617 visninger
|
Oprettet:
HUUSK AMAGER IMORGEN....!!! {{forumTopicSubject}}
Kære alle...!!
Husk vores træf imorgen for enden af Ugandavej på
Amagerfælled kl. 13:30........!!!
Det er jo KANON vejr idag, så vi krydser fingre for at det bliver lige så godt imorgen.
Vi håber som sagt at vi kan "skrabe" så mange sammen som muligt, da vi før sommerens start holdt nogle KANONE træf, som var rigtig hyggelige. :o)
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=57172
apr 2006
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 265 Svar: 4.540
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.229
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 886
Det lyder kanon... :o)
Philip...
Det var ærgeligt... Du må prøve igen... *s*
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 886
Ja der var i jo lige to... *ss*
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.229
og du???
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.229
Har gået i skole i nr nissum...
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 101 Svar: 886
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.229
aug 2005
Følger: 67 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 272 Svar: 3.229
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.210
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 107 Svar: 484
HUUSK AMAGER IMORGEN....!!!