Små legekammerater - Aalborg/omegn Små legekammerater - Aalborg/omegn
Hej med jer
Vores lille chihuahua han søger små legekammerater på omkring hans egen størrelse. Han vejer 2,8 kg.
Der er mange steder rundt om i Aalborg hvor mange mødes sammen engang imellem. Vi har også prøvet at komme disse steder. Det er rigtig hygligt at se de andre hunde men da vores egen lille vovse kam være en anelse sky ender det med at han sætter sig ved end ben hvis der er alt for mange hunde. Jeg synes det er synd for ham for han mangler virkelig nogle legekammerater som han kan tumle rundt med hvor der ikke er alt for mange på en gang.
Han har en ven og veninde som han elsker at lege med meb ejereb har ikke tid for øjeblikket.
Vores lille vovse skal lige se den anden hund lidt an så går der ikke længe før han rigtig gerne vil lege og lægger op til det:-)
Håber der er nogle derude som også kunne bruge en lille legekammerat:-)
nov 2007
Følger: 6 Følgere: 313 Hunde: 9 Emner: 2 Svar: 2.775
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 11
nov 2007
maj 2011
nov 2007
maj 2011
Altså jeg kan på fredag. Der har min kæreste nemlig fri så bilen er hjemme og har derfor lettere ved at komme frem da jeg vor i øst.
Hva siger du til det? Kan du på fredag?:-)
nov 2007
Fredag er ikke så godt, der er jeg fuldt ud booket. Og fra lørdag til og med tirsdag er jeg i Silkeborg. Onsdag er jeg fri, torsdag er jeg på Læsø. Men så har jeg også fri fredag, lørdag og søndag i næste uge. Ved ikke om du kan nogle af de dage?
Små legekammerater - Aalborg/omegn