1.771 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle? Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle?

Hej alle sammen!

Jeg kom til at tænke på at Gaja trænger til noget leg med nogen andre cavaliere. For et års tid siden mødte jeg en dame som fortalte at hun havde to cavaliere der hjemme og nogen gange var til "cavalier-træf" i Fredericia hvor der var 15-20 af racen som legede sammen.

Er det noget som folk kender til, eksisterer det stadig, hvor, hvornår og må man være med?

Og ellers er der noget lignende i Vejle (hvor vi bor)? :o)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle?
  • #1   19. nov 2012 vi kommer til det nogen gange smiley det er super hyggeligt. det er første søndag i hver måned.

men jeg ved at administrator af gruppen har "lukket for nye medlemmer"

men du finder gruppen her, så kan du prøve at skrive og spørge smiley
    http://www.facebook.com/groups/64028014104/

• #2   19. nov 2012 Mange tak! smiley

• #3   26. nov 2012 ja, jeg har desværre været nødt til at lukke for tilmeldinger til selve træf-gruppen, da vi er blevet rigtig mange.

Men jeg vil klart anbefale dig at ansøge medlemskab i selve gruppen, og så skal jeg nok give bedsked hvis der bliver pladser i selve træf-gruppen.
    Jeg kigger nemlig på træf-listen her i det nye år og lurer måske lidt ud i dem som ikke kommer, så er der plads til nye.

Så ansøg gerne til gruppen. smiley

Jeg er forresten administrator derinde. smiley
    Måske endda mig du har mødt i Fredericia. Jeg har selv to, og kan ikke lade være med at hilse når jeg ser nogen med en cavalier. ;P

• #4   27. nov 2012 Så har jeg ansøgt, håber der bliver plads - i hvert fald bare engang i mellem hihi :o)

Jeg ved ikke om det var dig, det var en dame som var på besøg i Vejle der hvor jeg boede, så vi fik lige en snak. Hun havde en tæve og tævens hvalp der hjemme fortalte hun

• #5   27. nov 2012 det kunne da godt lyde som Lone du har snakket med smiley

altså Karina, jeg kommer jo ikke så tit, så der kan jo godt være en der tager min plads. jeg vil bare gerne blive ved med at være medlem i gruppen så jeg kan følge jer lidt smiley og måske også dukke op en gang i mellem smiley

• #6   27. nov 2012 Nej så har det ikke været mig du har mødt. XD

Michelle: lyder som en rigtig god ide. Ikke at jeg ikke vil have dig med!
    Men lad os se på det her i starten af det nye år.

Der kigger jeg nemlig træflisten igennem og skriver til dem som ikke kommer så tit. Så kan man selv tage stilling til om man vil blive på listen så man inviteres med hver måned, eller om det er ok "bare" at være medlem af gruppen og følge med der. smiley

• #8   30. nov 2012 Jeg er helt sikkert klar på at lave en gruppe mere, for Gaja leger altså bare allerbedst med egen race eller sind. Jeg har ikke bil desværre, men vi er vant til at tage tog og bus rundt, men det kan derfor godt blive lidt problematisk hvis man skal steder hen hvor bussen ikke kører. Men måske et lift kunne findes.

Men i hvert fald, Gaja og jeg er rigtig klar på leg!

• #10   30. nov 2012 Det lyder godt, jeg er i hvert fald klar på at tage tog og bus, intet problem for mig eller Gaja :o) Og det er helt fint at være i Horsens, i Vejle har vi ikke noget indhegnet område hvor hunde må være fordi folk desværre er for dårlige til at samle op. Min mor og jeg har dog en kolonihave (uden hus) som er indhegnet og der er helt fin plads så der kan vi sagtens være. Det ligge lige ved siden af Vejle sygehus men hvis nogen kender andre steder som ligger i Vejle er det super. De hundeskove vi har ligger minimum 20 minutters kørsel fra Vejle centrum hvis de skal være indhegnede og jeg er generelt ikke så meget for hundeskove.

Men god idé med at lave en gruppe på facebook, tror mange kigger der.

Hvis vi siger at det er Bygholm park første gang, så er det bare en dato der skal findes.

Lige pt. er Gaja plaget af lopper så vi vil selvfølgelig ikke deltage før det er slut, håber lidt på at frosten kan hjælpe på det... De sk*de kræ! Og så er der stress på her i december og første to uger af januar pga. eksamner smiley

• #11   30. nov 2012 jeg hr netop fået endnu en ansøgning... af en fra Hedensted.

Hvis I laver en cavaliergruppe, f.eks. Vejle og omegn, så smid endelig et link, så kan jeg guide folk videre til facebookgruppen.

• #13   1. dec 2012 Det lyder godt smiley

Jeg opretter en gruppe nu, så linker jeg lige herinde.

Og ja det er simpelthen så irriterende og de er nogen rigtig genstridige små bæster denne gang. Gaja har også fået frontline og har stadig fået lopper, øv.

• #14   1. dec 2012 https://www.facebook.com/groups/496548890377034/

Her er linket, det kunne være rart med flere administratore så hvis du vil være med Helle kunne det være super.

Og skal gruppen være åben eller lukket?

• #16   2. dec 2012 Det har du nok ret i, jeg gør den åben smiley

• #17   2. dec 2012 https://www.facebook.com/groups/64028014104/

så har jeg reklameret for gruppen. smiley

Kommentér på:
Cavalier king charles spaniel træf i Fredericia eller Vejle?

Annonce