982 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Rolig chihuahua søges.... Rolig chihuahua søges....

.... til en "lege-date" her hos os! (lige uden for Aalborg)

Jeg har en dejlig chihuahua tæve der desværre har haft et par uheldige oplevelser med andre hunde (store hunde og voldsom hunde). Siden er hun blevet enormt bange/nervøs når hun ser en anden hund - dvs. hun farer frem, rejers alle børster og gør som sindsyg! Tror aldrig hun ville angribe nogen hund, men det er hendes måde at fortælle, at hun er utryg ved situationen og ikke ved hvordan hun ellers skal reagere.

Derfor søger jeg nu efter en eller flere personer der har lyst til at komme herud og hjælpe mig med at rette op på den utryghed hun lige pt. udviser overfor andre hunde, simpelthen ved at lade hende omgås nogle dejlige små og rolige hunde. Chihuahua til at starte med, da vi lige tager baby-skridt og senere kan prøve med større hunde smiley

Vi har en KÆMPE have, så der er masser af plads at lege på og det hele er selvfølgelig hegnet ind. Det er ikke lige nu og her, da Kat har 10 dage gamle hvalpe.... men når de bliver en smule ældre og vejret måske også er lidt bedre.

Håber af hele mit hjerte nogen har lyst.... jeg lover at gi´ frokost eller hvad der nu passer ind smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rolig chihuahua søges....
  • #1   6. apr 2012 årh vil da gerne hjælpe din lille tæve.. sådan en grim oplevelse skal hun da helt sikkert over.. hvor henne bor du? kan godt se udenfor ålborg, men syd eller nord fra ålborg.. man chi han er ca 8 mdr,og meget rolig af sind, elsker alle hunde, og gøer meget sjældent.. han vil rigtig gerne i kontakt med andre hund:) må man spørger hvad hun har fået af hvalp? vi vil nemlig gerne have en mere om nogle mdr.. mvh camilla

• #2   6. apr 2012 Ja det er lidt synd for hende, men håber hun slipper den nervøsitet igen, når hun får lov til at være lidt sammen med nogle dejlige rolige hunde smiley

Vi bor i Godthåb og han lyder rigtig rar, det er netop sådan nogen vi har brug for!

Hun har fået tre hanner (black/tan, en Brindle og den zobel) og to Brindle tæver smiley

• #3   6. apr 2012 bor i randers, så der er jo ikk så langt:) du kan skrive til mig når hun er klar til at modtage besøg, og så kan vi se hvordan det passer sammen.)

• #4   6. apr 2012 Det lyder bare rigtig godt.... jeg kontakter dig!! smiley

• #5   8. apr 2012 Jeg vil også rigtig gerne hjælpe. Her bor 3 chihuahuaer, så det skulle være muligt at hun kunne hygge sig med en af dem. Måske flere med tiden. Har en 3 årig tæve, en på næsten 1 år og en på 7 mdr. De er alle vandt til at omgås andre chihuahuaer. Bor 20 km fra Aalborg og kører gerne ud til dig.

• #6   8. apr 2012 Pernille det lyder bare perfekt.....! smiley

Jeg kontakter dig lige når hvalpene er lidt større, så Kat er klar.... smiley

• #7   9. apr 2012 Det må du meget gerne. Det er altid dejligt at finde nye venner til hundene at lege med smiley

• #9   10. apr 2012 *Mamma* ROSA *:

Tusind tak -.det vil jeg bestemt overveje, når jeg mener hun er klar!! smiley

• #10   10. apr 2012 Maria ( petphoto ):

Jeg husker lige på dig os´.... smiley

Kommentér på:
Rolig chihuahua søges....

Annonce