{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Legekammerat søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har en berner sennen dreng på 5 mdr og ca 26 kg der rigtig gerne vil have en legekammerat i nærheden på nogenlunde samme størrelse.
Han er ved at være lidt voldsom til vores 10årige Golden, så hun gider ikke lege med ham udenfor.
Jeg bor i Kølvrå ved Karup og er hjemmegående pt.

Så hvis du har en hvalp eller voksen hund i en vægtklasse der har mod på at lege med Samson kunne det være rigtig hyggeligt.
Jeg vil lige understrege at jeg er meget for at man går ind og hjælper hundene i legen hvis de ikke helt selv kan finde ud af det eller er for voldsomme ved hinanden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat søges
  • #1   6. mar 2014 Åhh hvor ærgeligt at du bor så langt væk...
    Min Kenzo savner nemlig en på samme størrelse at tumle med smiley
    Han er ½ sankt bernhard og ½ berner sennen på 5½ måned
    (jeg bor i vallensbæk)


  • #2   6. mar 2014 Ja der er desværre lidt langt. Samsons brødre bor nemlig også på Sjælland, så dem kan han heller ikke lege med.

  • #3   6. mar 2014 Pernille, er der ikke en hundeskov i nærheden? Vi har på ferie været i en hundeskov i nærheden af Karup Lufthavn, der mødte vi da en del hunde. Ved ikke om det er i nærheden af dig? Der kan jo være flere Karup'er..... smiley

    Du kunne så lave et opslag i hundeskoven og også søge legekammerater der. Også selvom det måske ikke skal foregå i hundeskoven men mere privat.


  • #5   6. mar 2014 Jeg vil som sådan gerne køre lidt for det, men det mest optimale er en fra området da jeg ikke selv har bil så tit.

    Jo der er hundeskov i nærheden, men jeg har ikke umiddelbart set andre unghunde i hans størrelse.
    Jeg ved ikke lige hvordan der laves opslag derude, tror ikke der er opslagstavle eller lignende.


  • #7   6. mar 2014 Pernille, der er hegnsstolper og trådhegn ;-), så skriv en kort "efterlysning", put den i et plastikomslag og sæt det fast med et stykke ståltråd et sted, hvor folk vil bemærke det. Husk at skrive dit mobilnr. på.....

    Fremgangsmåden ses i hvertfald brugt herovre på Sjælland med succes. smiley


  • #8   6. mar 2014 Vældig smiley Var bare ikke lige sikker på om man kunne "tillade" sig at gøre sådan smiley Vi har sådan en lamineringsmaskine, så laver nok sådan et opslag smiley

  • #9   6. mar 2014 smiley
    Selvfølgelig kan man det - så krydser vi bare fingre for at der er en ligesindet robust legekammerat i nærheden. Vi er jo selv heldige at have en god flok (berner)legekammerater, og der er ikke noget bedre end en flok, der størrelsesmæssigt og instinktsmæssigt passer sammen i legen.


  • #10   6. mar 2014 Har fået kontakt med et par stykker nu med berner og bernerblanding nu smiley Så håber vi de kan finde ud af at lege sammen smiley

Kommentér på:
Legekammerat søges

Annonce