771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Søger erfaren juniorhandler (Jylland) Søger erfaren juniorhandler (Jylland)

Hej HG

Min bror nærmer sig sin 18-års fødselsdag, og kan derfor ikke længere udstille Lúa.
Lúa er dygtig i ringen, og hun elsker at være med på skue/udstilling. Jeg har nu to hunde, og da de ofte skal i ringen samtidigt, har jeg nu brug for en hjælper.

Der er skue i Christiansfeldt d. 1. april, og da skal vi afsted. Jeg stiller op med vores hvalp Nanna i hvalpeklassen, og søger en juniorhandler med erfaring, som har lyst til at stille op i juniorhandler kategorien med Lúa.

Vi er bosat i Viborg, og her kan vi mødes så personen kan lære Lúa at kende før skuet.
Jeg kan tilbyde transportgodtgørelse til tog/bus, men ellers kan jeg ikke tilbyde andet end erfaringen.

Vi lægger ikke blod, sved og tårer i udstillingerne, men lidt konkurrenceminded er man vel altid. Primært er vi med for at have en dejlig dag sammen med en masse hunde.

Venligst
Malene

Kender I en erfaren og entusiastisk juniorhandler, så vis vedkommende denne annonce.

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jord gravning +Bortkørsel 5.700 kr.
  • Havemand til græsslåning og hækklipning 3.000 kr.
  • Omlægge udendørsfliser 5.000 kr.
  • Handyman to put up curtains by doing the holes in the main wall. Plus to hang up one painting. 850 kr.
  • Metro 30L skal udskiftes 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger erfaren juniorhandler (Jylland)
Kommentér på:
Søger erfaren juniorhandler (Jylland)

Annonce