1.771 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle? Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle?
Hej alle sammen!
Jeg kom til at tænke på at Gaja trænger til noget leg med nogen andre cavaliere. For et års tid siden mødte jeg en dame som fortalte at hun havde to cavaliere der hjemme og nogen gange var til "cavalier-træf" i Fredericia hvor der var 15-20 af racen som legede sammen.
Er det noget som folk kender til, eksisterer det stadig, hvor, hvornår og må man være med?
Og ellers er der noget lignende i Vejle (hvor vi bor)? :o)
0 synes godt om
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
men jeg ved at administrator af gruppen har "lukket for nye medlemmer"
men du finder gruppen her, så kan du prøve at skrive og spørge
http://www.facebook.com/groups/64028014104/
jun 2007
Følger: 43 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 353
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.481
Men jeg vil klart anbefale dig at ansøge medlemskab i selve gruppen, og så skal jeg nok give bedsked hvis der bliver pladser i selve træf-gruppen.
Jeg kigger nemlig på træf-listen her i det nye år og lurer måske lidt ud i dem som ikke kommer, så er der plads til nye.
Så ansøg gerne til gruppen.
Jeg er forresten administrator derinde.
Måske endda mig du har mødt i Fredericia. Jeg har selv to, og kan ikke lade være med at hilse når jeg ser nogen med en cavalier. ;P
jun 2007
Jeg ved ikke om det var dig, det var en dame som var på besøg i Vejle der hvor jeg boede, så vi fik lige en snak. Hun havde en tæve og tævens hvalp der hjemme fortalte hun
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
altså Karina, jeg kommer jo ikke så tit, så der kan jo godt være en der tager min plads. jeg vil bare gerne blive ved med at være medlem i gruppen så jeg kan følge jer lidt
jan 2008
Michelle: lyder som en rigtig god ide. Ikke at jeg ikke vil have dig med!
Men lad os se på det her i starten af det nye år.
Der kigger jeg nemlig træflisten igennem og skriver til dem som ikke kommer så tit. Så kan man selv tage stilling til om man vil blive på listen så man inviteres med hver måned, eller om det er ok "bare" at være medlem af gruppen og følge med der.
jun 2007
Men i hvert fald, Gaja og jeg er rigtig klar på leg!
jun 2007
Men god idé med at lave en gruppe på facebook, tror mange kigger der.
Hvis vi siger at det er Bygholm park første gang, så er det bare en dato der skal findes.
Lige pt. er Gaja plaget af lopper så vi vil selvfølgelig ikke deltage før det er slut, håber lidt på at frosten kan hjælpe på det... De sk*de kræ! Og så er der stress på her i december og første to uger af januar pga. eksamner
jan 2008
Hvis I laver en cavaliergruppe, f.eks. Vejle og omegn, så smid endelig et link, så kan jeg guide folk videre til facebookgruppen.
jun 2007
Jeg opretter en gruppe nu, så linker jeg lige herinde.
Og ja det er simpelthen så irriterende og de er nogen rigtig genstridige små bæster denne gang. Gaja har også fået frontline og har stadig fået lopper, øv.
jun 2007
Her er linket, det kunne være rart med flere administratore så hvis du vil være med Helle kunne det være super.
Og skal gruppen være åben eller lukket?
jun 2007
jan 2008
så har jeg reklameret for gruppen.
Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle?