{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Katrine J
Katrine J
Tilmeldt:
13. dec 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Legekammerat søges! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
Vi har Nunu på 13 mdr.
Vi overtog Nunu fra en familie der desværre bare smidt ham i haven når de var træt af ham, glemt alt om opdragelse og bestemt ikke set hans behov...
Vi har efterhånden fået en super god hund ud af ham!
En hund der både kan høre efter og gå pænt når vi er ude..
Men vi kunne rigtig godt tænke os at få ham vænnet til at lege med andre hunde, og derfor søger vi en legekammerat til ham..
Vi er overbevist om at ham aldrig ville gøre andre hunde noget, men ham er meget legesyg og og glad for kontakt, så derfor skal det helst være en på hans egen størrelse som ikke blive bange for ham smiley

Jeg vil gerne frabede mig alle negative kommentare, og håber bestemt på at høre fra nogle af jer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat søges!
  • #1   13. dec 2016 Negative kommentarer, ej det kan der da ikke komme smiley


    Tænker at i starter med en god gåtur sammen med den potentielle legekammerat, se hvordan det går smiley hav evt snor i begge hunde når de slippes, så i kan få fat på dem hvis det kammer over.
    Og så stop mens legen er god.

    Samt hav i mente, at hunden måske ikke kan lære at lege med andre hunde, vær beredt på at acceptere det, med den mangelfulde opvækst smiley

    Det er bare så øv med den type ejerer smiley


  • Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   13. dec 2016 Tak for dut svar smiley
    Jeg har godt nok selv helt styr på hvordan man lære hunden det, og præcis som du skrev er sådan som jeg altid har gjort det, ved de tidligere hunde smiley
    Men det kræver jo en anden hund og ejer smiley


  • #3   13. dec 2016 Godt at høre smiley

    Håber at det lykkes at finde en smiley


  • Katrine J
    Katrine J Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   13. dec 2016 Han vejer vel omkring en 25 kg efterhånden, du er velkommen til at kigge på billederne på min profil smiley
    Vi bor i Odsherred på Sjælland smiley


  • Charlotte B
    Charlotte B Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 7 Svar: 1
    #6   5. mar 2017 Vi vil rigtig gerne lege - vi bor i Roskilde.
    Vores er en japansk spids blanding på 10 måneder, som har haft en opvækst hos tidligere ejer kun i hundegård, så det minder lidt om jeres forudsætninger.
    Han er legesyg - men hilser ved ekstrem gøen, men har aldrig oplevet at han har gjort noget. Så en gåtur sammen med henblik på at afslutte i indhegning hvor de kan lege? Er åben


Kommentér på:
Legekammerat søges!

Annonce