørlev på Vestsjælland, men tager gerne på farten selv for at mødes smiley

Håber på at høre fra Jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legekammerat på Vestsjælland
  • #2   10. jan 2012 ja, alt er velkommen smiley
    For han så udholdende at når alle "løberne" giver op eller ikke gider lege mere så vil han bare gerne mere, fordi at han sys det er sjovere at bryde end at løbe.. smiley
    Men er det noget du kan tilbyde da ? smiley

Vil bare gerne give ham en eller flere legekammerater han rigtig kunne lege med, du ved lige børn leger bedst ikk' smiley

• #4   10. jan 2012 Gørlev hundeskov? har vi sådan en, hvor ligger den?
    Vidste kun der lå en i Høng?
    men helt sikkert det tror jeg ville betyde så meget for ham smiley

• #7   10. jan 2012 HAHA.. jeg tror slet ikke han ved hvad det vil sige at humpe smiley Vi har i hvert fald mødt flere der har været i løb hvor han er fuldstændig ligeglad så længe de bare gerne vil lege smiley Men ja helt sikkert lad os finde en dag hvos det passer smiley pt. for mig er det bedst i weekenderne for vi har kun en bil og den bruger min mand på jobbet og Diego er ikke så glad for busser, desværre.. Men lad os finde en dag smiley Jeg skal lige ha min mand med ind over så vi ikke laver en aftale i en af hans arbejdsweekender smiley Ej, jeg er super glad for det smiley Håber de får en go tid sammen smiley

• #9   10. jan 2012 Okay, er det da for store racer eller+ hvad er prisen? smiley for vi har været tilmeldt et par steder hvor jeg ikke har været helt tilfreds med hvad jeg betaler for.. desværre.

• #10   10. jan 2012 Jeg har en rottweilertæve på 7 mdr hvis det er noget?

• #12   10. jan 2012 louise A - JA da, også meget gerne altså hvad vi kan få siger vi pænt ja tak til.. det kunne være rigtig sjov at se ham emd en anden ung Rottweiler.. vi har været støt på en STOR han på 5 år i hundeskoven, men den var vist alt for meget HAN til Diego smiley Så ja meget gerne.. kommer du også i Høng hundeskov? smiley

• #13   10. jan 2012 Nej ikke normalt bor ved dalmose så det er nemmere og køre til Næstved men derfor kan vi da sagtens finde ud af noget:-) og vi har to biler så vi bytter bare bil hvis det skulle være smiley

• #14   10. jan 2012 okay, ja helt sikkert det kunne være sjov smiley

• #15   15. jan 2012 vi kommer også i hundeskoven med vores lille franske bulldog på 7 måneder smiley

• #16   16. jan 2012 Skønt smiley jo flere jo bedre. smiley Der vil snart komme noget dato værk på, jeg står desværre bare pt. uden bil og kan ikke have ham med i bussen.. smiley men er Gld for at der er så mange der vil være med til at lege smiley

• Laila P
    Laila P Tilmeldt:
    dec 2011

Hunde: 1 Svar: 3
    #17   26. jan 2012 Hej! Freja vil meget gerne lege, hun er en rotte på 2 1/2 og meget robust og en glad hund. Vi bor godt nok i Roskilde men vil gerne køre for hun trænger virkelig også til at der er nogen der gider at lege med hende

• #18   26. jan 2012 Laila P - Hej Laila og Freja. Det sys jeg lyder rigtig dejligt, for det gør Diego virkelig også. Men som jeg har skrevet længere oppe står jeg desværre uden bil pt. så jeg er lidt handicappet med hensyn til at komme rundt.
    Men det kunne/ville være rigtig dejligt at finde en playdate alligevel. smiley

• Laila P
    Laila P Tilmeldt:
    dec 2011

#19   27. jan 2012 Hej igen!
    Vi kan sagtens finde en dag hvor vi kan mødes - jeg kører gerne et stykke for at Freja kan komme af med al hendes opsparrede energi. så du kan kontakte mig på sparring@get2net.dk eller på 50901207 jeg går hjemme for tiden så det skulle være nemt at finde ud af noget.

• #20   27. jan 2012 Tak for dit nummer og mail.. jeg skal desværre til lolland i weekenden.. Men lad os finde en dag hvor det passer. det ville være så dejligt!! smiley

• Laila P
    Laila P Tilmeldt:
    dec 2011

#21   28. jan 2012 Hej
    Du ringer eller mailer bare nogle dage hvor du kan så finder vi helt sikkert et tidspunkt
    god tur

Kommentér på:
Legekammerat på Vestsjælland

Annonce